ارزان ترین هتل های کیش کدامند؟

یک نت ـ با هر هدفی که به کیش سفر میکنید حتما نیاز به جایی برای اسکان دارید. البته هر مسافر اولویتهایی دارد که باید از قبل مشخص شوند. پس قبل از سفر چند سوال از خود بپرسید. چه جور محل سکونتی مورد نیازتان است؟ تصمیم دارید چقدر هزینه کنید؟
هتل

یک نت ـ با هر هدفی که به کیش سفر میکنید حتما نیاز به جایی برای اسکان دارید. البته هر مسافر اولویتهایی دارد که باید از قبل مشخص شوند. پس قبل از سفر چند سوال از خود بپرسید. چه جور محل سکونتی مورد نیازتان است؟ تصمیم دارید چقدر هزینه کنید؟ اگر سفرتان شغلی است موقعیت مکانی آن تا محلی که برای کار مراجعه میکنید چقدر فاصله دارد؟ در سفرهای خانودگی تفریحی به جاهای دیدنی شهر یا مراکز خرید نزدیک هستید یا خیر؟

انتخاب نادرست محل هتل می تواند تمام باید و نبایدهای مالی شما برای انتخاب هتل با قیمت مناسب تر را به هم بریزد. پس خیلی زیرکانه و با هوشمندی خاصی هتلتان را انتخاب کنید. در مورد سفر به کیش تقریبا همه میدانیم که انواع و اقسام هتل ها از لوکس و لاکچری گرفته تا متل ها و محل های اقامتی خیلی ساده وجود دارند. در این نوشته چند مورد از ارزان ترین هتل های کیش را به شما معرفی میکنیم. قیمت تور کیش با انتخاب هتل مناسب تغییر دلپذیری میکند که هر کسی را ترغیب میکند از تورهای لحظه آخری کیش سر در آورد و عازم این جزیره زیبا شود.

۱- هتل شباویز

قیمت مناسب آن مهمترین مزیت این هتل است. هتل آپارتمان شباویز جزء هتل های ساحلی و ۲ ستاره کیش است. محل این هتل بعد از بازار مرجان و روبروی مارینا پارک است. امکانات این هتل شامل یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، است. رزرو این هتل غیر قابل کنسل و چارتر می باشد هتل ترانسفرتا قبل از ساعت ۲۱ را قبول می کند. به بازار مرجان وساحل خیلی نزدیک است. محوطه بیرونی هتل سرسبز و طبیعت بسیار زیبایی دارد. اگر در مدت اقامت خود در کیش به مرکز شهر تردد زیادی دارید باید بدانید که فاصله این هتل تا مرکز شهر تا حدی زیاد است اما آرامش و سکوت آن برای ریلکسیشن و تمدد اعصاب امتیازی است که بهیچ وجه نمیتوان آن را نادیده گرفت.

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

۲- هتل اسپادانا

امتیازی که به هیچ وجه نمیتوان از آن غفلت کرد طبیعت بکر و باغ خیلی بزرگ سرسبز و بسیار زیبای هتل و شکل سوئیت ها که به شکل کلبه های رنگی با سقف های شیروانی هستند که مخصوصا دوستانی که طرفدار طبیعت شمال هستند را سر کیف می آورد. دسترسی به وسایل ایاب ذهاب هم که چه بهتر چون روبروی هتل اسپادانا هستند و کافیه فقط  از در هتل بیرون بیاید تا به هرجای کیش خواستید دسترسی داشته باشید. در ضمن خانم های مسافر کیش امتیاز ویژه ای در این هتل دارند و اینکه با یک ربع پیاده روی به پلاژ بانوان برسند و از ساحل و دریا لذت ببرند.

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

اگر اهل چایخانه و سفره خانه سنتی هستید هتل اسپادانا این فضا را در اختیار شما میگذارد. آدرس این هتل بلوار ایران – خیابان جامى – جنب صدا و سیما  است. امکانات آن علاوه بر مورادی که گفتیم یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه،است. در ضمن حتما به خاطر داشته باشید که رزرو این هتل غیر قابل کنسل و چارتر می باشد.

۳- هتل تعطیلات

این هتل ۳ ستاره دارای سوئیت‌های کانکت و رویال و کلیه سوئیت‌ها مجهز به تلویزیون رنگی، اینترنت wi fi ، سیستم سرمایش و تهویه مطبوع، یخچال و مینی‌بار، آبگرمکن مجزا، حمام، سرویس‌های ایرانی و فرنگی و تلفن با امکان کنفرانس داخلی می باشد. کسانیکه خواستار اقامتی آرام و بی‌دغدغه و دور از سر وصدای مرکز شهر هستند هتل تعطیلات مکان مناسبی برای این هدف است.

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

کافی شاپ هتل در محوطه روباز با فضای سبز عالی در کنار زمین بازی بچه ها در تمام فصول سال سرویس دهی میکند. مهمانان این هتل می توانند از رنت کار هتل اتومبیل مورد نظر خود را اجاره  کنند. در ضمن ترانسفر فرودگاهی از امکانات رایگان این هتل میباشد.آدرس هتل  میدان سیری و نزدیک بازار پردیس ۲۲ است.

۴- هتل ریان قائم

هتل ریان قائم کیش ۳ ستاره و در ۲ فاز ساخته شده است. این هتل در مرکز جزیره کیش و روبروی بازار زیتون کیش قرار گرفته است. اتاقهای این هتل از ۲ تخته تا ۵ تخته است. امکانات آن .تاکسی سرویس صندوق امانات، کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ و رستوران است.

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش

کسانیکه به قصد خرید عازم کیش میشوند این هتل به دلیل نززدیکی به  به مراکز  تجاری کیش و بازار پردیس که نزدیک به هتل هستند و بازار زیتون که تقریبا روبروی هتل قرار دارد  یکی از بهترین انتخاب های شما میباشد.  بعلاوه هتل به مرکز همایش های بین المللی کیش نیز نزدیک است و کسانیکه برای شرکت در کنفرانس ها و همایش ها به کیش سفر میکنند راضی از انتخاب خود خواهند بود.

اقامت کنندگان در هر ۲ فاز از یک رستوران استفاده میکنند. ضمنا دسترسی به ساحل و دریا نیز به آسانی امکان پذیر است. دوستان ما باید بدانند که فاز یک هتل قدیمی تر و آسانسور ندارد.

خب اگر در مورد هتل تا حدی به نتیجه رسیدید که چه بهتر اما اگر شک و شبهه ای باقی مانده ما میتوانیم کمی بیشتر شما را راهنمایی کنیم. برای صرفه جویی در هزینه ها و قیمت مناسب تور کیش راههای مختلفی هست. علاوه بر هتل ارزان شما میتوانید از آفرها و پیشنهادات خوب تورهای کیش استفاده کنید. از کجا؟ من به شما سالیان سفر را پیشنهاد میدم. چرا؟ با آفر تور ارزان کیش میتوانید با هزینه بسیار پایین در هتل های ۵ ستاره کیش نیز اقامت داشته باشید.

منبع: www.tourtokish.com

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده