عاشق یه دختر ترکمن شدم

من یه پسر ۱۵ ساله هستم عاشق یه دختر ترکمن شدم خودم ازش شمارشو گرفتم دوست دختر خالمه...خودم گفتم که دوسش دارم ..
دختر ترکمن

یک نت ـ من یه پسر ۱۵ ساله هستم عاشق یه دختر ترکمن شدم

خودم ازش شمارشو گرفتم دوست دختر خالمه...

اما حالا اعصابم خورده چون میبینم با پسرها حرف میزنه...

دختر خالش هم میگه دختر بدیه...

هر باری که دعوا کردیم قسم قران خورد و کلی التماس کرد ....

مامانم میدونه مامان اون هم تازه فهمید ولی کاملا مهربون گف دیگه اس نده از همه چیز خبر دارم..

حالا هم که گفتم فقط دوست معمولی باشیم اما کلی التماس میکنه ..

منم ادم دل رحمیم هرکار میکنه بازم میبخشمش تورو خدا بگید چیکار کنم واقعا خستم...

باعرض سلام و تشکر

خدمت شما عرض کنم عشق و علاقه و وابستگی موضوعی ایست که با توجه به رشد شخصیت افراد و سکب های دلبستگی والدین در انسان ها در سنین مختلف به وجود می آید . وابستگی باعث به وجود آمدن احساسات غیر منطقی و حساسیت های خاص نسبت به معشوق می شود.

خداوند احساس و هیجان را به هدیه داده است تا در موضوعات منطقی و هدف دار و عاقلانه به کار ببریم ولی متأسفانه شما در این سنی ، سنی که می توانید برای آینده خود برنامه ریزی کرده و درس و تحصیل خود را با دقت ادامه بدهید و برای اینکه برای خود فردی مفید و کارآمدی برای جامعه باشید با فرو رفتن به باتلاق احساسات و هوا های بی ثمر و پشیمان کننده آینده خود را خراب می کنید

کم نیستند افرادی که در سن 40 سالگی از دوران نوجوانی و جوانی خود به چشم حسرت یاد می کنند و می گویند ای کاش زمانی که فرصت داشتم برای آینده ام پس انداز می کردم و فردی مفید برای خودم و دیگران می شدم تا الان مجبور به تحمل مشکلات زندگی نبودن ای کاش احساسات و عواطف خودم را آلوده به روابط و عشق های بی منطق و بی هدف نمی کردم تا الان احساس آرامش بیشتر و خوش بینی بیشتری در زندگی با همسرم داشتم.

و ای کاش های دیگر . پس برای لحظه ای به خودتان بیایید و بگویید هدف من از این خرج کردن غیر منطق احساس چیست؟ آیا کسی که به راحتی شماره به من می دهد می تواند تعهد به من داشته باشد ؟ آیا با قول دادن فرد می تواند شخصیت خودش را عوض کند یا یک وعده توخالی ست؟

آیا این رابطه اگر هم قطع شود من نسبت به همسر آینده ای که در سن منطقی ازدواج(23 به بالا) انتخاب خواهم کرد تأثیر نخواهد داشت آیا من بدبین نسبت به همسرم در آینده نخواهم شد؟

س با یک تصمیم جانانه و نوشتن آسیب های سرمایه گذاری روانی و هزینه کردن های احساسی و هیجانی نابه جا رابطه را قطع کرده و خانه دل و ذهن خود را برای برداشتن قدم های بلند در زندگی آماده کنید قطعا خداوند نیز در این مسیری که با توبه عملی شما شروع شده همراه و کمک تان خواهد بود.

موفق باشید.

منبع: شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

به نظرمن عشق براپسرااونم توسن15سال خیلی زوده اماواسه دخترازودنیست حالاعیبی نداره چندسال تحمل کن بزرگترمیشی وباهم ازدواج میکنین به حرف مردم هم توجه کن البته اونایی که خوبتومیخوان
افرین
این مطلب رو حذف كنید وگرنه یه كار می كنم كه سایتتو حذف كنند
عزیزم بیشر تحقیق کن تا به یقین برسی
درررر
چرا مطلب چرت گذاشتین مثلا سایت ه ها .... من فلانی پانزده سالمه عاشق فلانی شدم لطفا فلانم کنید برید بابا سرکار گذاشتن هم حدی داره
شما خیلی بیکارید بابا
مزخرف میگید ...
سلام دوستان گلم .شما این عشق را ادامه ندهید ...زیرا رسم ورسومات ترکمن ها قبول نمی کند ..ازدواج به غیر را و قطع ارتباط بهترین راه حل میباشد ..انشالله بزرکتر شدید انتخاب ..منطقی تری خواهید داشت .
هییی امان از عاشقی
اولا عشق و عاشقی تو سن 15سالگی خیلی زوده همش هم احساسات تو خالیه و درضمن ترکمن ها فقط با یک ترکمن وصلت میکنند چون خودم یه ترکمنم و کاملا اگاهم که میگم
کاملا درسته ...لایک داری
سلامـمنم ترکمن هستم ولی عاشق شدن شما را نمیپزیرم
نیتت از این پستی که گذاشتی چیه؟؟؟؟