فروش دنا در بورس

دنا پلاس که قرار بود امروز در بورس کالا عرضه شود به دلیل تعطیلی بورس به روز دیگر موکول شد.
فروش دنا در بورس

زمان جدید عرضه دنا پلاس در بورس کالا اعلام شد.

امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ فعالیت‌های بازار سرمایه متوقف خواهد بود.گفتنی است معاملات بورس کالا که به واسطه این تعطیلی صورت نمی‌پذیرد، در روز کاری بعد انجام خواهد شد.​

پیش از این قرار بود عرضه ۱۰ هزار خودروی دناپلاس امروز در بورس کالا انجام شود که با این وضعیت، این عرضه فردا انجام می پذیرد.

شرایط خرید دنا پلاس

شرایط خرید دنا پلاس توسط بورس کالا اعلام شد، در شرایط خرید این خودرو آمده است: مهلت ثبت سفارش خودرو در روز۲۴ دی خواهد بود. پیش پرداخت نیز ۱۰۰ درصد مبلغ قیمت پایه به میزان ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

ثبت سفارش برای حقوقی‌ها مجاز نبوده و هر کد بورسی تنها می‌تواند یک سفارش را ثبت کرده و افرادی که در هر گونه قرعه کشی خودرو از سال ۹۸ به بعد در بورس کالا و سامانه فروش خودرو برنده شده اند حق شرکت نخواهند داشت.

قیمت پایه دنا پلاس

دنا پلاس

بر اساس بخشنامه منتشر شده شرایط فروش دنا پلاس، قیمت پایه دنا پلاس ۱۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود. رنگ عرضه شده سفید و تعداد عرضه این خودرو ۵۰۰۰ دستگاه می باشد .

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودروی دنا پلاس در این نوبت فروش ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ می باشد.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۱۳ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی شمال شماره گذاری و بیمه و … بپردازند.

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند.

هرکدملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی ازکدهای عرضه شده درتاریخ عرضه می‌باشد. خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.

مشخصات دنا پلاس

دنا پلاس دارای موتور EF7 با حجم موتور ۱۶۴۵ / حداکثر قدرت موتور ۱۱۳ اسب بخار / حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتون متر / استاندارد آلایندگی یورو ۵ / ترمز عقب کاسه ای / سیستم ترمز ضد قفل ( EBD و ABS ) گیربکس ۵ دنده دستی / رینگ ۱۵ اینچ فولادی / سنسور دنده عقب / دوربین دید عقب / کروز کنترل / آینه های جانبی برقی / صندلی راننده و صندلی شاگرد ۸ حرکته برقی / مالتی مدیا / فرمان هیدرولیکی / کلیدهای کنترلی روی فرمان

منبع: تجارت نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده