معنای صدای آژیرهای آمبولانس

یک نت ـ صدای آژیر آمبولانس خبر از حادثه می دهد. اما این صدا انواع مختلفی دارد که هر کدام معنای خاصی دارند و رانندگان آمولانس به هنگام ماموریت از آنها استفاده می کنند.
آمبولانس

یک نت ـ آیا می دانید آژیر آمبولانس ها سه صدای مختلف دارند؟

صدای آژیر آمبولانس فریاد بیماری است که منتظر درمان است و نیاز به ادامه حیات دارد. راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از رانندگان می خواهد تا مسیر را برای عبور او باز کنند. بسیاری از ما به نوع آژیر آمبولانس توجه نمی کنیم و همیشه می پنداریم بیماری در حال اعزام

به بیمارستان است اما جالب است، بدانید آمبولانس ها 3 نوع آژیر مختلف دارند که هر کدام معنی خاص خود را دارد. با این بخش از سرگرمی یک نت باشید تا حقایق جالبی در مورد آژیر آمبولانس ها بدانید.

آیا می دانید آژیر آمبولانس ها سه صدای مختلف دارند؟

صدای آژیر آمبولانس فریاد بیماری است که منتظر درمان است و نیاز به ادامه حیات دارد. راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از رانندگان می خواهد تا مسیر را برای عبور او باز کنند. بسیاری از ما به نوع آژیر آمبولانس توجه نمی کنیم و همیشه می پنداریم بیماری در حال اعزام به بیمارستان است اما جالب است، بدانید آمبولانس ها 3 نوع آژیر مختلف دارند که هر کدام معنی خاص خود را دارد. با این بخش از سرگرمی یک نت همراه باشید تا حقایق جالبی در مورد آژیر آمبولانس ها بدانید.

آژیر اول:

آژیر اول که صدای آرامی دارد، وقتی به صدا در می آید که آمبولانس حاوی بیماری با حال عمومی خوب باشد اما ممکن است حال بیمار تغییر کند و بدتر شود.

آژیر دوم:

این آژیر مهم ترین آژیر هر آمبولانسی است و زمانی به صدا در می آید که آمبولانس بیمار بسیار بدحالی را حمل می کند که دقیقه ها و ثانیه ها برای درمان او بسیار مهم است و نیاز به ادامه حیات دارد. راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از رانندگان می خواهد تا مسیر را برای عبور او باز کنند زیرا بیمار سریعا نیاز به رسیدن به مرکز اورژانس بیمارستانی برای احیا دارد.

آژیر سوم:

راننده آمبولانس با فعال کردن این صدای آژیر این پیغام را به دیگران می رساند که آمبولانس به حوادث و سوانح مانند تصادفات ترافیکی و بلایای طبیعی و ... در حال اعزام است و تعلل و در ترافیک ماندن برای آمبولانس به معنی در خطر افتادن جان انسان هاست.
زمان هایی که آمبولانس ها مجاز هستند از آژیر استفاده کنند :

رانندگان آمبولانس ها موظفند در زمان حضور در ماموریت و بازگشت از ماموریت از آژیر استفاده کنند. استفاده از آژیر برای رانندگان آمبولانس ها در زمان بازگشت از ماموریت وظیفه ای است که برای آنها تعریف شده و خلاف محسوب نمی شود. رانندگان خودروهای امدادی برای

زودتر رسیدن به مسیر مورد نظر خود و نجات جان آدمها موظفند از آژیر استفاده کنند تا برای ماموریت بعدی آماده شوند. خودروهای امدادی که در ماموریت باشند، اجازه عبور از چراغ قرمز را دارند و تردد آنها تخلف محسوب نمی شود.

آژیر آمبولانس صدای ناجی جان انسانها

آژیر کشیدن آمبولانس به معنای انتقال یک بیمار اورژانسی به بیمارستان است . راننده آمبولانس با فعال کردن صدای آژیر از راننداگان می خواهد تا مسیر را برای عبور او باز کنند. در همه جای دنیا با این مساله درست برخورد نمی شود و مردم واکنش متفاوتی نسبت به این قضیه دارند.

خوشبختانه اکثر رانندگان عزیز کشورمان به این نکته مهم توجه دارند و با شنیدن صدای آژیر بلافاصله خودروی خود را به حاشیه خیابان یا جاده منتقل کرده و راه برا برای عبور آمبولانس باز می کنند.به امید روزی که همه مردم نسبت به صدای آژیر آمبولانس که صدای ناجی جان انسانها هست بیشتر توجه کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده