رفتن به محتوای اصلی

آموزش آسان دوخت يك بلوز بسيار زيبا + آموزش تصويري

تاریخ انتشار:
یک نت ـ براي اين لباس از يک پارچه کشي مثل ريون استفاده کنيد و تقسيم بندي ها رو هم براي پارچه کشي در نظر بگيريد .پارچه کشي نيازي به ساسون و جادوخت نداره پس الگو کشي براي اون خيلي راحت می باشد.در ادامه مطلب الگو و روش دوخت را مشاهده کنید
آموزش آسان دوخت يك بلوز بسيار زيبا + آموزش تصويري

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

براي اين لباس از يک پارچه کشي مثل ريون استفاده کنيد و تقسيم بندي ها رو هم براي پارچه کشي در نظر بگيريد .پارچه کشي نيازي به ساسون و جادوخت نداره پس الگو کشي براي اون خيلي راحت می باشد.در ادامه مطلب الگو و روش دوخت را مشاهده کنید

ابتدا الگوي استين سرخود را براي قسمت رويي لباس اماده ميکنيم . و مطابق شکل استين را ويرايش ميکنيم . البته شما ميتونيد براي استين لباس از الگوي استين از سرشانه کلوش هم استفاده کنيد و لباس رو استين سر خود نکنيد .ولي بيشتر به لباس ميخوره که استين سرخود داشته باشد.

چون يقه لباس حالت افتادگي داره و گشاد هست پس از قسمت پايين لباس روي خط با*سن 10 سانت پايين ميريم و همچنين چون حالت روي هم امدن و چپ و راستي داره بايد به اندازه 20 سانت يا اندازه ¼ با*سن براي روي هم امدن لباس و همچنين چين در نظر بگيريم . چون قسمت رويي با چين به قسمت زيري وصل شده و تا مرحله رسيده که 10 سانت روي هم رد شده .البته قسمت رويي بايد از تاپ زيري گشاد تر باشه پس به اندازه 3 سانت به گشادي قسمت رويي اضافه ميکنيم ( مطابق مدل ) 

براي تاپ زير هم از الگوي بالاتنه استفاده ميکنيم و اون رو مطابق شکل ويرايش ميکنيم و زير سينه رو هم اوازمان ميديم چون تاپ زيري حالت گشاد و حاملگي رو داره . براي پشت تاپ هم بايد برش از روي سينه رو داشته باشيم.

چون تاپ 12 تا 15 سانت از قسمت رويي بلندتره پس قسمت رويي رو بايد قدش رو 12 تا 15 سانت کمتر بگيريم .

بعد از اينکه تاپ رو دوختيم 12 سانت از پايين اون بالا ميريم و دور تا دور اون رو علامت گذاري ميکنيم و رد علامتها رو کمي چين ميديم تا مثل مدل بشه . بعد تيکه رويي رو پشت و جلوش رو بهم ميدوزيم و پايين اون رو چين ميديم و به رد خط کشي ها ميدوزيم . و در قسمت جلو به اندازه 10 سانت روي هم رد ميکنيم .

پارچه مورد نياز : 2 قد پارچه براياين لازم داريم مثلا اگه قد رو 70 گرفتيد 1.5 متر پارچه براي اين لباس لازم داريد

 

منبع:بانوكده

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا