خوشتیپ‌ترین مهمان‌داران هواپیمایی‌ها

یک نت ـ یکی از مهم‌ترین مسائلی که ایرلاین‌ها به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند، نوع لباس پوشیدن مهمانداران هواپیماست که برای بسیاری از مسافران نیز اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم تا «خوش‌تیپ‌ترین مهمان‌داران هواپیمایی‌ها» را به تفکیک هر ایرلاین معرفی کنیم.
خوشتیپ‌

یک نت ـ خوشتیپ‌ترین مهمان‌داران هواپیمایی‌ها

 

یکی از مهم‌ترین مسائلی که ایرلاین‌ها به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند، نوع لباس پوشیدن مهمانداران هواپیماست که برای بسیاری از مسافران نیز اهمیت زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم تا «خوش‌تیپ‌ترین مهمان‌داران هواپیمایی‌ها» را به تفکیک هر ایرلاین معرفی کنیم.

۱) هواپیمایی امارات

هواپیمایی معروف امارات که کم و بیش نامش را بر روی پیراهن‌های تیم‌های معروف دیده‌ایم. این شرکت به برندینگ خود توجه ویژه‌ای دارد. و در این راستا، هماهنگی تیم مهمانداران این هواپیما با المان‌های بصری برند Emirates در دستور کار قرار گرفته است.

لباس مهمانداران هواپیمایی امارات

لباس مهمانداران هواپیمایی امارات

۲) هواپیمایی قطر

یک رنگ بودن بیشتر المان‌های بصری هواپیمایی قطر، یکی از اصلی‌ترین مواردی‌ست که هواپیمایی قطر به آن توجه ویژه‌ای دارد.

قطر ایرویز یکی از بزرگترین هواپیمایی‌های منطقه و حتی جهان است که به احتمال زیاد نام برندش را بر روی پیراهن تیم بارسلونا دیده‌اید.

مهمانداران هواپیمایی قطر

مهمانداران هواپیمایی قطر

۳) هواپیمایی لوفت‌هانزا

لوفتهانزا، این غول آلمانی که پردرآمدترین ایرلاین حاضر دنیای و یکی از ۱۰ هواپیمایی‌های برتر جهان است؛ از نظر امنیت حرف اول را می‌زند و ناوگان هواپیمایی فوق‌العاده‌ای متشکل از انواع هواپیماهای بوئینگ و ایرباس کوچک و بزرگ را دارا می‌باشد.

مهمانداران هواپیمایی لوفت‌هانزا

مهمانداران هواپیمایی لوفت‌هانزا

ترکیب رنگ زرد و سرمه‌ای از اصلی‌ترین شاخصه‌های بصری لوفت‌هانزا می‌باشد و شما این ترکیب را از بلیط هواپیما تا اتوبوس‌های این شرکت می‌بینید. که البته در لباس مهمانداران این ایرلاین هم آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.

۴) هواپیمایی هما (Iran Air)

هواپیمایی هما، که با نام بین المللی Iran Air فعال است، یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ایرانی‌ست. ایران ایر یکی از بهترین رنگ‌بندی و طرح‌ها را برای مهمانداران خود در نظر گرفته است.

مهمانداران هواپیمایی هما (Iran Air)

مهمانداران هواپیمایی هما (Iran Air)

رنگ سرمه‌ای که در تمامی المان‌های بصری ایران ایر دیده می‌شود؛ در کنار رگه‌هایی از رنگ طلایی، یکی از زیباترین ترکیب رنگ‌ها را به وجود آورده است.

منبع: www.beautymagazine.ir

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده