آستانه تحریک‌ پذیری مردان در اسلام!

یک نت ـ اسلام اين موارد را براي مرد حرام دانسته تا زن در امنيت باشد و شخصيتش با دستمالي هر كس و ناكسي لگد مال نشود.
آستانه تحریک‌ پذیری مردان در اسلام!

یک نت ـ شبهه: مرد مسلمان با موی زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان با بوی زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان با صدای زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان با مچ پای زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان با نگاه زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان با راه رفتن زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان از رنگ لباس زن تحریک میشود!!!
مرد مسلمان از آدامس جویدن و غذا خوردن زن تحریک میشود!!!!
مردان مسلمان موجوداتی دایم التحریک هستند!
وکلا مرد مسلمان مردی است که همیشه در وضعیت تحریک است٬این که میگویند زن حجاب داشته باشد که مرد به گناه نیفتد، مثل این است که بگویند خورشید نتابد که بستنی هایمان آب نشود!

سيمين دانشور...

پاسخ:

 1. در پاسخ باید گفت، جنس مرد با موارد فوق تحريك مي شود و تحريك شدنش ربطي به اسلام ندارد؛ مرد خصلت هایی دارد که از مرد بودن اوست و ربطی به مسلمان وغیر مسلمان ندارد. اما نكته اصلي اينجاست که اسلام به مرد مسلمان ميگويد كه اين تحريك نسبت به غير همسرت نادرست است؛ و تو بايد انضباط جنسي داشته باشي؛ و...

 2. اسلام اين موارد را براي مرد حرام دانسته تا زن در امنيت باشد و شخصيتش با دستمالي هر كس و ناكسي لگد مال نشود.

 3. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که کسی با دیدن چند تار مو، عنان از کف داده و بدون اختیار به گناه کشیده می شود. بلکه سخن این است که برای کنترل غریزه، باید در جایی که غریزه قوت نگرفته، اقدام کرد و در همان ابتدای راه آن را مهار کرد. و روشن است که به هر حال موی زنان بخشی از زیبایی های آن هاست. و جلوه گری و خودآرایی در محل های عمومی، سبب دامن زدن به تمایلات غریزی می شود. حتی اگر این جلوه گری، صرفا با نمایش موها باشد.

 4. هر کس که بخواهد حقیقت را ببیند، تجربه جامعه غربی پیش روی ماست و ثمره حضور جنسیتی زن در جامعه، بسیار روشن است. که این حضور همراه مفاسد بسیاری می شود. از فروپاشی کانون خانواده، تا انحراف جنسی عجیب و غریب.

ضمن اینکه آستانه تحریک پذیری مردان در این جوامع، پایینتر آمده ولی میل جنسی روزبروز غیرقابل کنترل تر و به سمت تجاوز و خشونت بیشتر علیه زن منجر شده. ده کشوری که در صدر لیست سیاه آمار تجاوز و خشونت علیه زنان هستند، گویای همین واقعیت است. (آمریکا، سوئد، فرانسه، کانادا، انگلستان و آلمان) جزو ١٠ کشور پرتجاوز جهان شناخته شده‌اند! و در صدر لیست سیاه ده کشور دارای بیشترین تجاوز علیه زنان قرار دارند.
http://www.irinn.ir/news/83248/۱۰-کشور-رکورددار-در-تجاوز-

 بنابراین اگر بخواهیم عاقلانه نگاه کنیم، حضور زن و مرد هر دو در جامعه، صرفا به عنوان حضور یک انسان باشد و نه جنس. و زن و مرد، جاذبه های جنسیتی خود را محدود به همسر خویش کنند و از عمومی کردن آن پرهیز نمایند.

 5. ضمنا منبعی دال بر اینکه نویسنده این متن چه کسی است یافت نشد.
 
 6. نویسنده سطحی نگر متن فوق، بهتر است این چنین آنرا اصلاح کند:
مرد با موی زن تحریک میشود!!!
مرد با بوی زن تحریک میشود!!!
مرد با صدای زن تحریک میشود!!!
مرد با مچ پای زن تحریک میشود!!!
مرد با نگاه زن تحریک میشود!!!
مرد با راه رفتن زن تحریک میشود!!!
مرد از رنگ لباس زن تحریک میشود!!!
مرد از آدامس جویدن و غذا خوردن زن تحریک میشود!!!!
مردان موجوداتی دایم التحریک هستند!
و هر چه آستانه تحریک پذیری او پایین تر رود، نه تنها میلش سردتر نخواهد شد، که تنوع و رفتارهای خشونت بارتری از خود نشان خواهد داد.
این که میگویند زن حجاب داشته باشد که مرد به گناه نیفتد، مثل این است که بگویند بستنی را در مقابل خورشید قرار ندهید تا آب نشود.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اتفاقا اسلام به مردان مسلمان میگوید که نسبت به غیر همسرت تحریک شو و کانون گرم خانواده ات را زیر پا له کن و صیغه کن ....دیگه خسته شدیم از مسائل جنسی اسلام
مثل اینکه شما متن بالا رو نخوندید اصلا و یا خوندید و متوجه نشدید
جالبه که شما شده اید مدافع حقوق زنان و نگران جامعه ی بشری که دایما داره رو به زوال کشیده میشه دوست عزیز حماقت شاخ و دم نداره تزویر و ریا هم همینطور
ممنون مفید بود چون من دنبال نقضش میگشتم