آموزش چیدن گلدان در حیاط و آپارتمان + عكس

یک نت ـ گاهی تمام زیبایی در بکر بودن است طبیعتی که دست نخورده زیبایی وصف ناپذیری دارد ما از طبیعت در چیدمان و زیبا سازی خانه الگو می گیریم چون خود نیز جزئی از طبیعت هستیم ! امروز در مجله ی اینترنتی يك نت نکته ای را در چیدمان گلدان ها و سبزه ها در حیاط خواهم گفت ! ” از طبیعت الگو بگیرید !
چیدن گلدان

گاهی تمام زیبایی در بکر بودن است طبیعتی که دست نخورده زیبایی وصف ناپذیری دارد ما از طبیعت در چیدمان و زیبا سازی خانه الگو می گیریم چون خود نیز جزئی از طبیعت هستیم ! امروز در مجله ی اینترنتی يك نت نکته ای را در چیدمان گلدان ها و سبزه ها در حیاط خواهم گفت ! ” از طبیعت الگو بگیرید !

مثلا وقتی در طبیعت هستیم سبزه ها و گل ها در پستی بلندی قرار دارند یکی بالاتر یکی پایین تر این تفاوت ها باعث زیبایی می شود  مثلا  در حیاط منزل می توانید این پستی  بلندی را با چند گلدان و تشت بوجود بیاورید باور کنید خیلی بهتر از چیدمان ساده ی گلدان ها در حیاط است !

بخصوص زمانی که بخواهید گلدان ها و گل های زیادی در یک محیط کوچک داشته باشید . شاید بتوانید از این  ایده در تراس آپارتمان خودتان هم استفاده کنید .عشق به طبعیت و سرسبزی را  در خودمان زنده کنیم  من دوستی دارم که در آپارتمان کوچک خودش خیار فلفل دلمه ای و بادمجان وتوت فرنگی کاشته است !

درست است میوه ی زیادی نخواهد داد اما وقتی من هم این نکته را به او گفتم گفت خودم را با این ها مشغول می کنم و احساس لذت می کنم جالب است بدانید ایشان یک لوله پولیکا را در یک قسمت نور گیر بصورت افقی روی دیورا نصب کرده بود و دو طرف آن زانو گذاشته بود که سر زانوها به طرف بالا بود  هر چند سانتی متر یک سوراخ در لوله بوجود آورده بود و نشا های توت فرنگی را در آن کاشته بود ! برای آبیاری فقط از سر زانوی لوله آب می ریخت .

ایده ی چیدمان گلدان در حیاط

زیبا سازی حیاط با گلدان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روش کار به شکل زیر است

تزیین حیاط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: سايت قمر

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده