داعش ترامپ را تهدید کرد

یک نت ـ یک رسانه تبلیغاتی وابسته به گروه تروریستی داعش ویدئویی را منتشر کردند که در آن یکی از اعضای این گروه پیام تهدید آمیزی را خطاب به دونالد ترامپ قرائت می‌کند.
ترامپ

یک نت ـ به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، در این ویدئو نشان داده می‌شود که یک فرد مسلح با نام ابوصالح الامریکی که افریقایی الاصل است به زبان انگلیسی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا را تهدید کرده و تاکید می‌کند که "جنگ علیه اسلام" که کاخ سفید به راه انداخته ایالات متحده را ضعیف‌تر کرده است.

 

این تروریست با تاکید بر اینکه ترامپ به لطف "گفتمان صلیبی"‌اش وارد کاخ سفید شده، رئیس جمهور آمریکا را "سگ روم " خواند و وی را به کینه توزی علیه اسلام متهم کرد. او خواستار افزایش حملات به آمریکا شد.

 

او در این ویدئو خطاب به ترامپ می‌گوید: تو شهرها را آزاد نمی‌کنی بلکه با حملات هوایی خود آنها را نابود می‌کنی زیرا تو ترسوتر از آن هستی که با ما بجنگی و اینک شاهد پیروزی دروغین  هستی. جنگ تو علیه اسلام کشورت را ناامن‌تر کرده و مردمت را در ناآرامی فرو برد.

 

این داعشی مسلمانان آمریکا را به اجرای اشد مجازات در حق صلیبی‌ها، اجرای حملات جدید علیه خاک آمریکا و استفاده از شرایط دستیابی آسان به سلاح‌ در این کشور برای ضربه زدن به آن فراخوانده است.

 

طبق این گزارش، آمریکا در سال جاری میلادی شاهد برخی اقدامات تروریستی از جمله دو حمله به شهر نیویورک از ابتدای نوامبر بوده است که داعش مسئولیت این دو حمله را بر عهده گرفت.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده