از بازی با نفت تهران می ترسم

یک نت ـ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از بازی با این تیم می‌ترسم چرا که خیلی‌ها امتیاز این بازی را از قبل برای ما نوشته‌اند.

یک نت ـ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با نفت تهران از سری رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بابت تأخیرم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم اما به هر حال پیش می‌آید. تیم نفت تهران یکی از تیم‌هایی است که بیشترین‌بازی‌ها را با این تیم داشتیم، من از بازی با این تیم می‌ترسم چرا که خیلی‌ها امتیاز این بازی را از قبل برای ما نوشته‌اند.

وی افزود: امتیاز این بازی را برای ما نوشته‌اند و نفت بیشترین مشکلات را در نیم‌فصل اول داشت چه از نظر مدیریتی و چه کادر فنی، ۳-۴ مربی عوض کرده‌اند و الان هم سرمربیشان عوض شده و دوست بزرگم هومن افاضلی سرمربی آن است. مالک جدیدی هم برای این تیم آمده طبیعی است در این شرایط نه مصدوم دارند، نه غایب و نه بی‌حال، همه بازیکنانشان سرحال خواهند بود. طبیعی است پول بازیکنان هم پرداخت می‌شود و این همه خطرات بالقوه‌ای است که ما را تهدید می‌کند اما من در کنار همه اینها به حرفه‌ای بودن بازیکنانم اعتماد دارم، مسئولیت‌پذیری‌شان را قبول دارم و برای هدف مقدسی که قهرمانی است تلاش می‌کنیم.

برانکو درباره شرایط تیمش خودش اظهار داشت: همه بازیکنان تیم در سلامت هستند، بشار در ترکیب نخواهد بود زیرا همراه تیم ملی عراق است. فرشاد احمدزاده و منشا هم به خاطر بی‌انضباطی که از آنها سر زده در ترکیب نیستند. بازی هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود و متأسفم از این بابت زیرا فوتبال به خاطر تماشاگران برگزار می‌شود اما این تصمیمی است که گرفته شده است.

وی درباره آخرین وضعیت احمد نوراللهی ادامه داد: احمد فعلاً درگیر کارهای سربازی است، از طرفی هم طارمی هم آماده می‌شود که از پرسپولیس برود. قبلاً هم گفته بودم که باشگاه به او پیشنهاد جدیدی داد اما طارمی دوست داشت تا به یک تیم قوی‌تر در خارج از کشور برود و خودش را آنجا محک بزند و این حق اوست.

برانکو درباره اینکه برخی از تیم‌ها با ۱۲ نفر و با یار غیبی به مصاف پرسپولیس می‌آیند و شاهد هستیم که رأی بازی پرسپولیس-تراکتورسازی خیلی زود اعلام می‌شود اما خطای جباروف در بازی با استقلال خوزستان هنوز حکمی را برایش صادر نکردند، اظهار داشت: این را باید خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه جواب دهد اما ما روی هر عمل غیر منصفانه و بی‌عدالتی واکنش نشان می‌دهیم و تا جایی که می‌دانم قانون هم به گونه‌ای تصویب شده که همه باید در برابر آن یکسان باشند. همانطور که می‌دانید ما نمی‌خواهیم از قبل از پیش‌برنده باشیم و حتی موقعی که ایگو پانادیچ مربی دروازه‌بانان ما را ۴ هفته بی‌دلیل محروم کردند اعتراض نکردیم و هنوز هم نمی‌دانیم که آن محرومیت برای چه بود!

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص افزود: در این مدت نقدهایی به من شد که چرا روی خط برنامه‌های مختلف نرفتیم و حرف نزدیم اما این سیاست باشگاه بود. ما در ابتدای فصل می‌دانستیم که برای تکرار قهرمانی کار سختی داریم این موضوع را با بازیکنان و کادر فنی هم در میان گذاشتیم و باید به گونه‌ای تلاش می‌کردیم که حریفان در زمین حریف ما نشوند و خداراشکر تا به حال هم این اتفاق افتاده اما اینطور نبوده که چون مسائل را رسانه‌ای نکردیم اقدامی هم انجام نداده‌ایم. آقایان گرشاسبی و پیروانی به صورت جدی این مسئله را پیگیری کردند. کاری به بقیه تیم‌ها نداریم اما سال گذشته که کامیابی‌نیا به دلیل به کار بردن یک لفظ محروم شد و حتی ما بازی با استقلال را باختیم اعتراض نکردیم اما الان باید از حق ۴۰ میلیون هوادار دفاع کنیم و این مسئله را در مکاتبات اداری و مذاکرات شفاهی پیگیر بودیم اما کاری نکردیم که فضا ملتهب شود و به صورت جدی پیگیر مطالبات پرسپولیس هستیم.

برانکو در مورد بحث تمدید قراردادش گفت: من اعلام کردم به موقع اطلاع رسانی می‌کنیم زمانی که قطعی قطعی شد اعلام می‌کنیم. اکنون مسئولیت‌ها و کارهای مهمتری تا تمدید قرارداد وجود دارد. هر ۳-۴ روز یکبار بازی داریم، وظیفه ما فقط برگزاری بازی نیست و بعد از هر بازی هم ۲ روز به شدت کار می‌کنیم روی آنالیز بازی و آنالیز حریفان بعدی و سرمان شلوغ است. انتظار هم داشتیم که در نیمه نهایی جام حذفی بازی کنیم اما حذف شدیم. من خودم به موقع بحث تمدید قرارداد را می‌گویم و شما را هم دعوت می‌کنم تا حرف‌هایم را بشنوید (پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس هم به شوخی گفت شیرینی قرارداد شما را هم دعوت می‌کند).

برانکو در مورد حضور هومن افاضلی در تیم نفت تهران اظهار داشت: اگر شرایط خوب بود، نه هومن به نفت می‌آمد نه من به پرسپولیس. اگر پرسپولیس اول یا دوم جدول بود من را دعوت نمی‌کردند که به پرسپولیس بیایم. وقتی پرسپولیس رده نهم بود من به پرسپولیس دعوت شدم، نفت تهران هم به همین دلیل هومن را دعوت کرده است. او یکی از بهترین مربیان ایران است با بالاترین سطح تحصیلات، ایده و فلسفه خودش را دارد، حالا باید ببینیم چقدر موفق خواهد بود و اینکه ۳ روزه می‌تواند تیمش را متحول کند یا نه. هدف او ماندن تیم نفت در لیگ برتر است و ساختن زیربنا برای فصل آینده، بازیکنان فوتبال ایران را به خوبی می‌شناسد و ۱۰۰ درصد باشگاه نفت یک مربی متخصص خوب را جذب کرده است. این مسئله می‌تواند برای ما خطرساز باشد و انگیزه مضاعفی هم برای ما خواهد بود. ما عوایدش را هم خواهیم دید.

انتهای پیام/

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده