دست درازي به دختري كه دوسش دارم

.سلام من چند وقتی هست که با دختری تو چت روم آشنا شدم. از من خوشش آمده؛ چون من واقعا بچه مثبتم و حقایق را به او گفتم و قراره از تهران بیاید کرمان و ... باقیش بماند. مشکل من اینجاست که دختر خاله ایشان که 12 سال سن دارد به خاطر روابط نامشروع با یک پسر و خارج شدن از دختری مجبور به ازدواج با آن پسر فاسد شده.
مشاوره ازدواج, دوست دختر, روابط نامشروع, خواستگار تهران, كرمان

سلام من چند وقتی هست که با دختری تو چت روم آشنا شدم. از من خوشش آمده؛ چون من واقعا بچه مثبتم و حقایق را به او گفتم و قراره از تهران بیاید کرمان و ... باقیش بماند. مشکل من اینجاست که دختر خاله ایشان که 12 سال سن دارد به خاطر روابط نامشروع با یک پسر و خارج شدن از دختری مجبور به ازدواج با آن پسر فاسد شده. این پسر چند بار به دختری که مد نظر من است دست درازی کرده ولی با توهین و برخورد شدید این دختر مواجه شده. من از کجا باید مطمئن بشوم که این دختر با پسر به فساد کشیده نمی شود و ایشان دختر پاکی هست؟

پاسخ

سلام
آشنایی برای ازدواج از طریق اینترنت احتیاط لازم خودش را می طلبد و شما باید در این زمینه خیلی دقت کنی.  به هیچ وجه نمی شود به حرف هایی که در این محیط گفته می شود اکتفا کرد و اگر قصد شما آشنایی برای ازدواج است، اولا باید حتما با حضور خانواده باشد؛ چون اگر بدون اطلاع خانواده رابطه برقرار شود و شما به هم وابسته شوید و بعدا به هر دلیلی نتوانید با هم ازدواج کنید برای فراموش کردنش رنج زیادی را باید متحمل شوی به خصوص اینکه وابستگی مانع شناخت و تصمیم درست  می شود ثانیا بعد از آشنایی خانواده ها، تحقیق بیشتری را نیاز دارد.
در مورد اینکه از کجا بفهمی دختر پاکی هست یا نه، بیشتر با برخورد و تحقیق  می شود فهمید.  نوع رفتار او در مقابل نامحرم و برخوردهایی که شما طی خواستگاری با ایشان داری نشان می دهد که چه مقدار عفت و حیا دارد. همچنین از کسانی که ایشان را می شناسند می توانی در مورد تقید دینی و نجابتش سوال کنی.
پس اگر قصدت از این رابطه ازدواج است حتما از طریق خانواده اقدام کن و مراحل شناخت را با همراهی و هم فکری خانواده پیش برو.

پیروز و سربلند باشید.

منبع : سايت رهروان ولايت

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده