مجريان جنجالي در پرسپولیس تی وی!

یک نت ـ رضا رشیدپور که مدیر شبکه پرسپولیس تی وی میباشد از احسان علیخانی دعوت کرده در این شبکه فعالیت کند. در کنار علیخانی، از محمودشهریاری مجری قدیمی و باسابقه صداوسیما که او نیز یک پرسپولیسی دوآتشه است نیز دعوت به همکاری شده و او نیز به این دعوت پاسخ مثبت داده است.
پرسپولیس تی وی

به گزارش یک نت، تاسیس شبکه ماهواره ای پرسپولیس یکی از اقداماتی جالب محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس است. او در روزهای اخیر با مشارکت یک شرکت خصوصی توانسته برخی از برنامه های جاه طلبانه اقتصادی‌اش را عملی کند که شبکه پرسپولیس تی وی یکی از آنها است.

رویانیان مدیریت این شبکه را به طور کامل به رضا رشیدپور مجری باسابقه و سابق صداوسیما داده و رشیدپور نیز برای این شبکه برنامه های متعددی را تدارک دیده که یکی از آنها جذب چند مجری جوان و خوشنام و البته پرطرفدار است. چرا که رشیدپور برخلاف انتظار در این شبکه کار اجرا انجام نخواهد داد و تنها مدیریت می کند.

احسان علیخانی مجری محبوب صداوسیما که یک پرسپولیسی دوآتشه است انتخاب نخست رشیدپور می باشد و از وی برای همکاری با شبکه پرسپولیس تی وی دعوت کرده. در کنار علیخانی، محمودشهریاری مجری قدیمی و باسابقه صداوسیما که او نیز یک پرسپولیسی دوآتشه است نیز دعوت به همکاری کرده و او نیز به این دعوت پاسخ مثبت داده و قرار است با پرسپولیس تی وی همکاری کند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده