خواهر برادر خواستگارانم مخالف ازدواج با من هستند

.دختری 28ساله هستم. خواستگاری دارم که اونم 28 ساله است. ما با هم مشکلی نداریم و مادر پسر هم منو پسندیده، اما خواهر و برادرهای ایشان می­گویند سن من بیش از حد زیاد است و به درد برادرشان نمی­خورم و زن برادرشون حتما باید از ایشان چند سالی کوچک­تر باشد.
خواستگار, ازدواج, مشاوره ازدواج, يك نت, سايت رهروان ولايت

سلام دختری 28ساله هستم. خواستگاری دارم که اونم 28 ساله است. ما با هم مشکلی نداریم و مادر پسر هم منو پسندیده، اما خواهر و برادرهای ایشان می­گویند سن من بیش از حد زیاد است و به درد برادرشان نمی­خورم و زن برادرشون حتما باید از ایشان چند سالی کوچک­تر باشد. حالا من ماندم و سرگردانی که پیشنهاد ازدواج ایشان را قبول کنم یا که خیر. به هر حال برای من نظر کل خانواده­ ی ایشون برای من مهم بوده و می­ترسم که در آینده اذیت شوم. لطفا راهنمایی ­ام کنید.
با تشکر

*پاسخ*

سلام
شما می­توانید جواب مثبت خودتان را مشروط به رضایت آنها کنید و از خواستگار و مادر ایشان بخواهید که تلاش کنند یا آنها را راضی به این ازدواج نمایند یا اینکه با ایجاد شرایطی کاری کنند که آن­ها مخالفت خودشان را پنهان کنند. البته این کار خالی از اشکال هم نیست زیرا شما از همان ابتدا نشان داده­ ای که نظرات دیگران بیش از اندازه برای شما مهم است و همین نقطه ضعف ممکن است بعدها از سوی افراد مختلف مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

در هر صورت توجه داشته باشید که اگر آنها امروز و به­ اصرار مادر و برادرشان مخالفت نکنند، ممکن است در آینده با نیش و کنایه­ هایی شما را اذیت نمایند. پس بهتر این است که از ­هم ­اکنون، خود را به بی­ توجهی به صحبت­های این چنینی آماده کنید. همچنین می­توانید از مادرشوهر یا همسر خود هم بخواهید که از شما حمایت کنند، ولی سعی نکنید از خود چنین نقطه ضعفی نشان دهید.

انشاالله موفق باشید.

 

منبع :سايت رهروان ولايت

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اگه همو دوست داريد راه خود را ادامه بدين و موفق خواهيد شد يقين دارم و توجهي ي حرف هاي ديگران نكنيد بهعد از مدتي نظر اونا هم عوض خواهد شد.