فروش اینترنتی مواد مخدر

مواد مخدر,فروش اینترنتی مواد مخدر,فروش اینترنتی حشیش,فروش اینترنتی شیشه,فروش اینترنتی هروئین,فروش اینترنتی مواد
مواد مخدر

یک نت ـ رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: اخیرا سوداگران مرگ برای فروش مواد مخدر از ابزارهای فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

فارس نوشت : محمد قاسملو صبح امروز در جلسه اتاق فکر که با موضوع تبلیغات و رسانه به میزبانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی تشکیل یافته بود با اشاره به اهداف و وظایف پیش‌روی پلیس فتا و اقدامات انجام گرفته در طول تشکیل این پلیس، اولویت‌های کاری آن و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرائم فضای مجازی را برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی امکانات فضای مجازی، رفته رفته متخلفان فضای حقیقی برای رسیدن به مقاصد شوم خود این فضا را انتخاب کرده و به جهت برخورداری این فضا از گمنامی در صورت نبود پیش‌بینی صحیح نمی‌توان متخلفان این حوزه را رصد کرد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اخیراً سوداگران مواد مخدر و محتویات الکلی، در جهت به‌کارگیری فروش موادمخدر در داخل کشور از ابزارهای فضای مجازی و به خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه خارجی استفاده کرده و با دغدغه کم اقدام به فروش کالاهای خود می‌کنند.

قاسملو متذکر شد: نباید از موضوع اعتیاد اینترنتی غافل باشیم که اثرات سوء آن کمتر از اعتیاد به مواد مخدر نبوده و در صورت درگیر شدن کاربر امکان کمک به آن با مشکل مواجه خواهد شد.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: امروزه اینترنت به محل تبادل‌ اطلاعات عمومی در معرفی و ساخت و فروش مواد مخدر تبدیل شده است و داروخانه‌های اینترنتی و آزمایشگاهی ساخت مواد مخدر به حیات خلوت بزهکاران تبدیل شده است.

این مسئول به جهت مصون نگه داشتن فضای مجازی، توضیح داد: پلیس براساس وظایف ذاتی برخورد جدی با متخلفان فضای مجازی را در دستور خود قرار داده است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی در پایان تشریح کرد: پلیس آمادگی خود را از نظر پشتیبانی اطلاعات و فنی و مهندسی اعلام کرد و در صورت اختصاص اعتبار با تقویت مشکلات اجتماعی و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی و آموزش جامعه هدف می‌توان از اثرات سوء اینترنت کاسته و اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام داد.

منبع : فارس نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده