در فيس بوك با دختري دوست شدم

یک نت ـ حدود شش ماه است در فیس بوک با مادر و دختری از شهرستان ... آشنا شدم . شروع آشنایی ابتدا با مادر بود که مثل خودم فرهنگی هستند بعد با دختر ایشان آشنا شدم . صرف اینکه بامادر در مورد شغل و نحوه کار صحبت می کردیم، وی از نحوه درس خواندن دخترشان در دانشگاه و هم چنین در نظر داشتن دخترشان برای تغییر رشته اعلام نارضایتی میکرد و من با نظر مادرشروع به راهنمایی کردن دخترشان کردم چون خودم لیسانس هستم و در این موردمقداری اطلاعات دارم .
دوست دختر فيس بوكي

حدود شش ماه است در فیس بوک با مادر و دختری از شهرستان ... آشنا شدم . شروع آشنایی ابتدا با مادر بود که مثل خودم فرهنگی هستند بعد با دختر ایشان آشنا شدم . صرف اینکه بامادر در مورد شغل و نحوه کار صحبت می کردیم، وی از نحوه درس خواندن دخترشان در دانشگاه و هم چنین در نظر داشتن دخترشان برای تغییر رشته اعلام نارضایتی میکرد و من با نظر مادرشروع به راهنمایی کردن دخترشان کردم چون خودم لیسانس هستم و در این موردمقداری اطلاعات دارم .

 ابن ارتباط ادامه داشت تا اینکه نظر دخترشان از تغییر رشته عوض شد و در مدت راهنمایی یک جور رابطه خواهر برادری بین من ودخترشان ایجاد شد و مادر ایشان مرا مثل پسر خودشان می دانستند . اما این ارتباط حالا به یک رابطه احساسی تبدیل شده، من و دختر ایشان به هم علاقه مند شدیم و مادرشان هم در جریان هستند.

حالاچندتا مسله هست که نیاز به راهنمایی دارم:

اول: از آنجایی که ما از طریق فیس بوک با هم آشنا شدیم هر چند که به هم علاقه داریم احساس میکنم مادرشان دید خوبی به این ارتباط ندارد، چه طور می توانم این دید بد را بردارم.

دوم: من در شهر... زندگی می کنم و ایشان در... تاحالا نتوانستیم حضوری با خانواده هم آشنا شویم و ارتباط مان صرفا از طریق اینترنت و موبایل هست.

و اینکه خانواده من از این قضیه خبر ندارند ونمی دانم این را می پذیرند یا خیر. نا گفته نماندمن ۲۵ سالم هست و آن دختر ۲۰ سال.

پاسخ

سلام

اینکه مادر ایشان نسبت به این آشنایی بد بین است حق با وی می باشد و شما هم قبل از هر اقدامی باید تحقیق و بررسی اصولی به عمل آورید چون اشخاص در محیط اینترنت معمولا صادق نیستند و مطالب خلاف واقع بیان می کنند. شما علاوه بر اینکه آشنایی تان اینترنتی بوده، سایت تان هم در ایران قابل اعتماد نیست و کمتر کسی از طریق فیس بوک همسر انتخاب می کند.

در مورد سوال دوم تان هم عرض کنم تا زمانی که ملاقات فیزیکی بین خانواده ها و شما صورت نگیرد، به هیچ وجه نباید به این ازدواج دل خوش کنید چون با تلفن و اینترنت نمی شود همسر انتخاب کرد چه بسا شخص پشت خط اصلا شرایط ازدواج نداشته باشد و فقط برای سر گرمی یا اهداف دیگر تن به ارتباط دهد.

در مورد اطلاع خانواده ها هم باید بگم خانواده در کشور ما حق وتو دارد و در انتخاب همسر نقش مهمی ایفا می کند لذا شما باید قبل از علاقه مندی خانواده را از این موضوع آگاه کنید این کار دو حسن دارد یکی اینکه خانواده ها تجربه فراوانی در این زمینه دارند و همچنین خارج از گود احساسند لذا بهتر کمک می کنند و دیگر اینکه اگر بنا باشد با این ازدواج مخالفت کنند همان اول تکلیف مشخص می شود و این کار به بعد از وابستگی و دل دادگی موکول نمی شود لذا از آسیب های احتمالی جلو گیری می شود.

موفق باشید

 

منبع : jonbeshnet.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده