ورود آقايان اكيدا ممنوع !! 20 نكته طلايي براي خانم ها

یک نت ـ خب خانم های محترم ، نوبت شماست که از تلاش همسران گرامی قدردانی کنید و قدری زندگی خود را شاد تر و جذاب تر کنید..
ورود آقايان اكيدا ممنوع !!

خب خانم های محترم ، نوبت شماست که از تلاش همسران گرامی قدردانی کنید و قدری زندگی خود را شاد تر و جذاب تر کنید..

ما در اینجا نمی خواهیم به رفتار و توجه آقایان بپردازیم ؛ می خواهیم ببینیم خانمهای گرامي برای شادتر کردن و استحکام زندگی مشترک شان چه ریزه کاری هایی را می توانند انجام دهند:

1- مایه آرامش خاطر او باشید تا همیشه خانه برای او بهشت و محل امن و آرامش باشد.

2- در همه کارها کمک به حال او باشید ؛ اما برای او نقش مادر را ایفا نکنید! محبت بی دریغ و بی حد و مرز نمک زندگی است اما نمک زیاد هم طعم زندگی را نامطلوب می سازد!

3- امانتدار او باشید! در حضور او و هنگامی که حضور ندارد ، امانتدار مال ، آبرو ، راز و زندگی او باشید. فراموش نکنید شما هم بخش مهمی از زندگی او هستید. دقت در روابط خود و قدم نگذاشتن به نواحی ناامن و نامناسب اجتماع برای سلامتی ، نشاط ، و روحیات خودتان هم بخشی از توجه به زندگی مشترک شماست.

4- کم خرج باشید! بله خانم عزیز! درست شنیدید ؛ در این وضع نابسامان اقتصادی ، شما بهترین مونس همسرتان باشید. نیازی نیست به سلامت و سایر نیازهای روحی و جسمی خود بی اعتنا باشید! کافی است از حاشیه های غیر ضروری زندگی فاصله بگیرید و اولویت را به حفظ نشاط زندگی مشترک خود بدهید.

5- به نیاز جنسی او پاسخگو باشید. یک نکته بگویم و آن اینکه اگر نیاز و درخواست او از شما زیاد بنظر می رسد ، در اکثر مواقع ، این نشانه محبت او به شماست. اگر نقش همسری خود را به خوبی ایفا کنید ، قطعا نیازهای او هم رو به تعدیل می رود ، بهرحال سعی کنید واقعا همسر و مایه شادی و اطمینان و دلگرمی او باشید.

6- آراسته باشید! هیچ چیز بهتر از این نیست که زیباترین لباسها ، آرایش و آراستگی ظاهری را برای شوهر خود خرج کنید. مطمئن باشید حتی اگر به ظاهر ، او شما را نبیند ، در کیفیت ارتباط شما با همسرتان و رضایتمندی شما و او تاثیر خودش را خواهد داشت.

7- صبور باشید! برای رسیدن به اهداف زندگی ، با صبر زیبا در کنار همسرتان قرار بگیرید ، و نه در مقابل او! در برابر ناملایمات ناشی از شرایط اقتصادی و اجتماعی قدری انعطاف نشان دهید تا او همیشه شما را در کنار خود ببیند و از این بابت شاد و راضی باشد.

8- او را تحسین و تایید کنید. در قلب همسرتان پسر بچه ای وجود دارد که مدام منتظر تایید و تحسین شماست. او را از شادی این نعمت محروم و مایوس نکنید.

9- او را با کسی مقایسه نکنید یا حداقل این موضوع را به زبان نیاورید ؛ همانطور که دوست ندارید او چنین رفتاری با شما داشته باشد.

10- قدرشناس باشید و محبت های او را به زبان بیاورید و نترسید! شما هم وظایفی دارید اما ترجیح می دهید برای انجام وظایفتان از شما قدردانی شود!

11- در حضور دیگران از او تشکر و قدردانی و تعریف کنید!

12- احترام او را همیشه و در همه حال و بخصوص در حضور دیگران رعایت کنید.

13- در حضور خانواده و بخصوص مادر و خواهر همسرتان ، احترام او را بالا و بالاتر ببرید و صمیمیت و محبت را قدری کاهش دهید. با این روش ، خانواده همسر شما ، شما را رقیب عاطفی خود نمی پندارند و همسرتان از احترام و جبروت خود نزد خانواده و همسرش احساس سربلندی می کند.

14- هرگز از خواستگاران قبلی خود با او سخنی نگویید! این حرف ها ، برای او ذهنیت های منفی می آورد. مسائل خوب و بد زندگی تان را در همان وقت وقوعشان جا بگذارید.

15- در حضور او از مردی تعریف و تمجید نکنید. اگر درباره رفتار یا ظاهر همسرتان با او حرفی دارید ، خیلی راحت و بدون کنایه در وقت مناسب  و با مقدمه ای از چندین صفت و رفتار خوب او ، خواسته خود را بیان کنید تا هم نتیجه عالی بگیرید و هم او از این نتیجه بینهایت شاد و راضی باشد.

16- با مردان دیگر (بخصوص در حضور همسرتان) شوخی و خوش طبعی نکنید. حتی در حضور همسرتان ، با پدر یا برادر خود هم قدری کمتر از حالت عادی گرم بگیرید.

17- به او اجازه بدهید در یک محدوده زمانی و مکانی معین ، قدری با خیال راحت شلختگی کند! گاهی درگیری فکری و اجتماعی کارهای بیرون منزل مردان را به نظم در محل راحتی و آرامش خود بی اعتنا می کند. این مساله پیچیده و سختی نیست.

18- به او اجازه بدهید گاهی اشتباه کند! بدون اینکه مورد سرزنش یا بی اعتمادی قرار بگیرد.

19- مسائل ریز و درشت خانواده خود را به همسرتان ، و بعکس ، مسائل زندگی مشترک خود را به خانواده خود انتقال ندهید! در بسیاری از  زندگی ها ، همین یک کار باعث بروز بسیاری از نارضایتی ها و مشاجرات است!

20- خیلی خوشحالیم که کاربرانی به این فهیمی و مسئولیت پذیری داریم . همیشه همینقدر خوب ، شاد ، و قابل اعتماد باشید. این که تعداد توصیه های ما به خانمهای عزیز یکی دو مورد بیشتر شده ، نشانه ی ظرفیت و قدرت بالای شما خانمهاست.

ما به قدرت شما در متحول کردن زندگی مشترک تان ایمان داریم. :)

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده