خرید اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای رایگان,قیمت خرید اکانت اسپاتیفای,خرید اکانت اسپاتیفای فوری,خرید اکانت اسپاتیفای کرک,خرید اکانت اسپاتیفای سولو,خرید اکانت اسپاتیفای ارزان,خرید اکانت اسپاتیفای یک ساله,اکانت لایف تایم اسپاتیفای
خرید اکانت اسپاتیفای

یک نت ـ خرید اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم Spotify آمریکا ارزان تحویل آنی

اکانت اسپاتیفای

Spotify، یک ارائه دهنده خدمات صوتی و پخش صوتی سوئدی است که در سال 2006 توسط Daniel Ek تأسیس شد. Spotify با نام Spotify Technology S.A در لوکزامبورگ گنجانده شده است، و دفتر مرکزی آن در استکهلم سوئد با دفتر در 17 کشور مختلف در سراسر جهان قرار دارد. این یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات پخش موسیقی در جهان است که از مارس 2021 بیش از 356 میلیون کاربر فعال ماهانه از جمله 158 میلیون مشترک پرداخت کننده از جمله 159 میلیون مشترک در جهان است.

Spotify موسیقی ضبط شده و پادکست های دارای حق چاپ حق چاپ دیجیتال ، از جمله بیش از 70 میلیون آهنگ را از مارک های ضبط و شرکت های رسانه ای ارائه می دهد. به عنوان یک سرویس فرمیوم ، ویژگی های اساسی با تبلیغات و کنترل محدود رایگان هستند ، در حالی که ویژگی های اضافی مانند گوش دادن آفلاین و گوش دادن بدون تجارت ، از طریق اشتراک های پولی ارائه می شوند.

کاربران می توانند موسیقی را براساس هنرمند ، آلبوم یا ژانر جستجو کنند و می توانند لیست های پخش را ایجاد ، ویرایش و به اشتراک بگذارند.Spotify در بیشتر اروپا و قاره آمریکا ، اقیانوسیه و مناطقی از آفریقا از جمله آفریقای جنوبی و موریس و آسیا در دسترس است. انتظار می رود که تا پایان سال 2021 ، Spotify در 178 کشور جهان فعالیت کند.

این سرویس در اکثر دستگاه های مدرن از جمله رایانه های Windows ، macOS و Linux ، تلفن های هوشمند و رایانه لوحی iOS و Android و بلندگوهای هوشمند مجهز به هوش مصنوعی مانند Amazon Echo و Google Home در دسترس است. برخلاف فروش فیزیکی یا بارگیری، که به ازای هر آهنگ یا آلبوم فروخته شده قیمت مشخصی به هنرمندان پرداخت می کند Spotify براساس تعداد جریان های هنرمند نسبت به کل آهنگ های پخش شده حق امتیاز پرداخت می کند.

این تقریبا 70٪ از کل درآمد خود را به دارندگان حقوق (اغلب برچسب های ضبط) توزیع می کند ، سپس آنها براساس توافق نامه های شخصی به هنرمندان پول می دهند. طبق گفته بن سیساریو از نیویورک تایمز ، تقریباً 13000 نفر از هفت میلیون هنرمند در Spotify 50،000 دلار یا بیشتر در سال 2020 درآمد پرداخت کردند.

خرید اکانت پرمیوم Spotify آمریکا ارزان (شارژ قانونی اکانت اسپاتیفای) :

اسپاتیفای سرویس قدرتمند و محبوب استریم موسیقی هست، و دارای پادکست، ویدیو هم هست که به‌طور رسمی در ۷ اکتبر سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد.

اسپاتیفای توسط شرکت Spotify AB در استکهلم توسعه یافت. اسپاتیفای از حقوق سازنده‌های آثار موسیقی به‌صورت کامل محافظت می‌کند و با امکانات حرفه‌ای خود باعث معرفی هنرمندان نیز میشود.

ویژگی های مهم اپلیکیشن اسپاتیفای:

    گوش کردن به آهنگ های بی‌شمار و آهنگ هایی که دوست دارید:

با پرمیوم کردن اکانت خودتون، میتوانید بدون هیچ محدودیت هر موسیقی رو در پلی لیست هایی که مردم ساختند و یا با جستجو کردن از طریق صفحه هنرمندان گوش بدهید. ولی در اکانت رایگان محدودیت هایی برای این کار وجود داره و که شما نمیتوانید روزانه بیشتر از چند آهنگ را پلی کنید و گوش بدهید

    کیفیت بالا آهنگ‌ها:

برای اکثر مردم مهم هست که آهنگی که کوش میکنند کیفیت خوبی داشته باشد ، برای گوش دادن به آهنگ با کیفیت بالا شما نیاز به پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای دارید، اما در نسخه رایگان روزانه همان تعداد محدود آهنگ و با کیفیت پایین باید گوش بدهید

    بدون قطع شدن و نویز در اسپاتیفای آهنگ گوش کنید:

به احتمال خیلی زیاد به این مشکل برخوردید.بیشتر اوقات شما درحال گوش دادن یک آهنگ هستید که قطع و وصل یا صدای نویز به گوش میرسه که این موضوع خیلی آزار دهنده میشه، حالا خبر خوش این است که با پرمیوم شدن اکانت این مشکل هم حل میشود

    آفلاین گوش کنید و بدون محدودیت دانلود کنید:

کاربرانی که از اسپاتیفای استفاده میکنند بخاطر وجود نداشتن حالت آفلاین و دانلود آهنگ از دست اسپاتیفای شاکی هستند، اما باید گفت در اسپاتیفای قابلیت دانلود و آفلاین وجود دارد و این قابلیت بستگی به نوع اکانت شما دارد که با پرمیوم کردن اسپاتیفای شما از آن برخورد خواهید داشت اما در نسخه رایگان این امکان برای شما وجود ندارد...
تفاوت اسپاتیفای (Spotify) با سرویس های مشابه :

    معرفی موسیقی های مورد علاقه شما :

اگر کاربر اسپاتیفای باشید به‌خوبی با پلی‌لیست (Discover Weekly) آشنا هستید.

(Discover Weekly)درواقع نوعی قابلیت خاص هست که هر هفته جدیدترین موسیقی‌هایی را که ربات های اسپاتیفاق حس می‌کند شما به آنها علاقه دارید، در قالب یک فهرست به شمت ارائه می‌دهد

    دسترسی و تنوع پلی لیست ها :

یکی از دلایل محبوب شدن اسپاتیفای دسترسی داشتن به پلی لیستی هست که کاربران آن را ساخته اند، این امر باعث شده کاربران موسیقی های مشابه موسیقی هایی در سبک موردعلاقه خودشان است را راحت تر پیدا کنند

    امکان پخش روی دستگاه های دیگر:

اسپاتیفای امکان پخش روی دستگاه‌های دیگر یا اسپیکرهای هوشمند را دارد. به این ترتیب که هنگام پخش موسیقی می‌توانید آهنگ پخش را از روی اپلیکیشن به یک دستگاه دیگر (که اسپاتیفای روی آن نصب است) یا یک اسپیکر هوشمند تغییر دهید

چرا فروشگاه AccSell برای شارژ و پریمیوم سازی Spotify (اسپاتیفای) گزینه مناسبی است ؟

    فروشگاه AccSell با بهترین قیمت ممکن اکانت شخصی خودتان کاملا قانونی پرمیوم می‌کند.

    پشتیبانی از اشتراک فروخته شده و ضمانت تا اخرین روز اشتراک
    امکان تمدید پرمیوم بدون هیچ مشکلی

نکات مهمی که قبل از خرید اکانت پرمیوم Spotify آمریکا ارزان (شارژ قانونی اکانت اسپاتیفای) باید بدانید:

    شارژ و فعال سازی در صورت ارسال اطلاعات اکانت خود در کادر توضیحات روی اکانت شخصی شما انجام خواهد شد."مشخصات شامل ایمیل و پسورد اسپاتیفای" در صورت صحت نداشتن مشخصات روی ایمیل اختصاصی ما انجام خواهد شد

    در صورت نداشتن اکانت اسپاتیفای وضعیت اکانت را ، "اکانت جدید" انتخاب کنید و پس از ثبت سفارش ، شماره سفارش خود را به پشتیبانی ارسال کنید. اگر اکانت دارید در قسمت توضیحات پسورد اکانت اسپاتیفایتون رو برای ما بفرستید یا بعد از سفارش کد سفارش به همراه پسورد اکانت اسپاتیفای را برای پشتیبان ارسال نمایید.
    شارژ و خرید اكانت‌ اسپاتیفای شما به صورت تمام و کمال قانونی انجام میگردد.

    در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در طول بازه زمانی برای اکانت، در سریعترین زمان ممکن از طریق پشتیبانی مشکل رفع خواهد گردید.

    خرید اشتراک و شارژ Spotify (اسپاتیفای) شما به روش Family (خانواده) انجام خواهد شد.

    علت ارزان تر بودن طرح ها نسبت به قیمت های اصلی، استفاده از تخفیف های ویژه اسپاتیفای است.

    در روش Family (خانواده) هیچ اطلاعاتی از شما بین دیگر اعضای Family (خانواده) به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

    فعال سازی اکانت شما ممکن است حداکثر 12 تا 72 ساعت به طول بیانجامد.

    در صورت عدم ارسال اطلاعات اکانت ( ایمیل و رمزعبور اسپاتیفای ) به در بخش توضیحات ، اکانت خریداری شده با ایمیل اختصاصی فروشگاه براس شما ارسال میشود .

    به پسورد ایمیل شما نیازی نداریم !

    اشتراک شما نباید از قبل فعال باشد.

    انتقال پلی لیست های شما از هر اکانتی به اکانت دیگر ممکن است.

    فروش اکانت ها به صورت 100% قطعی بوده و عودت وجه را شامل نمی شود.

    اگر از ظرف ما ایمیل دریافت کردید حتما حتما ایمیل خودتان را جایگزین آن کنید در غیر این صورت از اکانت از گارانتی اکسل خارج خواهد گردید.

    توجه کنید که هر اکانت فقط دو بار قابلیت جوین شدن به پلن پرمیوم فمیلی را دارد و بعد به محدودیت میخورد. در اینصورت یا باید محصول مخصوص اکانتای محدودیت دار را خریداری کنید یا در صورت خرید اکانت فمیلی، اکانت جدید برای شما زده می شود و می توانید تمام پلی لیست ها را به اکانت جدید منتقل کنید.(آموزش)

    همچینن میتوانید با سرویس تمدید اکانت اسپاتیفای محدودیت خورده اکانت محدودیت خورده خود را تمدید نمایید.

    ممکن است با توجه به شرایط اکانت با ریجن های کانادا/انگلیس/هند تحویل داده شود. اگر ریجن اکانت برای شما مهم است . حتما در توضیحات محصول ذکر بفرمایید.

    در صورتی که اکانت دارید ولی پسوورد آن را از طریق تلگرام و یا قسمت سفارش سایت اعلام نکرده باشید پس از 12 ساعت سفارش شما با ایمیل اختصاصی اکسل تکمیل خواهد گردید.

    اگر بنا به هر دلیلی پسورد اکانت شما نادرست باشد، اکانت جدید ساخته و پریمیوم می شود. پیشنهاد میشود قبل از خرید، از طریق این لینک پسورد اکانت خود را ریست کنید و پسوردی ساده تعیین کنید.

    با انجام خرید، قوانین Accsell را مطالعه کرده اید و آن ها را قبول دارید.

سوالات پرتکرار
در صورت لیمیت شدن اسپاتیفای چکار کنیم؟!
چرا اکسل برای خرید اسپاتیفای Family مناسب تر است؟
چرا اسپاتیفای ارور No Internet Connection یا You’re Offline میدهد؟
چرا خرید اکانت اسپاتیفای فمیلی Spotify Family به صرفه تر است؟

خرید اکانت اسپاتیفای رایگان
قیمت خرید اکانت اسپاتیفای
خرید اکانت اسپاتیفای فوری
خرید اکانت اسپاتیفای کرک
خرید اکانت اسپاتیفای سولو
خرید اکانت اسپاتیفای ارزان
خرید اکانت اسپاتیفای یک ساله
اکانت لایف تایم اسپاتیفای

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده