شکست پرسپوليس مقابل سپاهان در ایستگاه دهم

یک نت ـ تيم فوتبال سپاهان مقابل پرسپوليس 10 نفره به پيروزي رسيدند تا به رده دوم صعود کنند و سرخپوشان تهراني در جدول ليگ چهارم شوند.
سپاهان پرسپولیس

به گزارش یک نت، در ادامه هفته دهم ليگ برتر سپاهان از ساعت 20 به مصاف تيم پرسپوليس رفت که بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.

بازي شروعي جنجالي داشت و محسن قهرماني داور مسابقه در دقيقه چهار مسابقه ميثم حسيني مدافع پرسپوليس را با کارت قرمز مستقيم اخراج کرد.

حسيني روي مهاجم تيم سپاهان مرتکب خطاي پنالتي شده بود.

ضربه پنالتي را هادي عقيلي در دقيقه پنجم به گل تبديل کرد که داور دستور تکرار ضربه را داد که عقيلي در مرتبه دوم هم پنالتي را گل کرد.

در نيمه دوم بازيکنان پرسپوليس با وجود يک بازيکن کمتر تلاش زيادي براي تغيير نتيجه انجام دادند اما اين تلاش ثمري نداشت و بازيکنان سپاهان نيز بازي را کنترل کردند و از موقعيت‌هاي گلزني خود نتوانستند استفاده کنند. در عوض اين تيم سپاهان بود که در دقيقه 90+4 توسط اميد جهان عاليان به گل دوم رسيد. سپاهان با اين برد 18 امتيازي شد و به رده دوم صعود کرد و پرسپوليس با 17 امتياز چهارم شد. اين سومين باخت سرخپوشان تهراني در اين فصل است.

قهرماني به اميد ابراهيمي از سپاهان هم کارت زرد نشان داد.

آخرين ديدار هفته بين دو تيم مس کرمان و استقلال بايد برگزار شود که به دليل صعود استقلال به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا به زمان ديگري موکول شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اگر بی عدالتی بوده نوش جان دایی که با بی عدالتی این همه پول مردمو داره از بیت المال میخوره