مجری ویژه برنامه نوروز 95 شبکه های تلویزیون

مدیر شبکه یک سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «فوق سری» گفت: برای عید ویژه برنامه متفاوتی با حضور مردم تدارک دیده‌ایم که «علی ضیاء» اجرای آن را برعهده دارد.
علی ضیاء

یک نت ـ نياز جنسي,«محمد احسانی» مدیر شبکه یک سیما امروز با حضور در شهرک دفاع مقدس از پشت صحنه سریال «فوق سری» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده» دیدن کرد.

بنا بر این گزارش، امروز تصویربرداری در لوکیشن زندان، بخش اتاق ملاقات با حضور محمد صادقی و امیر محمد زند صورت گرفت.

احسانی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران درباره ویژه برنامه نوروزی شبکه یک سیما گفت: به نوعی انتخاب مهمانان ویژه برنامه با پیشنهاد مردم است و از اقشار مختلف در برنامه حضور خواهند داشت و  هفته بعد فراخوان و اعلام شروع شدن برنامه از شبکه پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم تماس می گیرند و رای می‌دهند چه کسانی به برنامه بیایند. برنامه سال تحویل همیشه مهم بوده است و مردم تعقیب می‌کردند. ما سعی کردیم به شکل معقول ومتعارف از چهره‌ها استفاده کنیم. بخش‌ها و آستم‌های جذاب دیگری هم داشته باشیم و مجموعه برنامه مطلوب و قابل استفاده‌ای راداشته باشیم.

احسانی با بیان اینکه با تعامل خوبی که گروه اجتماعی ما دارد امسال خیلی دچار مشکل نیستیم، اظهارداشت: اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای نیافتد مجری برنامه امسال علی ضیاء است.

وی در پاسخ به این سوال که شما برنامه سازان سایر شبکه‌ها را گلچین می‌کنید، گفت: دوستان لطف دارند و ما استقبال می‌کنیم و در حال گلچین کردن آدم‌های خوب از شبکه‌های دیگر هستیم.

وی همچنین عنوان کرد سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم یکی از گزینه‌های تولید و پخش در ماه رمضان سال 94 است.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

فقط احسااااان
فقط علی جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون
فقط احسان ولی علی هم خوبه هاااااا الان دیگه اجراش مث قدیم نیست
عید با احسان که عیده
به نظر بنده احسان علیخانی یکی از بهترین هاست عید 94 که محشر بود مخصوصا قسمت عمو حسن واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و تا الان از یادم نرفته البته ضبط کردم و هر روز نگاه میکنم
هیچ کدوم به درد نمیخورن لوس و بی ادبن
از هیچ کدومشون خوشم نمیاد خیلی لوسن
فقط داداش احسان عالیه .مطمنم اگه اون نباشه هیچ کس برنامه لحظه سال تحویل نگاه نمی کنه خیلی خیلی خیلی خوبه احسان علیخانی یک مجری توانمند عالی درجه یک و.........................................
با سلام من عمل جراحی همورئیدداشتم کهدر بیمارستان اتیه تامین اجتماعی این عمل 170 هزار تعرفه داشت ولی در بیمارستان ارتش همدان 400 هزار دریافت کردند .با بیمه روستای
مجری این وجود برنامه ها فقط میتونه احسان علیخانی باشه ..خواهش میکنم .این احسانو بیارید