دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم را از این سایت دریافت کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم دهم 1401

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 زمان و نحوه دریافت رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

ایران مشاوره ۲ نظرها

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با مشاوران متخصص تیزهوشان از طریق تلفن ثابت از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

تماس از سراسر کشور : 9099072938

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت مشاوره نیم بها کلیک نمایید

داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 اقدام نموده اند، لازم است همراه با کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون حضور یابند. اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، پایه تحصیلی و عکس دانش آموز بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 درج شده اند که ارائه این کارت برای شناسایی هویت داوطلب در روز برگزاری آزمون الزامی است. حضور داوطلب در حوزه امتحانی، یک ساعت قبل از برگزاری آزمون ضروری بوده و در صورت عدم به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، از حضور داوطلب در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

آدرس دقیق محل برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم بر روی کارت ورود به جلسه آن درج شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان که علاقه مند به ثبت نام در این نوع مدارس هستند، می بایست به منظور ورود به این مدارس در جلسه آزمون تیزهوشان شرکت کنند و پس از کسب نمره قبولی، تحصیلات خود را در این مدارس ادامه دهند. به همین منظور لازم است داوطلبان در ابتدا و به طور کامل از تمامی نکات و ضوابط ثبت نام، آگاهی لازم را پیدا کنند. یکی از موضوعات دیگری که در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 ذکر شده است، زمان انتشار و نحوه دریافت کارت می باشد.

این کارت 9 روز قبل از اجرای آزمون تیزهوشان نهم به دهم در روز 18 خرداد ماه 1401 از طریق سامانه ثبت نام به نشانی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته و مجوز دسترسی به آن تنها برای داوطلبانی که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 را پرداخت کرده باشند، وجود دارد. بنابراین اگر تا کنون موفق به واریز این هزینه نشده اید، می توانید همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه خود در اسرع وقت، وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی بپردازید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 -1402 در ادامه مقاله ارائه شده است.

ورود به سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir

وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام در کادرهای ظاهر شده برای ورود به سامانه (در صورت فراموشی رمز عبور همگام، باید به مدرسه خود مراجعه کنید که البته در سال تحصیلی 1400 – 1401 امکان دریافت اینترنتی این رمز در سایت مربوطه نیز فراهم شد.)

انتخاب نقش خود (دانش آموز) و عنوان سازمانی (نام مدرسه)

پس از ورود به حساب کاربری خود باید با کلیک روی گزینه “ماژول” در سمت راست صفحه، کارت ورود به جلسه را دریافت کنید.

پس از مشاهده کارت ورود به جلسه، لازم است از آن پرینت تهیه نموده و در زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 همراه خود داشته باشید. ناگفته نماند که علاوه بر کارت مذکور، ارائه کارت ملی و یا شناسنامه نیز برای حضور در جلسه آزمون الزامی می باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

در کارت ورود به جلسه اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموزان به همراه زمان و آدرس دقیق محل برگزاری آزمون درج شده اند. داوطلبان باید پس از دریافت کارت، تمام اطلاعات از جمله عکس الصاقی روی کارت خود را به منظور کسب اطمینان از صحت اطلاعات درج شده بررسی نمایند. گاها ممکن است برای بعضی از متقاضیان این مشکل پیش بیاید که مشخصات مندرج بر روی کارت با اطلاعاتی که در فرم ثبت نام وارد کرده اند، مغایرت داشته باشد.

این دسته از دانش آموزان باید با به همراه داشتن شناسنامه و عکس خود، برای رفع نقص کارت اقدام کنند که بدین منظور می بایست به صورت حضوری به مرکز آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه نمایند. توجه نمایید داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کنند، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان را تا قبل از پرداخت هزینه ثبت نام خواهند داشت.

توجه داشته باشید که در صورت وجود هر گونه نقص در اطلاعات کارت و همچنین فاقد عکس بودن آن، داوطلب اجازه حضور در جلسه آزمون را نخواهد داشت. توصیه می کنیم که حتما حوزه امتحانی را پیش از زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 شناسایی کرده تا در روز آزمون دچار مشکل نشوید. چنانچه مایل به کسب اطلاعات لازم پیرامون اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 می باشید، می توانید روی لینک مرتبط با آن کلیک کنید.

سوالات متداول

1- دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 در چه زمانی امکان پذیر است؟

داوطلبان می توانند نه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون مربوطه یعنی از روز 18 خرداد ماه 1401 کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

2- کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 از طریق چه سایتی قابل دریافت است؟

این کارت از طریق سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir منتشر خواهد شد.

3- آیا امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم به صورت اینترنتی وجود دارد؟

خیر، داوطلبان می بایست به صورت حضوری به مرکز آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه نمایند و اطلاعات خود را اصلاح کنند.

برای عضویت در اینستاگرام (مدارس) کلیک کنید

آخرین اخبار و اطلاعیه های مدارس کشور

برای عضویت در کانال (مدارس) کلیک کنید

منبع مطلب : iranmoshavere.com

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱

در این مقاله درباره زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه شده است.

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ ثبت نام نموده اند و قصد شرکت در این آزمون را دارند باید قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند . کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 شامل مشخصات داوطلب ، زمان و محل برگزاری آزمون و شماره صندلی دانش آموز می باشد .

برای مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان پایه نهم به دهم 1401 - 1402

برای مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان پایه نهم به دهم 1401 - 1402

دانش آموزان علاقمند به مدارس تیزهوشان پایه دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ که در سایت استعداد های درخشان پایه دهم برای شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان ثبت نام نموده اند ، ضروری است قبل از حضوردر جلسه آزمون تیزهوشان کارت ورود به جلسه خود را دریافت نموده و سر جلسه آزمون با خود به همراه داشته باشند .

 کارت ورود به جلسه به دلیل مندرجات مهمی که در خود دارد و هم چنین به دلیل تشخیص هویت دانش آموز سر جلسه آزمون حائز اهمیت است به همین دلیل در این مقاله درباره زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 توضیحات کاملی داده شده است .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه دهم معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سامانه استعداد های درخشان بارگزاری می شود . داوطلبان باید در زمان مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه پایه دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ نمایند .دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ از 18 لغایت 25 خرداد ماه فعال می باشد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم کلیک کنید

برای اطلاع از اخبار و جزئیات مربوط به برگزاری آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​  و زمان آن می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1401 - 1402

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 با در دست داشتن کد ملی و رمز ورود همگام که در حین ثبت نام از مدیر مدرسه خود دریافت نموده اند ، باید به صورت اینترنتی از طریق سامانه استعداد های درخشان کارت خود را دریافت نمایند که در زیر مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شرح داده شده است .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

مراجعه به سایت azmoon.medu.ir 

وارد کردن کد ملی و رمز ورود همگام

دانلود لینک کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ 

رمز همگام ، رمزی است که به صورت شخصی برای هر دانش آموز از طرف سازمان آموزش و پرورش برای ورود به سایت استعداد های درخشان صادر می شود. برای اطلاع از نحوه دریافت این رمز می توانید به مقاله زیر مراجعه فرمایید.

بیشتر بخوانید: دریافت رمز ورود به سامانه همگام مدارس

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

برای آشنایی بهتر داوطلبان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم 1401 - 1402، در این قسمت به شرح و بررسی راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان  ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ ، پرداخته ایم :

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

سایت azmoon.medu.ir را در موتور جستجو گر خود جستجو کرده و وارد سامانه ثبت نام شوید.

پس از ورود به در گاه آزمون های آموزش و پرورش ، روی سمپاد دهم که در شکل با فلش نمایش داده شده است کلیک کنید .

کد ملی و رمز ورود همگام خود را در جای خود که در شکل زیر با فلش مشخص شده است وارد نمایید .

در این مرحله نقش خود و عنوان سازمان که نام مدرسه فعلی شما می باشد را در جای مشخص شده و در شکل زیر مشخص شده است ، انتخاب نمایید .

در این مرحله پس از ورود به پنل شخصی خود در قسمت وضعیت که در شکل زیر مشخص شده است ، روی کارت ورود به جلسه کلیک و آن را دانلود نمایید .

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ کلیک کنید

برای اطلاع از جزئیات مربوط به زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401 - 1402

منبع مطلب : www.heyvagroup.com