مانتو صورتی با چه شالی ست میشه

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

مانتو صورتی با چه شالی ست میشه را از این سایت دریافت کنید.

راهنمای ست مانتو صورتی

ست مانتو صورتی ست کردن با مانتو صورتی،راهنمای ست کردن با مانتو صورتی،ایده هایی برای ست کردن مانتو صورتی،مدل های ست با مانتو صورتی،نکاتی برای ست کردن با مانتو صورتی،روش های ست کردن با مانتو صورتی،انواع ست کردن با مانتوهای صورتی،ست کردن با مانتو صورتی،تکنیک های ست کردن با مانتو صورتی،مدل ست های مانتو صورتی،ایده هایی برای ست کردن با مانتو صورتی

راهنمای ست مانتو صورتی

مجموعه: مد و مدگرایی

ست های زیبا با مانتو صورتی

ایده هایی برای ست کردن مانتو صورتی

رنگ صورتی، یکی از رنگ های کاملا مناسب برای فصول گرم است چرا که این رنگ، نور خورشید را کمتر جذب می کند. انتخاب مانتو صورتی یکی از انتخاب های مناسب برای مجالس و همچنین دورهمی ها است.

رنگ صورتی از رنگ های گرمی محسوب می شود که در بیشتر فرهنگ ها به عنوان یک رنگ ناز و دخترانه شناخته شده است صورتی بخاطر رنگ منحصر به فردش گزینه خوبی برای به کار بردن در فصل های سرد و همچنین عالی ترین انتخاب برای فصل بهار و تابستان می باشد.

از ترکیب رنگ سفید و قرمز صورتی به وجود می آید و دارای طیف رنگی متفاوتی می باشد که اسم های مختلفی نیز دارد که در زبان فارسی ما با عنوان صورتی پررنگ ، کمرنگ و گلبهی می شناسیم.

یکی از بهترین رنگ هایی که می توانید با صورتی ست کنید طوسی است. تناژهای مختلف طوسی با انواع صورتی ست می شود.

ست صورتی و طوسی

زمانی که صورتی را با طوسی به کار می برید، می توانید در کنار آن از رنگ سفید هم استفاده کنید.

ست مانتو صورتی و طوسی و سفید

صورتی کمرنگ را می توانید با سرخابی به کار ببرید.

مدل ست های مانتو صورتی و سرخابی

آبی هم خیلی خوب با صورتی ست می شود.

ست مانتو صورتی با آبی

ترکیب دو رنگ قرمز و صورتی با هم در یک لباس بسیار جذاب و شیک است این استایل به طور کامل تک رنگ یا استایل مونوکروم نیست بلکه ترکیبی است و در واقع ترکیب رنگ بسیار شیکی دارد برای اینکه بیش از حد دخترانه به نظر نرسید موقع انتخاب تناژ بین دو رنگ دقت بالایی داشته باشید مثلاً می توانید رنگ قرمز یا گیلاسی را با صورتی خیلی روشن ست کنید.

ست کردن مانتو صورتی با قرمز

سفید و کرم را می توانید با صورتی پاستلی به کار ببرید.

ست مانتو صورتی با سفید و کرم

رنگ پنککی هم با بژ ست می شود.

ست رنگ پنککی با بژ

پوشیدن ارغوانی با صورتی و سرخابی یک ست دخترانه ایجاد می کند.

ست صورتی و ارغوانی و سرخابی

آبی-طوسی یا طوسی مایل به آبی یک رنگ عالی برای ست کردن با صورتی است.

شسک ترین ست مانتو صورتی

به کار بردن رنگ صورتی به همراه لباس هایی با طرح پوست حیوانات مثل لباس پلنگی ترکیب بسیار زیبا و شیکی تشکیل می دهد.

تصاویر ست مانتو صورتی با پوست حیوانات

برای اینکه صورتی دقیقا همان طوری که هست به چشم بیاید فقط با ترکیب شدن با رنگ مشکی میسر می شود و جلوه جذاب تری به خود می گیرد این خاصیت رنگ مشکی است که صورتی را تا این حد برجسته و زیبا تر می کند بنابراین رنگ صورتی چه کم رنگ و چه پررنگ باشد چنانچه در زمینه ی مشکی قرار بگیرد خیلی خوب خودش را نشان می دهد.

ست مانتو صورتی با مشکی

گردآوری: بخش مد بیتوته

منبع مطلب : www.beytoote.com

مانتو صورتی را با چه رنگی ست کنیم

در این مطلب به این موضوع می پردازیم که بهتر است مانتو صورتی را با چه رنگی ست کنیم.

مانتو صورتی را با چه رنگی ست کنیم

نوشته وب مستر تستر 9 ماه پیش مد و استایل 0 کامنت

ست کردن صحیح لباس می تواند تاثیر زیادی در استایل شما داشته باشد. علاوه بر طرح و مدل لباس ، توجه به رنگ از جمله نکات ضروری برای خوشتیپ بودن است. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که بهتر است مانتو صورتی را با چه رنگی ست کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

مانتو صورتی با چه رنگی ست میشود

مانتو یکی از پوشش های اصلی در لباس خانم ها می باشد و به همین دلیل بهتر است ست کردن لباس هایتان را با توجه به آن انجام دهید. اگر یک مانتوی صورتی دارید و می خواهید یک استایل خوب با آن داشته باشید ما به شما می گوییم که مانتو صورتی با چه رنگی ست میشه.

مانتو صورتی با چه رنگی میاد

اینکه شما مانتوی صورتی خود را با چه رنگ هایی ست کنید تا حدود زیادی به سلیقه و از همه مهمتر، رنگ پوست شما بستگی دارد اما چند رنگ برای ست کردن مانتو صورتی بسیار مناسب هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

سفید

سفید از جمله رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو صورتی کم ریسک و مناسب است. بخصوص اگر رنگ مانتوی شما صورتی کمرنگ و پاستلی باشد با ست کردن آن بهمراه یک شلوار یا شال سفید می توانید استایل شیکی داشته باشید.

طوسی

یکی از رنگ هایی که در کنار رنگ صورتی زیاد دیده می شود رنگ طوسی است. طوسی هماهنگی خوبی برای ست کردن با مانتو صورتی دارد.

همچنین بخوانید: چه رنگ هایی به رنگ سبز میاد

سبز

ترکیب رنگ یک گل رز صورتی را تصور کنید. قرار گرفتن رنگ صورتی در کنار برگ های سبز بسیار چشم نواز است. اگر همین ترکیب برای لباس استفاده شود بسیار جذاب و متفاوت است. پس برای ست کردن مانتو صورتی رنگ سبز را فراموش نکنید.

آبی

آبی از جمله رنگ هایی است که طیف های مختلف آن از روشن تا تیره و سرمه ای با رنگ صورتی هماهنگ است و برای ست کردن با مانتو صورتی مناسب است.

قرمز

از جمله رنگ هایی که برای ست کردن با مانتو صورتی مناسب است رنگ قرمز می باشد، اما باید توجه باشید که ترکیب هر رنگ قرمز و صورت باهم زیبا نمی شود . اگر مانتو شما صورتی خیلی ملایم و روشنی است می توانید آنرا با رنگ قرمز ست کنید.

مشکی 

ساده  ترین و راحت ترکیب برای با مانتو رنگ صورتی، رنگ مشکی است. استفاده از این رنگ باعث می شود مانتو صورتی شما جلوه بیشتری پیدا کند.

طرح پلنگی

برای داشتن یک استایل متفاوت با مانتو صورتی طرح پوست حیوانات مانند طرح پلنگی را امتحان کنید. طرح پلنگی با داشتن ترکیب از رنگ های کرم و قهوه ای در کنار رنگ صورتی بسیار شیک و خیره کننده خواهد بود.

مانتو صورتی با چه شالی ست میشه

اگر بخواهیم به جزئیات بپردازیم. برای ست کردن مانتو صورتی می توانید از شال های تک رنگ آبی، سفید، قرمز، مشکی، طوسی و یا زرشکی استفاده کنید و یا یک روسری با رنگ های ترکیب صورتی و سفید یا صورتی و آبی را بهمراه مانتو سر کنید.

مانتو صورتی با چه شلواری ست میشه

برای انتخاب شلواری که با مانتوی صورتی ست کنید می توانید از رنگ مشکی، طوسی، آبی و سفید استفاده کنید. مانتو صورتی با شلوار لی آبی و طوسی نیز هماهنگی خوبی دارد.

منبع مطلب : ibolak.com