قوچان‌نژاد گزینه احتمالی دوسلدورف به صورت قرضی/ قیمت احتمالی 1.2 میلیون یورو

یک نت ـ روزنامه بیلد در شماره امروز خود به مشکل حاد خط حمله و گلزنی دوسلدورفی‌ها اشاره کرده مبنی بر این که مهاجمین کنونی تیم گلزنی نمی‌کنند.
قوچان‌نژاد

به گزارش  خبرگزاری فارس ، روزنامه بیلد در شماره امروز خود به مشکل حاد خط حمله و گلزنی دوسلدورفی‌ها اشاره کرده مبنی بر این که مهاجمین کنونی تیم گلزنی نمی‌کنند.

روزنامه پرتیراژ در ادامه عنوان کرده رضا قوچان‌نژاد جدی‌ترین گزینه برای رفع کمبود تیم آلمانی است.

این نشریه نوشته است: این نامزد جدی ظاهرا رضا‌قوچان‌نژاد است که رگه‌های ایرانی و هلندی دارد. بازیکن 25 ساله استاندارد لیژ که در تیم بلژیکی مهاجم شماره 4 است، احتمال دارد به صورت قرضی به دوسلدورف بیاید. ارزش وی اکنون در بازار نقل و انتقالات بر 1.2 میلیون یورو تخمین زده می شود و در کشورش«ایران» پس از گل پیروزی بخش به کره‌جنوبی در راه جام جهانی، بدل به اسطوره و پهلوان شده است زیرا با گل او بود که ایران به جام جهانی 2014 راه یافت.

 

این نشریه افزود: قوچان‌نژاد در مجموع 107 بازی در لیگ برای سن‌ترویدن بلژیک و کامبور هلند در 107 بازی 47 گل زد. او در ایران متولد شد اما به عنوان یک کودک به هلند مهاجرت کرد. در این کشور او ابتدا پیراهن تیم ملی زیر 19 ساله‌های هلند را پوشید  تا اینکه تصمیم گرفت برای بزرگسالان ایران به میدان رود.

همچنین سایت فوتبال آلمان نیز خبر جذب احتمالی «گوچی» را منتشر کرد.

این پایگاه اینترنتی نوشت دوسلدورفی‌ها درازای 750 هزار یورو «اروین هوفر» را از تیم ناپولی ایتالیا جذب می‌کنند و احتمالا قوچان‌نژاد را برای تقویت خط حمله خود استخدام خواهند کرد.

این سایت نیز عنوان کرد جذب احتمالی مهاجم ایرانی احتمالا قرضی خواهد بود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده