همسرپیمان قاسم خانی

مهدی

بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

همسرپیمان قاسم خانی را از این سایت دریافت کنید.

بیوگرافی پیمان قاسمخانی و همسرش میترا ابراهیمی

بیوگرافی پیمان قاسم خانی و همسر دومش میترا ابراهیمی : ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی ، پیمان قاسم خانی بازیگر و فیلمنامه‌نویس همسر سابق بهاره رهنما یک است. همسر دوم پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دارد و ...

بیوگرافی پیمان قاسم خانی و همسر دومش

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما متولد ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴ خورشیدی است.پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است.همسر دوم پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دارد و گفته می شود او روانشناس بالینی است.

پیمان قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. پیمان قاسم خانی،برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

او با نویسندگی فیلم‌هایی نظیر مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، و سریال‌های پاورچین و شب‌های برره، یکی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان ژانر کمدی در دو دهه اخیر در ایران است.

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟

همسر دوم پیمان قاسم خانی میترا ابراهیمی نام دار و گفته می شود او روانشناس بالینی است. درباره میترا ابراهیمی اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده است.

او البته فاصله سنی زیادی با پیمان قاسمخانی دارد. گفته می شود این دو چندی قبل با یکدیگر ازدواج کرده اند و مراسم آنها بی سر و صدا برگزار شده است.

بیوگرافی میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی ۳۱ سال سن دارد و تا کنون ازدواج نکرده است .

او دارای مدرک روانشناسی میباشد و سابقه فعالیت در زمینه هنری دارد .

میترا ابراهیمی یک مستند ساز حرفه ای است .

آدرس اینستاگرام میترا ابراهیمی

آدرس صفحه اصلی اینستاگرام میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی : mitraebrahimi

بیوگرافی میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

مدتی است عکس پیمان قاسم خانی و میترا امیر ابراهیمی در صفحات مجازی منتشر شده و حاکی بر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما می باشد گفته میشود.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما ، مدتی است که با میترا ابراهیمی (روانشناس بالینی) ازدواج کرده است .

ماجرای ازدواج پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

نحوه آشنایی میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی به فیلم کامی بر میگردد.

اولین کار میترا ابراهیمی فیلم کامی بود و چون تجربه ای نداشت کسی تهیه کنندگی کار را نمی پذیرفته است .

اولین تیزر کامی ساخته می شود ، بر روی سایتی قرار میگیرد و پیمان قاسمخانی با دیدن این تیزر تهیه کنندگی را بر عهده می گیرد و این چنین میترا ابراهیمی و پیمان قاسم خانی با یکدیگر آشنا می شوند.

علت طلاق پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما به دلیل مشکلات شخصی در سال ۱۳۹۴ از یکدیگر جدا شدند. حاصل ازدواج این زوج یک دختر به نام پریا میباشد.

پاسخ بهاره رهنما در نشست خبری تئاتر «دیگری» با حضور شیوا اردویی و مهیار طهماسبی، به پرسش یکی از کاربران، خبر جدایی او از پیمان قاسم خانی را تائید کرد.

پاسخ بهاره رهنما به سوال کاربر در خصوص جدایی او از پیمان قاسم خانی :

«این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر است. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است، و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم، و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان دلیل نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

بهاره رهنما ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که بچه دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود.

ازدواج دوم پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما

تحصیلات پیمان قاسم خانی

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف الله داد گذراند وی همچنین مدت کوتاهی را در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذارنده است.

فیلمنامه‌های معروف پیمان قاسم خانی

از جمله فیلمنامه‌های او: من زمین را دوست دارم، بوی خوش زندگی (بازنویسی)، نان و عشق و موتور هزار (بر اساس کتاب شوهر مدرسه ای اثر جووانی گوارسکی بدون ذکر در فیلم) است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است.

او برای نوشتن فیلمنامهٔ دختری با کفش‌های کتانی جایزه بهترین فیلمنامه‌نویسی را از خانه سینما دریافت کرد و بعد سناریو و سرپرست نویسندگی سریال پاورچین را بعهده گرفت. فیلم کوتاهی نیز به نام «هزارپا» با بازی بهاره رهنما، مهران مدیری، سروش صحت و پگاه آهنگرانی ساخت. همچنین سریال‌های خانه ما (مسعود کرامتی) و گالری ۹ (غلامرضا رمضانی) را نوشته‌است.

وی برای فیلمنامه فیلم مارمولک سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

پیمان قاسم‌خانی در بیشتر سریال های مهران مدیری به عنوان طراح فیلمنامه و سرپرست نویسندگان حضور داشته است. او در سال ۹۷ پس از ۱۱ سال، در سریال هیولا دوباره با مهران مدیری همکاری می کند.

پیمان قاسمخانی و دخترش پریا

پیمان قاسم‌خانی که با دختر 15 ساله‌اش فیلم‌های اکشن می‌بیند، یک رقیب خیلی جدی دارد. او نویسنده‌ ی موفقی است، تجربه بازیگری خوبی هم دارد، معروف و مشهور هم هست اما رقیب او یک دختر نوجوان 15 ساله است.

منبع مطلب : www.delgarm.com

همسر پیمان قاسم خانی از هواپیمای شخصی پدرش رونمایی کرد

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی با انتشار عکسی در هواپیمای شخصی پدرش خودنمایی کرد.

خانه عکس بازیگران A کدخبر: 12544 ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۵:۱۲:۲۵

پیمان قاسم خانی / عکس پیمان قاسم خانی / همسر پیمان قاسم خانی

همسر پیمان قاسم خانی از هواپیمای شخصی پدرش رونمایی کرد

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی با انتشار عکسی در هواپیمای شخصی پدرش خودنمایی کرد.

پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده ایرانی چندی پیش همسرش عکسی از دو نفره های خود با دلبری خاصی به اشتراک گذاشت.عکسی که همسر پیمان قاسم خانی در اینستاگرام منتشر کرده است را ببینید. پیمان قاسم خانی از نویسندگان معروف ازدواج کرد. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بازیگر خوب ایرانی است. پیمان قاسم خانی از ازدواج اولش یک دختر به نام پریا دارد که در خارج از کشور تحصیل می کند. پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است.

آنچه دیگران می خوانند

چهره معتاد سحر قریشی بعد از کات| تتلو سحر را بیچاره کرد

استوری جنجالی سردار آزمون همه را شوکه کرد| سردار آزمون دستگیر شد

فوری: یارانه معیشتی واریز شد| خبر خوش برای مردم

مراسم لاکچری عقد پژمان جمشیدی با خانم مشهور| عکس لو رفته از مراسم ازدواج

خوشگلی نگار جواهریان با تیپ پلنگی| عصبانیت شدید رامبد جوان از نگار جواهریان

فوری: یارانه معیشتی واریز شد| خبر خوش برای مردم

نویسندگی پیمان قاسم خانی

ویژه

چهره معتاد سحر قریشی بعد از کات| تتلو سحر را بیچاره کرد

فوری: یارانه معیشتی واریز شد| خبر خوش برای مردم

مراسم لاکچری عقد پژمان جمشیدی با خانم مشهور| عکس لو رفته از مراسم ازدواج

خوشگلی نگار جواهریان با تیپ پلنگی| عصبانیت شدید رامبد جوان از نگار جواهریان

دعوای مهتاب کرامتی با بازیگر معروف| مهتاب کرامتی برای همیشه از سینما خداحافظی کرد

با اینکه قاسم‌‌‌خانی در بازیگری نیز تبحر دارد اما خود را بیشتر فیلمنامه‌‌‌نویس می‌‌‌داند و دراین‌باره می‌‌‌گوید: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌‌‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌‌‌گفتند بازی کن، می‌‌‌گفتم من بازیگر نیستم و فیلمنامه‌‌‌نویس هستم. من علاقه‌ای به بازیگری ندارم و وقتی فیلمنامه می‌نویسم، هیچگاه خودم را جای شخصیت‌هایی که طراحی می‌کنم، نگذاشته‌ام. سن پترزبورگ هم که پیش آمد و نتیجه مثبتی هم داشت واقعا انتخاب خودم نبود.» او می‌گوید: بازیگری کلا برایم جذاب نیست، دوست ندارم موقعی که به خیابان می‌‌‌روم مرا بشناسند. کارگردانی را هم نمی‌‌‌دانم اصلا دوست دارم یا ندارم، فقط می‌‌‌دانم که متنفرم از اینکه سر صحنه باشم! پیمان قاسمخانی زمانی به شهرت رسید که نویسندگی آثار پر مخاطب مهران مدیری را بر عهده داشت اما جدایی‌اش از این کارگردان با حرف و حدیث‌های فراوانی هم همراه بود. البته سرانجام پس از ۱۱ سال از این جدایی در سال ۱۳۹۷ در سریال «هیولا» دوباره با هم همکاری کردند.

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی چندیست که بر سر زبان ها افتاده است.او البته که دکترای روان شناسی دارد و قبلا فیلم های کوتاهی ساخته اما با رسمی شدن ازدواجش با پیمان قاسم خانی مثلا در عرض همین چند روز حدود 40 هزار فالوور به تعداد مخاطبانش افزوده شده که این روند در حال افزایش است.

نام میترا ابراهیمی به صورت گسترده چند ماه پیش سر زبان ها افتاد وقتی که شایعه ازدواجش با پیمان قاسم خانی دست به دست چرخید تا در آن مقطع تکذیب شود و آب ها از آسیاب بیفتد.

با این حال اما و با اعلام رسمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی رسما به جمع چهره های مشهور یا سلبریتی های ایرانی اضافه شد.میترا ابراهیمی تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می شود او دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی -که باعث آشنایی این دو نفر شد- به سال ۱۳۹۸ باز می گردد.در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.فعلا اطلاعات زیادی از میترا ابراهیمی در دسترس نیست جز این که او یکی از مدافعان سفت و سخت حقوق حیوانات است:«حیوانات برای من عزیزترین جانداران زمین هستند و حالا که گیاهخوار شدم این عشق هزار برابر شده».

لازم به گفتن نیست که همسر اول پیمان قاسم خانی، بهاره رهنما ست. بازیگری که پس از جدایی از قاسم خانی با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی- بهداشتی ازدواج کرد.حالا و پس از آن طلاق جنجالی ، پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است؛ اما به قول قدیمی ها سن فقط یک عدد است!

تحصیلات پیمان قاسم خانی

قاسم‌‌‌خانی متولد ۱۳۴۵ است و در دانشگاه اهواز، آمار و انفورماتیک خوانده است. او در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و اولین دوره فیلمنامه‌‌‌نویسی را در این مرکز زیر نظر سیف‌‌‌الله داد گذراند و مدت کوتاهی را نیز در کلاس آموزشی بهرام بیضایی گذراند. قاسم‌‌‌خانی برای نوشتن فیلمنامه دختری با کفش‌‌‌های کتانی (۱۳۷۷) جایزه بهترین فیلمنامه‌‌‌نویسی را از جشن خانه سینما دریافت کرد و ۵سال بعد برای نوشتن فیلمنامه مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی، سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم فجر را در کارنامه‌‌‌اش ثبت کرد. وی سال‌ها پیش در مصاحبه‌‌‌ای درباره توصیه به خودِ جوانترش گفته بود: «برای پیمان ۱۸ساله بیشتر توصیه‌های غیرسینمایی دارم، اما توصیه‌های سینمایی‌ام برایش این است که بیشتر کار کند و تنبل نباشد و یادش باشد تا به خودش بیاید می‌بیند ۵۰ ساله شده. این را هم بهش می‌گویم که کلا برای این صدا و سیما کار نکند!»

منبع مطلب : www.khoondanionline.com