رفتن به محتوای اصلی

رابطه قاچاق مواد مخدر با برکناری مرسی

تاریخ انتشار:
یک نت ـ یک نشریه آمریکایی فاش کرد، درگیری ها، خشونت ها و تنش های شبه جزیره سینا، ارتباطی به مبارزه با تروریسم یا ناخرسندی عشایر ساکن سینا ندارد، بلکه به منافع فرماندهان اداره امنیت مرکزی مصر وابسته است که در تلاش برای حفاظت از گذرگاه های قاچاق مواد مخدرند.
 رابطه قاچاق مواد مخدر با برکناری مرسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مجله آمریکایی "فارین پالیسی" در شماره آخر خود فاش کرد که علت سقوط محمد مرسی رئیس جمهوری سابق مصر، اقدامات وی ضد مخفیگاه ها و کانون های بحران در سینا و نیز ارتباط نزدیک قاچاقچیان حشیش با فرماندهان سازمان امنیت مرکزی بود.

فارین پالیسی  به نقل از یکی از افسران اطلاعاتی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) می نویسد: تنش های سینا، فقط ناشی از ناخرسندی عشایر و قبایل صحرانشینان این شبه جزیره نیست، بلکه ناشی از اقداماتی است که فرماندهان سازمان امنیت مرکزی مصر در کنترل راهها و گذرگاه های قاچاق مواد مخدر می کنند، زیرا این فرماندهان، 30 سال کنترل این مناطق را به عهده داشته اند.

افسر اطلاعاتی آمریکا، آن چه را در سینا می گذرد بسیار مهم و خطرناک ارزیابی کرد و گفت: شاید راحت ترین کار این باشد که آن چه در سینا می گذرد را اقداماتی تروریستی توصیف کنیم، اما واقعیت چیز دیگری است. وقایع سینا ثابت می کند که چه بسا آن چه "دولت عمیق" نامیده شده، آنقدرها که ادعا می کنند "عمیق" نباشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا