سریال شهباز قسمت 4 چهارم +پخش آنلاین

دریافت ویدئو

سریال شهباز قسمت 4

سریال شهباز قسمت 4

سریال شهباز قسمت 4

دانلود و پخش آنلاین سریال تلویزیونی شهباز قسمت 4 چهارم

سریال «شهباز» در ژانر پلیسی ـ معمایی از شنبه 8 بهمن‌ ماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری از شنبه 8 بهمن ماه ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک می‌رود.

در این سریال هنرمندانی همچون آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر ایفای نقش می‌ کنند.

«شهباز» به تهیه کنندگی مشترک امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور و نویسندگی مینا خدیوی در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تولید شده است.

سریال «شهباز» روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی‌اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می‌کند. از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده‌ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سال‌هاست به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند.

سریال شهباز

سریال شهباز

بیشتر بخوانید:

سریال شهباز قسمت 1 اول +پخش آنلاین

سریال شهبار قسمت 2 دوم +پخش آنلاین

سریال شهباز قسمت 3 سوم +پخش آنلاین

سریال شهباز قسمت 5 پنجم +پخش آنلاین

امتیاز: 
میانگین: 5 (1 vote)