اظهارات راموس درباره تیم ملی فوتبال ایران

یک نت ـ کاپیتان تیم ملی اسپانیا،یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2018، در گفتگویی ضمن تمجید از تیم ملی کشورمان،عنوان کرد: اسپانیا باید ایران را جدی بگیرد.
فوتبال ایران

یک نت ـ به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه دوم مسابقات مرحله گروهی جام جهانی 2018 با تیم های پرتغال ،ایران و مراکش هم گروه است و سرخیو راموس در گفتگو با سایت «فور فور تو » عربی درباره اوضاع تیم ملی کشورش صحبت کرده است.

راموس در پاسخ به این سئوال که «نظرت درباره قرعه اسپانیا و همگروهی با پرتغال،ایران و مراکش یست؟» گفت: البته ما پرتغال، قهرمانان اروپا را داریم، و آنها یکی از قوی ترین تیم ها هستند. اما ما همه حریفانمان را جدی می گیریم. ایران و مراکش شایسته احترام هستند، آنها با شایستگی به مسابقات راه یافته اند، بنابراین ما باید آنها را جدی بگیریم، مانند هر تیم دیگری در مسابقات.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا درباره اولین بازی این تیم در جام جهانی 2018 مقابل پرتغال و مهار کریستیانو رونالدو نیز گفت: بسیار مهم است که مسابقات را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم.رونالدو بازیکنی تاثیر گذار و تعیین کننده است اما فقط او اینطور نیست، آنها تیم خوبی هستند. ما می خواهیم جام جهانی را با پیروزی در بازی اول شروع کنیم، بنابراین ما می توانیم با اعتماد به نفس بیشتر با حریف بعدی روبرو شویم.

راموس درباره شرایط تیم ملی کشورش نیز گفت: همانطور که دیدید ما در مرحله انتخابی خیلی خوب کار کرده ایم. تیم خوب تشکیل شده است، تلفیقی از بازیکنان جدید و ما که مدت طولانی تری در تیم بوده ایم. ما احساس خوبی داریم و خوب کار می کنیم، این امر در بازی ما و نتایج تیم مشخص است. ما در روسیه تمام تلاش خود را خواهیم کرد، می دانیم که توانایی هر کاری را داریم و ما مطمئن هستیم، اما در عین حال می دانیم که جام جهانی سخت است و چالش هایی دارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده