مادرم همش منو اذيت ميکنه دارم رواني ميشم

یک نت ـ مادرم همش منو اذيت ميکنه دارم رواني ميشم چند وقته توبه کردم و حالم خيلي خوبه ولي مادرم همش حرفاي زور ميزنه جوري که ميخوام خودکشي کنم

سخت گیری

یک نت ـ مادرم همش منو اذيت ميکنه دارم رواني ميشم

چن وقته توبه کردم و حالم خيلي خوبه ولي مادرم همش حرفاي زور ميزنه جوري که ميخوام خودکشي کنم

بار هاي قبل هم توبه کرده بودم ولي شکستم همش بخاطر مادرم از بس رو مخمه  بخدا خسته شدم همش گريه ميکنم

بگين من الان چيکار کنم چجوري با مادرم رفتار کنم؟ تروخدا جواب بديد ????

پاسخ:

با سلام و تحیت

هرچند که متاسفانه در تعامل با مادرتان با مشکلاتی مواجه هستید و این امر باعث شده تا اذیت شوید و به اعصاب شما فشار اید، اما با توجه به  واکنش شما مبنی بر فکر کردن به رفتار خطرناک خودکشی باید گفت که مسئله را بیش از انچه که هست بزرگ کرده اید. سعی کنید بجای این افکار منفی به نقاط قوت و خوبیهای مادرتان فکر کنید، بجای دعوا او را در اغوش بگیرید، دست و صورت او را ببوسید، برای وی هدیه تهیه کنید و او را مورد محبت بیشتر قرار دهید تا مهر او بیش از پیش در دل شما جا بگیرد. طبیعتا مادرتان نیز رفتارهای مثبت شما را فراموش نمی کند.

همچنین لازم است وقت خود را با کارها و فعالیتهای مفید و نشاط اور پر کنید و لحظات شادتری را برای خود رقم بزنید. لازم است در کلاسهای ورزشی، هنری و هر فعالیت دیگری که به شما انرژی مثبت می دهد شرکت کنید تا تاب اوری و تحمل شما در قبال مشکلات افزایش یابد. اگر فعالیتهای متنوع، جذاب و همراه با نشاط را به صورت مستمر پیگیری کنید، کمتر دچار فشار عصبی قرار می گیرید چون این امر سبب تقویت اعصاب شما می شود.

سعی کنید کمتر با مادر خود مواجه شوید و به هنگام اختلاف موقعیت را ترک کنید.

در صورتی که افکار منفی خودکشی و...داشته باشید لازم است به متخصص اعصاب مراجعه کنید و دارو مصرف کنید.

خودکشی گناهی کبیره است. قدر خود را بدانید و از سرزنش افراطی خود پرهیز کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده