حوله گران نخرید

یک نت ـ شاید مدت زیادی است که از حوله استفاده می کنید و هنوز نمی دانید چه نوع حوله ای بخرید! شاید هنوز زمان مناسبی برای خرید پیدا نکرده باشید! برای مدیریت این بحران با ما باشید.
حوله

یک نت ـ حوله گران نخرید

شاید مدت زیادی است که از حوله استفاده می کنید و هنوز نمی دانید چه نوع حوله ای بخرید! شاید هنوز زمان مناسبی برای خرید پیدا نکرده باشید! برای مدیریت این بحران با ما باشید. در این مقاله بهترین راهنمای خرید حوله را برای شما آورده ایم و شما را با خرید همراهی می کنیم.

حوله

به طور کلی، حوله پالتویی منسوجات زیبا و همراهان نسبتاً وفاداری برای ما هستند. بسیاری از ما آخرین باری که حوله تن پوش خریدیم را به یاد نمی آوریم. این طبیعی است زیرا قیمت حوله  تن پوش های اصلی معمولاً بادوام و با کیفیت هستند. رنگ آنها تغییر نمی کند و پارچه آنها جدا نمی شود. به همین دلیل است که ما هر چند سال یک بار حوله می خریم و بنابراین خرید سالانه نتیجه ای جز عدم مهارت خرید ندارد.

شایان تاکید است که اعتماد به تبلیغات چشم نواز کافی نیست و باید به اصالت کالا توجه کرد. این مشکل را بیان کرده ایم تا به شما بگوییم که خرید صحیح و سودآور حاصل تبلیغات چشم نواز نخواهد بود. برعکس، یک خرید ارزشمند مستلزم شناخت و اعتبار یک برند، اصالت و قدمت آن است.

کارخانه ما بیش از شصت سال قدمت دارد و از پدران ما تا به امروز، همه نام آشنای حوله ها را می شناسند. ما در خریدی مقرون به صرفه و ارزشمند در کنار شما خواهیم بود و به صورت 24 ساعته از محصولات خود پشتیبانی می کنیم.خرید آنلاین منسوجات حوله ای به شما کمک می کند تا زمان اتلاف را کاهش دهید و خریدی راحت را برای شما به ارمغان بیاورید.

 

با ما همراه باشید تا راهنمای خرید حوله را به شما بگوییم:

از علایق خود به ما بگویید

روشی که ترجیح می دهید حوله تان بعد از حمام، شنا یا شستن بدن، دست ها و صورت شما را خشک کند، بهتر از انتخاب حوله های دیگر است. اولین قدم انتخاب حوله ای است که متناسب با نیاز شما باشد. انتخاب حوله بدن بعد از حمام یا دوش گرفتن، انتخاب حوله استخر یا حمام بعد از شنا، انتخاب حوله دستی یا جیبی برای باشگاه، همه اینها به نظر شما بستگی دارد. به عنوان مثال:

اگر بعد از استحمام زمان زیادی را با حوله می گذرانید و به چند کار عادت دارید، بهترین پیشنهاد برای شما خرید حوله بدن است.

اگر پس از حمام کردن یا شنا کردن، پوشش زیادی را دوست ندارید، انتخاب حوله استخری و حمامی که به دور کمر یا سینه‌تان می‌بندید گزینه خوبی برای شماست. حوله حمام کمی بزرگتر از حوله استخر است.

اگر عادت دارید بعد از باشگاه حوله همراه خود ببرید، حوله دستی انتخاب بهتری نسبت به حوله جیبی است، اما حوله جیبی برای قرار دادن در کیف ورزشی مناسب تر است.

شاید موهای خیس بلندتان شما را آزار می دهد، بنابراین روسری های حوله ای را پیشنهاد می کنیم و شاید وقتی پاهایتان خیس است و با آن راه می روید احساس بدی پیدا کنید.

در هر صورت به نفع شماست که خواسته شما بر این اساس شکل بگیرد.

حوله

به جنس حوله توجه کنید

بهتر است بدانید حوله ها انواع مختلفی دارند، از پشم و الیاف میکرو گرفته تا ابریشم و پنبه و ...، اینها همه منسوجاتی هستند که به آنها حوله می گویند. هر کدام از این نوع حوله ها مزایا و معایب خود را دارند. با این حال، حقیقت این است که بهترین نوع حوله حوله های نخی هستند. حوله های نخی مانند حوله های پشمی خشن و سنگین نیستند و مانند حوله های میکروفیبر حساسیت زا نیستند. از طرفی قیمت و دوام کمتری نسبت به حوله های ابریشمی ندارند. حوله های نخی نرم و بادوام هستند. چون از پنبه و پنبه ساخته شده اند به طبیعت آسیبی نمی رسانند. خوب است بدانید که مواد پنبه ای حوله ها باعث می شود پوست ما حساس نباشد و آسیبی نبیند.

به بافت توجه کنید

بافت حوله و نوع نخی که از آن بافته می شود بحث تخصصی است. اما می توانید از فروشنده بپرسید که نخ این حوله ها چگونه است؟!  حوله های ایرانی همگی از نخ حلقه ای ساخته شده اند که باعث شده حوله های مصرف کننده و مشتری سال ها دوام و کیفیت خود را حفظ کرده و در نهایت فرسوده نشوند. بافت حوله های ما باعث شده تا چندین سال یکبار خرید کنید و این یعنی خرید بهینه و هزینه کمتر.

به تراکم توجه کنید

تراکم و وزن حوله ها موضوع مهمی است. این پارامتر به همراه نوع حوله میزان جذب آب حوله را بیان خواهد کرد. کم آبی حوله های نخی یکی از مزیت های اصلی آنهاست. وزن سبک و تراکم خوب حوله های نخی مشتریان ما را راضی و تثبیت کرده است.

رنگ ها را جدی بگیرید

قطعا چیزی که بعد از باد کردن حوله بسیار آزاردهنده و نویدبخش است رنگ آن حوله است. فکر باقی ماندن پرز روی بدن و مو پس از حمام کردن، یا لکه شدن سایر موارد هنگام شستن و حتی خیس کردن حوله، فکری طاقت فرسا برای همه ما است. حوله های  ثابت رنگ و بدون پرز هستند. حوله برق لامع یک انتخاب ارزشمند است که آرامش خاطر و رضایت از خرید را برای شما به ارمغان می آورد.

زیبا را انتخاب کنید

انتخاب یک حوله زیبا و جذاب در احساس ما بعد از حمام تاثیر دارد. سعی کنید دستمال های زیبا و رنگارنگی را انتخاب کنید که هماهنگی جالبی با سایر وسایل شما داشته باشد. حوله حنار انواع حوله های ژاکارد و موهر را طراحی و تولید می کند و پاسخگوی انواع سلیقه ها است. شما می توانید از سایت ما و صفحه محصولات ما دیدن کنید تا مجذوب زیبایی محصولات ما شوید.

به سایز خود توجه کنید

هنگام خرید حوله پالتویی ارزان باید به چه نکاتی توجه کرد؟

انتخاب حوله حمام مردانه و زنانه کمی دشوارتر از خرید حوله حمام ساده است. زیرا طرح های متنوع تری دارد و می توانید ویژگی های متنوعی را در بازار پیدا کنید. اما با توجه به نکات زیر شما همیشه از خرید خود راضی خواهید بود.

میزان جذب حوله را اندازه بگیرید و بدون اطلاع از پارچه و الیاف استاندارد آن را نخرید.

بافت نرم حوله هر بار که از آن استفاده می کنید، تجربه ای منحصر به فرد را به شما می دهد

دوام و کیفیت را فراموش نکنید.

عواملی مانند ساییدگی و از بین رفتن رنگ به این معنی است که به زودی باید حوله خود را عوض کنید

از فروشندگان معتبر و معتبر خرید کنید.

در پایان

امروزه خرید اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده و زمان تلف شده ما در ترافیک یا حتی صرفه جویی در وقت بعد از یک روز کاری را تا حد زیادی کاهش داده است. البته برای خرید اینترنتی باید دقت کرد و از اعتبار یک برند مطمئن بود. برای مثال اطمینان حاصل کنید که کارخانه های حوله هنری شصت سال قدمت دارند و حوله های با کیفیتی تولید می کنند که طول عمر و دوام بالایی دارند. حوله پالتویی های ما رنگ و پرز ندارند و جذب آب قوی دارند. آنها حساسیت زا نیستند و به پوست ما حمله نمی کنند.

حوله بالیشما

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده