چاپ ست اداری

یک نت ـ ست اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و یادداشت و ... می باشد و همانطور که از نام آن پیداست به اداره ها مربوط می باشد و برای رد و بدل کردن بین سازمان های اداری و موسسه ها و مکاتبه های اداری به کار گرفته می شود. طبیعی است که قیمت تمام شده سفارش چاپ ست اداری می تواند نسبت به سفارش محصولات به صورت تکی تاثیر زیادی در پایین آوردن قیمت داشته باشد.

 

چاپ ست

یک نت ـ چاپ ست اداری:

ست اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و یادداشت و ... می باشد و همانطور که از نام آن پیداست به اداره ها مربوط می باشد و برای رد و بدل کردن بین سازمان های اداری و موسسه ها و مکاتبه های اداری به کار گرفته می شود. طبیعی است که قیمت تمام شده سفارش چاپ ست اداری می تواند نسبت به سفارش محصولات به صورت تکی تاثیر زیادی در پایین آوردن قیمت داشته باشد.

معمول ترین نوع کاغذی که در بازار وجود دارد کاغذ گراماژ ۷۰ الی ۹۰ گرم می باشد که این کاغذ هیچ پوشش اضافی نداشته است . کاغذ تحریر کاغذی است که بیشتر برای کاتالوگ ها و کتاب ها مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاغذ تحریر با توجه به آنچه که می خواهد روی آن چاپ گردد متفاوت می باشد. مثلا برای چاپ کتاب های جیبی و ارزان قیمت از کاغذ های کالیبر استفاده می شود.  برای چاپ سربرگ معمولا از کاغذی استفاده می کنند به قابلیت نوشتن خودکار بر روی آن را داشته باشد این کاغذها استحکام خوبی دارند و در رده کاغذهای سبک قرار دارند که برای چاپ ست اداری بسیار مناسب می باشند.

اندازه های کارت ویزیت :

کارت ویزیت های معمولی تکرو بعداز برش : ۸٫۲ * ۴٫۶

کارت ویزیتهای معمولی دورو بعداز برش : ۸٫۲ * ۴٫۶

کارت ویزیت های لمینت بعداز برش:   ۸٫۹ * ۵٫۶

سایزهای طراحی چه اندازه ای می باشند؟برای کارتهای معمولی ۸٫۲ * ۴٫۷ و برای لمینت ۶ * ۹

اندازه های سربرگ :

آ5 و آ6 وLetter

 

اندازه های پاکت نامه :

آ4 ( 310* 230) و آ5 (255* 165) و پاکت ملخی / اداری ( 225*110)

 

اندازه های یادداشت:

معمولا سایز یادداشت ها به نیاز مشتریان عزیز بستگی داشته است.

اگر شما هم تمامی این اقلام را لازم دارید توصیه می شود به صورت کامل اقدام به خرید  ست اداری نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آقای یاشار ژاله دوست مشاور مارکتینگ چاپ آقا تماس حاصل فرمایید.

 

سایت: https://www.chapagha.com

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده