کدام برندهای قهوه را می شناسید؟

یک نت ـ چای اولانگ،از جمله انواع چای می باشند که در کشور ما مصرف می شوند و هر یک خواص دارویی مخصوص به خود را نیز دارند اما بدون شک بین همه چای سبز از خواص دارویی بسیار منحصر به فردتری برخوردار است

نوشیدنی

یک نت ـ کدام برندهای قهوه را می شناسید؟

نوشیدنی محبوب همه ما ایرانی ها همانطور که می دانید بدون شک چای است، حال فارغ از اینکه چه نوع از چای باشد. چای سیاه، چای سبز، چای اولانگ، چای سفید و... از جمله انواع چای می باشند که در کشور ما مصرف می شوند و هر یک خواص دارویی مخصوص به خود را نیز دارند اما بدون شک بین همه چای سبز از خواص دارویی بسیار منحصر به فردتری برخوردار است

 

چای اولانگ

دمنوش های گیاهی نیز چند سالی است که جای خود را در بین مردم پیدا کرده اند و حتی در منو خیلی از کافه ها نیز می توان انواع آن را مشاهده نمود.

چیزی که نمی توان از آن به هیچ عنوان چشم پوشی کرد، تاثیر بی اندازه این دمنوش ها و چای های گیاهی بر سلامتی شماست؛ پزشکان نیز همواره توصیه کرده اند که چای سبز و اولانگ را به چای سیاه جایگزین کنید.

چای سبز

اما بدون شک نوشنیدنی محبوب دیگری که در کشور ما نیز از مقبولیت بالایی برخوردار است، قهوه می باشد. این نوشیدنی را می توان در هر نقطه ای از دنیا پیدا کرد. برندهای مختلفی از قهوه در سراسر جهان وجود دارد که هر یک به تناسب در گوشه ای از این کره خاکی محبوبیت بیشتری دارند

برترین برندهای قهوه

در ادامه شما را با چند نمونه از برترین برندهای قهوهدر دنیا آشنا می کنیم:

Dunkin Donuts

Dunkin Donutsیکی از برترین برندهای قهوه در سراسر جهان می باشد که بسیار هم معروف است. بد نیست بدانید که Dunkin Donuts در حقیقت یک شرکت بسیار مطرح کافی شاپ های زنجیره ای و همچنین تولید کیک و شیرینی در آمریکاست. این شرکت توسط شخصی به نام ویلیام روزنبرگ در سال 1950 میلادی تاسیس گردید.

Dunkin Donuts

همانطور که اشاره کردیم

Dunkin Donuts نه تنها بخاطر قهوه های خود، بلکه بدلیل برخورداری از محصولات متنوع و بسیار خوشمزه دیگرش نیز محبوب است؛ به گونه ای که روی میز صبحانه هر آمریکایی می توان حداقل یکی از محصولات آن را مشاهده نمود.

طعم های متنوع و زیاد شیرینی ها و دسرهای خوشمزه این برند، هر کسی را وسوسه می کند تا هر روز صبح خود را با خوردن حداقل یکی از شیرینی های Dunkin Donuts آغاز کند!

Gloria Jean’s

Gloria Jean’s یکی دیگر از برندهای شناخته شده قهوه در جهان است که در حدود 40 کشور مختلف دنیا شعبه دارد! استرالیا با برخورداری از 460 کافی شاپ از این برند قهوه، یکی از مهمترین مصرف کننده های Gloria Jean’s بشمار می رود و باید گفت خرید قهوه گلوریا در استرالیا امری است کاملا رایج و روزمره!

Gloria Jean’s

Gloria Jean’s

در سال 1970 بود که Gloria Jean’s در شیکاگو آمریکا تاسیس شد و ابتدا کار خود را از یک کافی شاپ کوچک شروع کرد و حال پس از گذشت حدود 57 سال دارای 1000 شعبه در همه جای دنیاست.

Segafredo

احتمالا نام ماسیمو زانتی به گوش‌تان خورده است؛ کمپانی معروف ایتالیایی که در حوزه تولید انواع نوشیدنی ها بخصوص قهوه فعالیت دارد. سگافردو نیز یکی از مهمترین زیرمجموعه های ماسیمو زانتی است که بدون شک جزء فعال ترین برندهای قهوه در جهان شناخته می شود.

Segafredo

Segafredo

این کمپانی معروف ایتالیایی در ایران و در شهر تهران نیز شعبه دارد و شما می توانید انواع مدل های قهوه، کپسول قهوه، پودر قهوه و همچنین چندین مدل چایرا از آن خریداری کنید. نوشیدن قهوه Segafredoلذتی است که حتما باید آن را امتحان کرد.

Segafredo

Segafredo

Segafredo

ایلی (illy)

ایلی یکی دیگر از برندهای معروف ایتالیایی قهوه است که اتفاقا محوبیت بالایی هم در کشورمان دارد. این کمپانی معروف قهوه یکی از قدیمی ترین برندهای این نوشیدنی محبوب در جهان است که در سال 1933 توسط یک افسر اتریشی یه نام فرانچسکو ایلی تاسیس گردید و همچنان توسط نوادگان خانواده ایلی اداره می شود.

ایلی

ایلی

در سال 2012 میلادی، این شرکت چیزی در حدود 360 میلیون یورو درآمد ناخالص داشت که این مورد خود حاکی از محبوبیت بالای این قهوه در جهان است. یکی دیگر از ویژگی های شاخص ایلی بسته بندی بسیار زیبا و معروف آن است که باعث شده در همه جای جهان مشهور شود.

ایلی

ایلی

همانطور که گفته شد این قهوه در ایران نیز بسیار شناخته شده است و شما می توانید برای خرید چای سبز، قهوه ایلی یا هر نوع دیگر قهوه و نوشیدنی های گیاهی به فروشگاه های معتبر سراسر کشور یا فروشگاه اینترنتی تیرینک مراجعه کنید.

ایلی

ایلی

Folgers

فولگر نیز یکی از برندهای قهوه است که بیشتر در آمریکا شناخته شده است. کمپانی این برند قهوه در سال 1850 میلادی در کالیفورنیا آمریکا تاسیس گشته و قدمتی بسیار دیرینه دارد. پیدا کردن این قهوه آمریکایی در ایران کمی سخت بنظر می رسد، اما به هر حال جوینده یابنده است! فولگر یک شمار معروف هم دارد:

" مهمترین قسمت از خواب بیدار شدن این است که فولگر در فنجان صبحانه شماست"

Folgers

Folgers

منبع:

http://www.shabnamak.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده