دریافتی طارمی برای بازی در لیگ قطر

یک نت ـ مهدی طارمی در صورت قبول پیشنهاد تیم فوتبال الغرافه قطر و موافقت باشگاه پرسپولیس برای هر بازی در لیگ قطر مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان دریافت می‌کند.
طارمی

یک نت ـ طبق اعلام برخی رسانه‌ها باشگاه الغرافه قطر مبلغ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای یازده بازی به مهدی طارمی خواهد داد و در صورت عقد قرارداد مهاجم ایران با باشگاه قطری این بازیکن برای هر بازی رقمی معادل ۱۵۵ میلیون تومان دریافت خواهد کرد که در نوع خود قابل توجه است.

مهاجم ملی پوش کشورمان در این انتقال برای هر دقیقه بازی رقمی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و برای هر ثانیه معادل ۲۶۰ هزار تومان دریافت خواهد کرد.

مهدی طارمی هنوز به صورت رسمی در مورد پیشنهاد قطری‌ها حرفی نزده است، اما شنیده‌ها حاکیست این بازیکن ابتدا اروپا را برای جدایی از پرسپولیس در نظر دارد و در صورتیکه پیشنهاد‌ها قابل توجه نباشد شاید به پیشنهاد قطری‌ها رضایت بدهد.

اما باشگاه پرسپولیس در صورتیکه با این انتقال موافقت کند برای نیم فصل باقیمانده از قرارداد طارمی می‌تواند بیش از ۲ میلیارد درآمد زایی کند و در دوران بی پولی پرسپولیس بهترین راه به نظر می‌رسد.

طارمی و پرسپولیس می‌توانند در یک اقدام هماهنگ در نهایت خوبی و خوشی یک جدایی موقت را رقم بزنند و این یعنی اقتصاد در فوتبال که باید در بین هواداران و باشگاه‌های ایرانی جا باز کند و دیگر خبری از حرف‌های سنتی و تعصبی در مورد انتقال بازیکنان و برچسب بی تعصصب برای بازیکن جدا شده بپرهیزیم و قبول کنیم این رقم برای طارمی و باشگاه پرسپولیس مفید است.

قبول کنیم این رقم برای هر بازیکن ایرانی قابل توجه است و در مورد این انتقال زود قضاوت نکنیم.

طارمی هنوز در مورد این انتقال تصمیم نگرفته است و به اصطلاخ بله را نگفته!

گفتنی است این در صورتی است که این انتقال زمانی صورت بگیرد که یازده بازی طارمی انجام دهد و اگر زمان انتقال این بازیکن به تعویق افتد، این ارقام افزایش می یابد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده