علت دقیق مرگ مهرداد اولادی چیست؟

تازه‌ترین جزئیات از دلایل مرگ مهرداد اولادی/ علت دقیق مرگ مهرداد اولادی چیست؟
مرگ مهرداد اولادی

یک نت ـ تازه‌ترین جزئیات از دلایل مرگ مهرداد اولادی

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال، ملوان و تیم ملی در شرایطی به بیمارستان منتقل شد علائم حیاتی نداشت و تلاش پزشکان برای احیای وی هم راه به جایی نبرد و این بازیکن به دیار باقی شتافت.

مهرداد اولادی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال و ملوان بندرانزلی که سابقه بازی برای تیم ملی ایران را نیز داشت بنابر دلایلی که هنوز از سوی مراجع ذیصلاح اعلام نشده است، بعدازظهر امروز سه شنبه درگذشت.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دلایل مرگ این بازیکن و شرایط انتقال او به بیمارستان گفت: مرحوم اولادی بعدازظهر امروز از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

اسماعیل رمضانی ادامه داد: این بازیکن در شرایطی به بیمارستان منتقل شد که علائم حیاتی نداشت. با این حال تلاش پزشکان برای احیای وی ثمری نداشت و متاسفانه با وجود همه تلاش هایی که صورت گرفت وی به زندگی برنگشت و به دیار باقی شتافت.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که دلیل مرگ اولادی چه چیزی تشخیص داده شده است گفت: اینکه چه عاملی باعث ایست قلبی و مرگ وی شده است باید از سوی پزشکی قانونی مشخص و اعلام شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده