جایگزین تلگرام

جایگزین تلگرام,اپلیکیشن های پیام رسان,اپلیکیشن های جایگزین تلگرام,پیام رسان سروش,پیام رسان آی گپ,پیام رسان گپ,پیام رسان بیسفون,پیام رسان ویسپی,پیام رسان بله,پیام رسان سیگنال,پیام رسان تلگرام,پیام رسان فیلتر نشده,دانلود سروش,دانلود گپ,دانلود بیسفون,دانلود فیلترشکن تلگرام
 تلگرام

یک نت ـ بهترین اپلیکیشن های پیام رسان جایگزین برای تلگرام

محبوب ترین و مهم‌ترین اپلیکیشن پیام رسانی ایرانی‌ها یعنی تلگرام فیلتر شده و دسترسی به آن به سادگی مقدور نیست. هرچند به نظر می‌رسد که این مسدودسازی موقتی بوده باشد و در روزهای آینده بتوان دوباره به آن دسترسی پیدا کرد.

اما با توجه به اینکه وضعیت تلگرام فعلا در هاله ای از ابهام قرار دارد، بد نیست با برخی از جایگزین‌های ایرانی تلگرام آشنا شویم.

پیام رسان سروش

جایگزین تلگرام

 

بحث حفظ حریم خصوصی در پیام رسان های داخلی همیشه موضوع ابهام برانگیزی برای کاربران ایرانی بوده و هست. با این وجود، نمی توان کتمان کرد که پیام رسان های ایرانی طی چند سال اخیر پا به پای رقبای خارجی رشد کرده اند و به خاطر تأثیرپذیری از تلگرام شباهت های زیادی به آن دارند.

پیام رسان سروش علاوه بر امکان چت فردی و گروهی، امکانات دیگری همچون تماس صوتی، ایجاد کانال‌، پرداخت قبض، خرید شارژ آسان و پرداخت پول را به کاربران خود می‌دهد. سروش در پلتفرم های اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس و مک او اس حضور دارد و می توانید به رایگان از امکاناتش استفاده کنید.

دانلود پیام رسان سروش 

پیام رسان آی گپ

 

جایگزین تلگرام

 

اگر بابت امنیت پیام رسان های ایرانی نگران هستید، شاید آی گپ بتواند نظرتان را کمی تغییر دهد. پیام رسان آی گپ یکی از معدود پیام رسان های ایرانی است که به طور کامل رمزنگاری شده و امنیت پر رنگ ترین خصوصیت آن محسوب می شود.

از آی گپ می توانید در پلتفرم های  iOS، اندروید، ویندوز، لینوکس و همچنین در مرورگر استفاده کنید. این پیام رسان ایرانی از نظر ظاهری شباهت زیادی به تلگرام دارد و امکاناتی مثل ساخت گروه های 5000 نفره، کانال، ویرایش پیام ها، ارسال پیام صوتی و ارسال استیکر از جمله امکانات خوب آن محسوب می شوند.

دانلود آی گپ 

پیام رسان بله

 

جایگزین تلگرام

 

بله هم یکی دیگر از پیام رسان های ایرانی است که شباهت زیادی به تلگرام دارد. قابلیت هایی مثل ارسال پیام (همراه با گزینه ویرایش)، ارسال عکس و ویدئو و صدا، تشکیل گروه و کانال، پشتیبانی از اموجی و استیکر و همچنین دسترسی از سه پلتفرم وب، iOS و اندروید خصوصیاتی در بله هستند که نیازهایتان از یک پیام رسان را به خوبی برطرف می کنند.

بله امکان پرداخت قبوض بانکی، کارت به کارت و خرید شارژ را هم به شما می دهد که همگی تحت نظارت بانک مرکزی و با حمایت بانک ملی ایران انجام می‌شوند. در حال حاضر امکان انتقال کارت به کارت از مبدا ده بانک (از جمله: ملی، کشاورزی، پاسارگاد، شهر و ...) در بله فراهم شده و گویا اضافه کردن بانک‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

دانلود پیام رسان بله 

پیام رسان بیسفون پلاس

 

جایگزین تلگرام

 

بیسفون پلاس در ابتدای عرضه شروع چندان موفقی نداشت، اما با به‌روزرسانی های مستمر حالا توانسته که بیشتر از گذشته به استانداردهای پیام رسان های مدرن نزدیک شود. این پیام رسان ایرانی امکان ساخت گروه و کانال را به شما می دهد، همچنین به لطف تماس صوتی می توانید با تمام دوستان تان به صورت رایگان صحبت کنید.

بیسفون پلاس برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده و پیام ها را به خوبی میان این دو پلتفرم همگام سازی می کند.

دانلود بیسفون پلاس 

پیام رسان گپ

 

جایگزین تلگرام

گپ هم یکی دیگر از پیام رسان های ایرانیست که تلگرام را الگوی مستقیم خود قرار داده و بسیاری از امکانات آن را در خود گنجانده است.

به عنوان یک پیام رسان کراس پلتفرم و مبتنی بر فضای ابری به گپ می توانید از طریق مرورگر و سیستم های عامل اندروید و iOS دسترسی داشته باشید. در گپ می توانید گروه و کانال بسازید، پیام هایتان را ویرایش کنید، استیکر بفرستید و پوسته دلخواهتان را روی پس زمینه بنشانید.

دانلود پیام رسان گپ 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده