دانلود فیلم شادروان ویدائو

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

دانلود فیلم شادروان ویدائو را از این سایت دریافت کنید.

شادروان فیلم شادروان ویدائو تیزر فیلم شادروان دانلود فیلم شادروان

شادروان فیلم شادروان ویدائو تیزر فیلم شادروان دانلود فیلم شادروان حلال دانلود بازیگران فیلم شادروان شادروان نامزد دریافت جایزه تماشای فیلم شادروان

نویسنده: میثم موسویان

13:03 - 1401/03/30

ظاهرا فیلمساز فرق "به تصویر کشیدن فقر" و "تجلیل از مقام شامخ ثروت" را ندانسته و شخصیت تحقیر شده‌ی دایی، با فروختن موتور خود برای تامین مخارج مراسم به "خان دایی" تبدیل می‌شود و برای شخصیت اصلی فیلم، کمی ثروت برای دست کشیدن از عشق و علاقه و ناموس کافیست.

نقد رسانه›سینما›سینمای ایران

شادروان با اجتناب از ورود به مسائل سیاسی، به صورت نرم بوروکراسی حاکم بر سیستم اداری کشور را مورد انتقاد قرار می‌دهد که جز در موارد معدودی مانند فیلم "ساعت ۵ عصر" به این مسئله‌ی پرداخته نشده و مطرح شدن آن مناسب به نظر می‌رسید.

شادروان دومین ساخته‌ی حسین نمازی است که در چهلمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش در آمد و توانست جایزه‌ی بهترین چهره‌پردازی را از آن خود کند. در این اثر سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، رویا تیموریان، رضا رویگری و بهرام ابراهیمی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم شادروان داستان نادر، پسری از جنوب شهر است که عاشق دختری افغانستانی به اسم آهو است. با مرگ پدر و مسائل پیش آمده در کفن و دفن و مراسم خاکسپاری، مشکلات نادر دو چندان شده و برای کمک به حفظ آبروی خانواده و رسیدن به عشقش تلاش می‌کند. فیلم تا حدودی خاطره‌ی فیلم کمدی "چند می‌گیری گریه کنی" با بازی مرحوم نوذری را زنده می‌کند که برای اولین بار سوژه‌ی مرگ و مراسم ترحیم را دستمایه‌ی خنده قرار داد و با این تابوشکنی ماندگار شد.

البته شادروان با طنز تلخ خود فیلم جدی‌تری به حساب می‌آید و توانسته توازن خوبی بین کمدی و تراژدی برقرار کند. در نمونه‌های خارجی، فیلم کلاسیک "مرگ یک دیوان‌سالار" ساخته شده در کوبا، شباهت بسیاری با شادروان دارد و می‌توان شباهت‌های بسیاری بین دو فیلم پیدا کرد.

این فیلم در نگاه اول شدیدا به سنت‌ها و آداب و رسوم می‌تازد. تمامی مشکلات خانواده از سنت‌های بیهوده و پر زحمت برای حفظ آبرو نشات می‌گیرد؛ از مهمانان زیادی که برای شرکت در مراسم خاکسپاری از شهرستان آمده‌اند و تامین مخارج آنها مشکل جدیدی برای خانواده‌ی داغ دیده ایجاد می‌کند گرفته تا مسئله‌ی حاملگی قبل از عروسی که باعث بحران جدیدی در این خانواده می‌شود. البته فیلمساز در انتهای داستان، سنت را به کلی رد نکرده و از فرهنگ همدلی و دلسوزی بین کارمند و ارباب رجوع و یا همسایگان با یکدیگر تجلیل می‌کند.

شادروان با اجتناب از ورود به مسائل سیاسی، به صورت نرم بوروکراسی حاکم بر سیستم اداری کشور را مورد انتقاد قرار می‌دهد که  جز در موارد معدودی مانند فیلم "ساعت ۵ عصر" به این مسئله‌ی پرداخته نشده بود و مطرح شدن آن مناسب به نظر می‌رسید.

اصلی‌ترین مشکل فیلم، وصله‌ی ناجور داستان عاشقی بین نادر و آهو است. فیلمساز با طرح مسئله‌ی مهاجرین افغان و مشکلات آن‌ها قدم مثبتی برداشته اما با نشان‌دادن شخصیتی کلیشه‌ای از عموی او که زن را جز اموال خود دانسته و او را مورد آزار جسمی قرار می‌دهد عقبگرد کرده است. بازیگر شخصیت آهو عملکرد بسیار بدی داشته و در به نقش کشیدن یک دختر افغانستانی بسیار ضعیف و تصنعی عمل کرده است. اوج هنرنمایی او بازی صورت و چند نگاه اروتیک بوده که با شخصیت آهو در تعارض است.

این‌جا با یکی از بی سر و ته ترین رومنس‌های سینمای ایران مواجه هستیم که با هیچ منطقی توجیه پذیر نیست؛ در تمام فیلم نشان داده می‌شود که آهو عاشق نادر است و فقط به‌خاطر خوشحالی دخترش حاضر است با همسر سابقش "سردار" تعامل داشته باشد، اما ناگهان در انتهای فیلم مشاهده می‌کنیم که نادر فقط برای وضع معیشتی بهتر سردار، آهو را به زور به داخل ماشین او می‌فرستد و کات! ضعف فیلمنامه نویسی آنجا عیان‌تر می‌شود که حتی نظر آهو در مورد ماندن با نادر و یا رجوع به سردار پرسیده نمی‌شود و نادر مانند عموی متعصب آهو برای او تصمیم می‌گیرد. ظاهرا فیلمساز می‌خواسته هم به پایان مورد نظر برسد و هم از عشق نافرجام اجتناب کند تا از تلخی فیلم کمدی کاسته شود که به چنین فاجعه‌ای ختم شده.

نویسندگی دیالوگ‌ها و خلق درام تا حدودی هوشمندانه بوده و جز در مواردی مانند صحنه‌ی کارت کشیدن در بیمارستان که اعضای خانواده‌ی متوفی بی هیچ پیش زمینه‌ و منطقی شروع به داد و بیداد می‌کنند قابل قبول است.

فیلمبرداری نیز از نقاط قوت شادروان بوده و ما اکثرا با نماهای درست و لانگ‌شات‌های دلنشین مواجه هستیم.

حیف از طراحی صحنه‌ی بد که حتی به خودشان زحمت نداده‌اند کوچه‌ی رو به روی خانه‌ی اصلی که بارها در قاب دوربین قرار می‌گیرد را بهتر طراحی کنند تا غیر واقعی بودن کوچه و بنر بودن آن در ذوق تماشاگر نزند.

در نهایت، کفه‌ی ترازوی پیام‌های غیراخلاقی و عجیب شادروان به نقدهای اجتماعی آن سنگینی می‌کند. جدا از این‌که قهرمان داستان جیب‌بری بوده که از کرده‌ی خود پشیمان نمی‌شود و به مانند رابین‌هوود فقط از ثروتمندان دزدی می‌کند، ظاهرا فیلمساز فرق "به تصویر کشیدن فقر" و "تجلیل از مقام شامخ ثروت" را ندانسته و شخصیت تحقیر شده‌ی دایی با فروختن موتور خود برای تامین مخارج مراسم به "خان دایی" تبدیل می‌شود و برای شخصیت اصلی فیلم کمی ثروت برای دست کشیدن از عشق و علاقه و ناموس کافیست.

مطالب دیگر:

طلای طلبگی و مینیمالیسم مسی - نقدی بر فیلم طلا و مس

شب طلایی ناکام - نقد فیلم شب طلایی

ضدیت بی معنی - نقد فیلم ضد

کلمات کلیدی:

شادروانسینا مهرادگلاره عباسینازنین بیاتینقد فیلم

منبع مطلب : btid.org

دانلود فیلم شادروان

دانلود فیلم شادروان با ترافیک نیم بها کیفیت بالا عالی HD, دانلود فیلم ایرانی جدید «شادروان» ساخته حسین نمازی نسخه بلوری 4k

به کانال تلگرام کول دانلود بپیوندید!

فیلم های در دست پخش (آینده)

خانه » فیلم ها » در صف اکران » دانلود فیلم شادروان

تبلیغ

دانلود فیلم شادروان

چهارشنبه 15 ژوئن 2022

3 دیدگاه

دسته بندی : در صف اکران

دانلود کامل فیلم شادروان

دانلود فیلم شادروان ساخته حسین نمازی

دانلود فیلم ایرانی جدید «شادروان» با کیفیت بلوری 4k

Legal download Shadravan movie by Hossein Namazi

فیلم شادروان – Shadravan Film

سال ساخت: 1400 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

تهیه کننده: عباس نادران | نویسنده و کارگردان: حسین نمازی

اسامی بازیگران شادروان

سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی ، رویا تیموریان و با حضور رضا رویگری و بهرام ابراهیمی

خلاصه داستان شادروان

شادروان روایتی است از یک ملودرام اجتماعی در بستر خانواده‌ ای حاشیه‌ نشین.

تاریخ اکران 25 اسپندماه 1400

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

نیمه دوم امرداد 1401 (جهت دریافت تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

ویدیوها: تیزر 1 ,  ویدیو 1 ,  تیزر 2 ,  تیزر 3 ,  تیزر 4 ,  تیزر 5 ,  تیزر 6 ,  تشت صحنه ,  سکانس 1 ,  تیزر 7

نمایشگر ویدیو

Media error: Format(s) not supported or source(s) not found

دریافت پرونده: http://dl.cooldl.net/2022/Trailer/Shadravan-Videdo1_CoolDl.Net.mp4?_=1

00:00 00:00 00:00

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

لینک های قانونی فیلم شادروان با ترافیک نیم بها

نقد فیلم شادروان

لینک ها پس از اکران و پخش خانگی، آپلود خواهند شد

جهت آگاهی از آپلود به تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید

راهنما

> چگونه یک پرداخت امن داشته و از طعمه هکرها در امان باشیم: راهنمای پرداخت اینترنتی امن

> جهت دیدن بدون مشکل فیلم ها، به روزترین نسخه K-Lite (ویندوز) و BSPlayer یا QQPlayer (اندروید) را دانلود کنید.آموزش چسباندن صوت دوبله به فیلم: در Km Player، کلیک راست کرده، سپس گزینه Open آن گاه Load External Audio و در پایان فایل صوتی مورد نظر را برگزینید.> دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید. رضایت شما هدف ماست.> آموزش سوییچ فایل های دوزبانه   |   > راهنمای کیفیت فیلم ها

نوشتارهای هم پیوند

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار شوالیه اژدها 2022

دانلود فیلم دکتر استرنج 2 2022

دانلود فیلم برادران لیلا

دانلود فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم روز ششم

دانلود فیلم تی تی

برچسب ها

آنونس فیلم شادروان , بازیگران فیلم شادروان , بهرنگ علوی , پخش خانگی فیلم شادروان , پشت صحنه فیلم شادروان , تاریخ اکران فیلم شادروان , تاریخ پخش فیلم شادروان , تریلر فیلم شادروان , تصاویر فیلم شادروان , تیزر فیلم شادروان , حسین نمازی , خرید فیلم شادروان , خرید قانونی فیلم شادروان , خلاصه داستان شادروان , داستان فیلم شادروان , دانلود رایگان فیلم شادروان , دانلود شادروان از تلگرام , دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم جدید , دانلود قانونی فیلم شادروان , دانلود کامل فیلم شادروان , رویا تیموریان , زمان اکران شادروان , زمان پخش شادروان , سینا مهراد , شادروان کی پخش میشه , عکس فیلم شادروان , فیلم , فیلم شادروان با حذفیات , فیلم شادروان بدون سانسور , فیلم شادروان بهرنگ علوی , فیلم شادروان حسین نمازی , فیلم شادروان رویا تیموریان , فیلم شادروان سانسور نشده , فیلم شادروان سینا مهراد , فیلم شادروان کی میاد , فیلم شادروان گلاره عباسی , فیلم شادروان نازنین بیاتی , گلاره عباسی , موضوع فیلم شادروان , نازنین بیاتی

دیدگاه ها

تاکنون 3 نظر ثبت شده است.

پاسخ محمد 27 خرداد 01

چطوره ارزش دیدن داره ؟؟؟??

پاسخ اتاق فرار برج میلاد 26 اسفند 00

طنز تلخ ، خیلی قشنگ بود

پاسخ AMIR 14 اسفند 00

تمپ های بی حیایی بالا بود

ایمیل شما آشکار نمی شود

نوشتن دیدگاه

جدیدترین فیلم های ایرانی

دانلود فیلم خداحافظ المپیک

21 ژوئن 2022

دانلود فیلم عنکبوت

21 ژوئن 2022

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

21 ژوئن 2022

دانلود فیلم مورچه خوار

19 ژوئن 2022

دانلود فیلم مرد بازنده

17 ژوئن 2022

دانلود فیلم تومان

5 ژوئن 2022

دانلود فیلم قدغن

5 ژوئن 2022

دانلود فیلم دشت خاموش

1 ژوئن 2022

دانلود فیلم تورنادو

29 می 2022

دانلود فیلم جنایت بی دقت

25 می 2022

جدیدترین سریال های ایرانی

دانلود فصل سوم ساخت ایران

22 ژوئن 2022

دانلود قسمت ششم سریال یاغی

22 ژوئن 2022

دانلود قسمت 16 سریال مهمونی

22 ژوئن 2022

دانلود قسمت 20 سریال جیران

22 ژوئن 2022

فصل 3 ساخت ایران: با دوستاش شرط می بنده که مخ دختر رو بزنه!

22 ژوئن 2022

دانلود فصل سوم سریال داستان یک شهر

22 ژوئن 2022

دانلود برنامه شب ‌آهنگی

21 ژوئن 2022

دانلود سریال نوبت لیلی

20 ژوئن 2022

دانلود قسمت 15 سریال راز بقا

20 ژوئن 2022

دانلود سریال مستوران

20 ژوئن 2022

دسته بندی فیلم

انیمه (336) انیمیشن (702) ایرانی جدید (525) ایرانی رایگان (960) پلیسی جنایی (212) تئاتر (نمایش) (45) در صف اکران (542) علمی تخیلی (56) فیلم خارجی (1,556) فیلم های اجتماعی (407) فیلم های اکشن (383) فیلم های برتر (172) فیلم های به زودی (11) فیلم های تاریخی (27) فیلم های ترسناک (162) فیلم های خانوادگی (43) فیلم های درام (311) فیلم های رازآلود (64) فیلم های سیاسی (36) فیلم های عاشقانه (226) فیلم های کمدی (430) فیلم های ماجراجویی (63) فیلم های مستند (74) فیلم های معمایی (7) فیلم های وسترن (24) کودک و نوجوان (55)

منبع مطلب : cooldl.net