بازیگران فیلم قصر شیرین

فیلم قصر شیرین,بازیگران فیلم قصر شیرین,بازیگران قصر شیرین,عکس بازیگران فیلم قصر شیرین,بیوگرافی بازیگران فیلم قصر شیرین,تصاویر بازیگران فیلم قصر شیرین,دانلود بازیگران فیلم قصر شیرین,دانلود رایگان بازیگران فیلم قصر شیرین,فیلم قصر شیرین رایگان,فیلم قصر شیرین آپارات
فیلم قصر شیرین
فیلم قصر شیرین
فیلم قصر شیرین
فیلم قصر شیرین
فیلم قصر شیرین
فیلم قصر شیرین

یک نت ـ معرفی کامل فیلم «قصر شیرین»

«قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی و با بازی حامد بهداد و ژیلا شاهی/ معرفی فیلم‌های سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

«قصر شیرین» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. «قصر شیرین» هم مانند آثار قبلی کارگردان، داستانی اجتماعی دارد . فیلمنامه‌ی این فیلم بر اساس طرحی از خود میرکریمی و توسط محسن قرایی و محمد داودی نوشته شده است. یکی از نکات جالب توجه درباره «قصر شیرین» انتخاب استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج به عنوان لوکیشن اصلی است. استانی که پیش از این در کمتر فیلم ایرانی‌ای دیده شده و برای سینمای ایران تجربه‌ای جدید محسوب می‌شود. رضا میرکریمی که برای فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک» موفق به کسب سیمرغ بهترین فیلم از جشنواره فجر شد، در دو فیلم آخرش نتوانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند و آمار فروش فیلم نشان می‌دهد که تماشاگران هم آنچنان با «دختر» و «امروز» ارتباط برقرار نکرده‌اند. باید دید «قصر شیرین» می‌تواند دوباره میرکریمی را به روز‌های بهترین فیلم‌هایش برگرداند یا نه.

خلاصه داستان:

جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.

عوامل فیلم:

تهیه‌کننده و کارگردان: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: محسن قرایی,  محمد داودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، صدابردار: سعید بجنوردی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، عکاس: حافظ احمدی، مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی.

بازیگران: حامد بهداد,  محمد عسگری,  ژیلا شاهی,  اکبر آئین,  آزاده نوبهار,  محمد اشکان فر,  یونا تدین,  نیوشا علیپور,  بابک لطفی خواجه پاشا

تصاویر فیلم و وشت صحنه:

برای دیدن عکس های بیشتر به صفحه تصاویر فیلم قصر شیرین مراجعه کنید.

همچنین بخوانید:

بازیگران سریال وارش شبکه سه

حواشی:

-«قصر شیرین» از نیمه مهرماه در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین رفت و فیلمبرداری آن تا اواسط دی‌ماه ادامه داشت.

-طرح قصه از رضا میرکریمی است و نگارش فیلمنامه زیرنظر خود او انجام گرفته است.

-رضا میرکریمی در انتخاب بازیگر «قصر شیرین»، در کنار بازیگران حرفه‌ای از بازیگران محلی هم استفاده کرده است.

-این اولین تجربه همکاری حامد بهداد و رضا میرکریمی است.

-محسن قرایی و رضا میرکریمی پیش از این بارها باهم همکاری کرده‌اند. قرایی دستیار اول میرکریمی در «یه حبه قند» بوده است و میرکریمی تهیه‌کنندگی فیلم اول قرایی «خسته نباشید» و همچنین فیلم جدیدش را بر عهده دارد.

-میرکریمی درباره انتخاب کهکیلویه و بویرحمد به عنوان لوکیشن فیلم خود گفت: "فیلم را داشتم در شمال می‌ساختم که به یکباره به استان شما سفر کردم و در همان فرودگاه به اردوان زینی سوق گفتم که فکر کنم این فیلم را در یاسوج بسازم چرا که این بافت تک درخت‌های بلوط و این جنگل‌های کم‌نظیر بلوط مرا وادار به این کار کرد هر چند که در ایلام هم چنین صحنه‌هایی را دیده بودم ولی به این زیبایی ندیده بودم. این مناظر کوهستانی همراه با جنگل ارتباط مستقیمی با خشونت درون فیلم داشت چرا که ترکیبی از عناصر لازم در طبیعت اینجا وجود داشت."

-رضا میرکریمی در خصوص خستگی خود و همچنین افسردگی که با پایان فیلمبرداری هر فیلم به سراغ او می‌آید، گفت: "از 5 مهرماه که اینجا هستم موبایل خودم را کاملا خاموش کرده‌ام و به جز این راهی برای فیلم‌سازی وجود ندارد و نمی‌توان هم فیلم ساخت و هم اینستا و اس‌ام‌اس‌ها را چک کرد."

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده