بلیط های الکترونیکی لیگ برتر

یک نت ـ سازمان لیگ در رابطه با نحوه خرید بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی اطلاعیــه‌ای منتشر کرد.
بلیط الکترونیکی

سازمان لیگ در رابطه با نحوه خرید بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی اطلاعیــه‌ای منتشر کرد.

هـواداران تراکتــور نگران تهــیه بلیت نباشند : طرح فروش بلیـت الکترونیکی در آغاز برای قسمتی ازسکــوهای ورزشگاه آزادی که همزمان با دیدار تیم های تراکتــــور - پرسپولیس از سوی سازمان لیگ در نظر گرفته و اجرا خواهــد شــد. بنابـرایـن هـواداران در خصوص حضــور و حمایت از تیم محبوب خــود نگران نباشند. البته با گذشت چند هفته از مسابقات لیگ برتر طرح فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی بطور کامل مورد اجرا قرار خواهد گرفت .

 

به نقل از سایت سازمان لیگ، سازمان لیگ طی اطلاعیه ای نحوه خرید کارت بلیت و بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است فروش بلیت الکترونیکی یکی دیگر از اقدامات متعددسازمان لیگ در جهت رشد و توسعه فوتبال کشور است که از آغاز لیگ سیزدهم در ورزشگاه آزادی به اجرا گذاشته خواهد شد و به مرور سراسر کشور را در بر خواهد گرفت.

به همین منظور در جهت آشنایی تماشاگران عزیز با نحوه خرید کارت بلیط و بلیت الکترونیکی مواردی به شرح زیر اعلام می گردد.

نحوه و زمانبندی خرید کارت بلیت چگونه و قیمت آن چقدر است؟

با توجه به اینکه اولین مسابقه لیگ برتر امسال در تاریخ دوم مرداد ماه آغاز خواهد شد از تمام تماشاگران محترمی که قصد خرید بلیط الکترونیکی دارند تقاضا می شود، هر چه سریعتر برای تهیه کارت بلیط اقدام نمایند. لازم به ذکر است خرید کارت بلیط از تاریخ 21/03/92 همزمان با مسابقه ایران-لبنان بر روی سایت فروش بلیت الکترونیکی مسابقات فوتبال به آدرس http://www.footballeticket.ir فعال شده است و همچنان ادامه دارد.

نحوه استفاده از امکانات سایت نظیر خرید کارت، خرید بلیت و غیره در قسمت "راهنمای سایت" ارائه شده است. همچنین کاربران محترم جهت پاسخ به سوالات احتمالی خود می‏توانند به قسمت "پرسش های متداول" سایت مراجعه کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند در صورتی که پاسخ خود را در آن قسمت نیافتند از قسمت "تماس با ما" سوال و مشکلات خود را مطرح کرده و در اسرع وقت به آنها پاسخ داده خواهد شد. قیمت کارت بلیط هم اکنون 120,000 ریال است.

 بلیت مسابقه تراکتور - پرسپولیس برای چه قسمتی از ورزشگاه به صورت اینترنتی فروخته می‏شود؟

با توجه به تعداد کارت های توزیع شده بین تماشاچیان عزیز، محدوده فروش بلیت نیز مشخص خواهد شد. این محدوده به ترتیب شامل جایگاه، طبقه اول و طبقه دوم و به صورت همزمان خواهد بود. بدیهی است پس از هفته چهارم لیگ برتر، صرفا بلیت به صورت الکترونیکی از طریق سایت عرضه خواهد شد. لذا لازم است، تماشاچیان محترم به سایت مراجعه کرده و کارت الکترونیکی تهیه نمایند.

از زمان ثبت‌نام در سایت و سفارش کارت تا تحویل کارت چه مدت طول می‌کشد؟

به جهت انجام مراحل تولید و شخصی سازی کارت و همچنین توزیع کارت توسط پست، این فرایند بین 1 تا 3 هفته طول خواهد کشید.

نحوه و زمانبندی خرید اینترنتی بلیت مسابقه تراکتور -رسپولیس چگونه است؟

خرید اینترنتی بلیت مسابقه تراکتور -پرسپولیس  در تاریخ 29/04/92 راس ساعت 8 صبح بر روی سایت فعال خواهد شد. کلیه تماشاگران محترم باید هنگام خرید بلیت، از "رسید اینترنتی خرید بلیط الکترونیکی" که در صفحه انتهایی فرآیند خرید بلیت به کاربر ارائه می‏شود، پرینت گرفته و همراه خود به ورزشگاه بیاورند.

با یک کارت چند بلیت می‏توان خرید؟

جهت جلوگیری از بازار سیاه، با یک کارت در هر بازی یک بلیت می‏توان خرید. البته صاحب کارت می تواند برای چند مسابقه یا یک فصل نیز بلیط تهیه نماید.

آیا یک نفر می تواند برای شخص دیگری بلیت بخرد؟

بله با داشتن شماره کارت شخص مورد نظر، فرد می تواند برای فرد دیگری نیز بلیت تهیه نماید.

تماشاگرانی که بلیت اینترنتی خریده‏اند، برای ورود به ورزشگاه می‏بایست چه مدارکی همراه خود داشته باشند؟

تماشاگرانی که تا روز مسابقه تراکتور - پرسپولیس کارت بلیت به دستشان رسیده است باید با همراه داشتن "رسید اینترنتی خرید بلیط الکترونیکی" و "کارت بلیط" خود به ورزشگاه مراجعه کنند.

دیدارگسترش فولاد و استقلال با بلیت کاغـــذی و بـه قیمت 4000 تومان ارایه خواهــد شـد

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرد: بلیت بازی دو تیم گسترش فولاد و استقلال تهران 40 هزار ریالی خواهد بود.

وی گفت: برخلاف بازی های خانگی تراکتـــور که بلیت ها به صورت الکترونیکی ارایه می شد، در این بازی بلیط ها کاغذی خواهد بود. 
 
تقیون اضافه کرد: کار فروش بلیت به صورت مستقیم بر عهده هیات فوتبال بوده و تماشاگران می توانند در روز مسابقه بلیت را از محل های تعیین شده در ورزشگاه یادگار امام (سهند) شهر تبریز تهیه کنند.
دیدار تیم های گسترش فولاد و استقلال تهران در هفته اول رقابت های سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 22 پنج شنبه هفته آتی در ورزشگاه یادگار امام (سهند) تبریز برگزار می شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده