مبلغ قرارداد جباري لو رفت

یک نت ـ اين مبلغ مي تواند ركورد نقل و انتقالات داخلي فوتبال ايران را بشكند. ركوردي كه پيشتر در اختيار كريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري بود.
قرارداد جباري

اين مبلغ مي تواند ركورد نقل و انتقالات داخلي فوتبال ايران را بشكند. ركوردي كه پيشتر در اختيار كريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري بود.

 مجتبي جباري در يك اقدام عجيب از استقلال جدا شد تا براي يك فصل پيراهن سپاهان را به تن كند. درباره جباري و قراردادش با سپاهان حرف و حديث هاي فراواني به گوش مي رسد. يكي مي گويد او 2 ميليارد قرارداد بسته و ديگري بحث 5/1 ميليارد را به ميان مي كشد.از اصفهان خبر مي رسد رقم دقيق قرارداد  مجتبي جباري با سپاهان 1.1 ميليارد است كه اين مبلغ به عنوان مبلغ پايه براي او در نظر گرفته شده. او که مکی خواسته به عنوان بازیکن پولکی سر زیان ها بیفتد نبلغ پایه قرارداش را پایین گرفته و در حد علی حمودی قرارداد بسته ، با این تفاوت که 700 میلیون تومان از قرارداد را نقد می گیرد .

در قرارداد جباري،آپشن نه بلكه فول آپشن گذاشته شده. به عنوان مثال براي هر بازي مبلغي جداگانه به كاپيتان سابق استقلال پرداخت مي شود يا مثلا پاداش قهرماني در ليگ جداگانه به حساب او واريز خواهد شد. با توجه به اينكه مجتبي جباري بيش از حد مصدوم مي شود ، مسئولان سپاهان آپشن بازي به ازاي پول را زيركانه در قرارداد او گنجانده اند. در مورد آپشن هاي قرارداد جباري گفته مي شود اگر او به همه آنها برسد، مبلغي در حدود 1.8 ميليارد براي يك فصل دست او را مي گيرد. اين مبلغ مي تواند ركورد نقل و انتقالات داخلي فوتبال ايران را بشكند. ركوردي كه پيشتر در اختيار كريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري بود.

 

منبع : سايت گل

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده