فوری: محمد ابراهيمي مهاجم تيم تراكتور به علت برخورد با حامد لك بيهوش شد/اف 14 در بخش مغز و اعصاب

یک نت ـ محمد ابراهیمی در برخورد با زانوی حامد لک از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و بمدت 10 ثانیه در حالت بیهوش بوده که تیم پزشکی اقدامات اولیه را انجام داد.
فوری: محمد ابراهيمي مهاجم تيم تراكتور به علت برخورد با حامد لك بيهوش شد/اف  14 در بخش مغز و اعصاب

 محمد ابراهیمی در برخورد با زانوی حامد لک از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و بمدت 10 ثانیه در حالت بیهوش بوده که تیم پزشکی اقدامات اولیه را انجام داد.

در تمرین عصر امروز تیم تراکتور سازی محمد ابراهیمی مهاجم این تیم در یک برخورد با دروازه بان این تیم حامد لک دچار مصدومیت از ناحیه گیج گاهی سر شد وبه حالت بیهوش به زمین افتاد.

به گزارش خبر نگار سایت گل لحظاتی پیش محمد ابراهیمی بصورت اورژانسی به بیمارستان امام رضا ی تبریز منتقل وتحت درمان قرار گرفت ، دکتر مولایی پزشک تیم در این مورد می گوید : محمد ابراهیمی در برخورد با زانوی حامد لک  از ناحیه سر دچار مصدومیت شد وبمدت 10 ثانیه در  حالت بیهوش بوده که تیم پزشکی اقدامات اولیه را انجام واین بازیکن را سریعا به بیمارستان امام رضا ی تبریزمنتقل کردیم .

مولای که در کنار دکترمیرزای متخصص مغز واعصاب آخرین وضعیت محمد ابراهیمی را جویا می شد اضافه کرد : طبق گفته پزشک معالج وی باید 24 ساعت در بخش مغز واعصاب این بیمارستان تحت نظر باشد تا از نظر سلامتی  مشکلی پیش نیاید ، به گفته میرزایی برای اطمینان کامل بعد 24 ساعت ابراهیمی می تواند از بیمارستان ترخیص شود.

دکتر مولای می گوید : همینک حال عمومی ابراهیمی را پزشکان مساعد توصیف کردند و هواداران این تیم نگران این بازیکن نباشند واین بستری جنبه احتیاطی دارد.

منبع: سایت گل

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده