ميخام به پسر عموم پيام بدم بگم چرا با احساسات من بازی کردی

یک نت ـ مشاوره, اگه پسری دختری رو دوست داشته باشه, چطور به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم, نشانه های تنفر پسر از دختر, چگونه به دختری بفهمانیم که دوستش داریم, چطور بهش بگم دوسش دارم, علت بی توجهی پسر به دختر, چگونه به پسر مورد علاقه مان بگوییم دوستش داریم, تاثیرات بی محلی به دختر, ميخام به پسرعموم پيام بدم بگم چرا با احساسات من بازی کردی, پسرعمو, دخترعمو
ميخام به  پسر عموم پيام بدم بگم  چرا با احساسات من بازی کردی

یک نت ـ سوال: دوسال پیش من و پسر عموم به هم علاقه داشتيم نمی دونم تو اين چند وقت که نديدمش چه اتفاقی افتاده بعد از پنج ماه خبر نامزديش با دختر خاله ش شنيدم.

من موندم يه دل شکسته، فقط از اين مطمئن هستم که توی خانواده شون چند نفر با ازدواج ما مخالف بودند من سکوت کردم تا با آرامش راضی بشن !!

خدا شاهده ذره ای نيت بد نداشتم و کينه ای نيستم. ولی سکوت ديگه برام سنگينه ميخام بهش پيام بدم بگم با احساسات من بازی کردی.

من راضيم به رضای خدا ولی دلم شکسته خيلی. هرچه به عقب برمی گردم دليل اينکارش نمی فهمم!!

 

 

 پاسخ: حجم سنگين ناراحتی و احساس غم از اينکه مورد بی وفايی قرار گرفته‌ايد کاملا از عبارات شما مشخص است. شکست عشقی يکی از دردآورترين و تلخ‌ترين تجربه‌های زندگی هر فردی را تشکيل می دهد. گذشته از اينکه شخصِ شما چه ميزان در شکل‌گيری چنين ارتباطی، عمق بخشيدن به آن و تداومش دچار لغزش و خطا شده‌ايد، مهم احساس ناراحتی شديدی است که الان با آن مواجه هستيد.

شما در دنيای عشق و عاشقی مورد خيانت قرار گرفته‌ايد و اکنون بسيار درگير پس‌لرزه‌های عاطفی و شاهد ويران شدن کاخ آرزوهای تان هستيد.  حتما اين را می دانيد که دنيای عشق و عاشقی دارای قواعد خود است. در اين دنيا هيچ سند و تضمينی وجود نداشته و افراد با توجه به تمامی ريسک‌های موجود پای در تجربه کردن آن می گذارند. هر آنچه از وقايع تلخی که بر شما گذشته است، ديگر زمان آن سپری شده است و بايد نگاهی به آينده داشته باشيد.

چه خوب است که اين تجربه تلخ را تبديل به فرصتی نماييد تا در روابط آينده خود از آن بهره‌مند شويد. به جای نفرين و تکرار خاطرات تلخ در ذهن خود، سعی در استفاده صحيح از اين تجربه گرانقدر داشته باشيد. ذهن خود را متمرکز بر توانمندی های تان و افزايش آن‌ها کرده و برای آينده زندگی خود برنامه‌ريزی کنيد.

اما در مورد اینکه قصد پیام دادن به پسر عمویتان را دارید ما حق را به شما می دهید که حداقل به او تفهیم کنید که لااقل ای کاش طلب حلالیت می نمود یا دلیل ازدواج با دختر خاله اش را به شما می گفت؛ گرچه این رابطه و علاقه خارج از چارچوب بوده است ولی او شما را به خود وابسته کرده و انسانیت اقتضای این را داشت که شما نیز از این رابطه آزار نبینید؛ اما باور کنید این کار جز تشفی خاطر هیچ پیامدی را به دنبال ندارد و بهتر است شما از این کار گذشت کنید.

حداقل این کار این است که اگر همسرش این پیام را ببیند مشکلات زیادی برای پسر خاله تان ایجاد می کند. پس از این کار خودداری کنید و به این مطلب توجه داشته باشید که هیچ ظلمی در این دنیا بی جواب نمی ماند. با خودتان اینگونه فرض کنید که «انسان ها در ازدواج مختارند و می توانند هر کس را بخواهند انتخاب نمایند. پسر عموی من نیز هیچ تعهد شرعی و قانونی نسبت به ازدواج با من نداشته و فقط اخلاقا کار او غلط بوده است».

برایشان آرزوی خوشبختی کنید و صبور باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده