ورود جنجالي خدام مرد به بخش بانوان حرم حضرت معصومه س

یک نت ـ خبرنگار دقایقی پیش در تماس با آستان مقدس کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) به شماره 371751 از فردی که تلفن مسئول انتظامات حرم مطهر را پاسخ داد علت این اقدام را جویا شد که فرد مذکور اعلام بی اطلاعی نمود . سپس با دفتر حراست حرم مطهر تماس گرفته شد که کسی پاسخگو نبود .
حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز»، از قم مقدس شب گذشته در حرم مطهر کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) تعدادی از خدام مرد با ورود به بخش بانوان با تعدادی از زوار که مشغول زیارت و خواندن ادعیه بودند به شدت برخورد نمودند .این اقدام با اعتراض جمعی از زوار مرد حاضر در حرم مواجه شد که بنا به گزارشات رسیده یک زائر نیز در این اعتراضات توسط انتظامات حرم مطهر بازداشت و سپس آزاد میگردد.

 

خبرنگار "شیعه نیوز" دقایقی پیش در تماس با آستان مقدس کریمه اهل بیت به شماره 371751 از فردی که تلفن داخلی دفتر مسئول انتظامات حرم مطهر را پاسخ داد علت این اقدام را جویا شد که فرد مذکور اعلام بی اطلاعی نمود . سپس با دفتر حراست حرم مطهر تماس گرفته شد که متاسفانه در دفتر حراست نیز کسی پاسخگو نبود .

 

ورود خدام مرد به بخش بانوان خود نوعی هتک حرمت به ساحت مقدس کریمه اهل بیت (سلام الله علیها)  میباشد و امیدواریم مدیریت حرم مطهر پاسخی برای چنین اقدامی را داشته باشند .

 

متاسفانه این نوع رفتارهای ناشایست در سالهای گذشته چندین بار توسط زوار محترم گزارش شده است . شایسته است مسئولین حرم مطهر تلاش بیش از پیش نموده تا قداست این محل و کرامت زوار کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) مد نظر خدام  قرار بگیرد .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده