داعش وزارتخانه دفاع آمریکا را هک کرد

یک نت ـ داعش در ویدئوی جدید خود مدعی شده که وزارتخانه‌های دفاع و خارجه آمریکا را هک کرده و در حال اعزام آدمکش‌هایی برای کشتن کارمندان این وزارتخانه‌ها است.
داعش

یک نت ـ به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، در این فیلم جدید که توسط گروه هکرهای داعش موسوم به "ارواح اسلامی خلافت" منتشر شده، همچنین آمده است:‌ مسلمانان بار دیگر رئیس جهان و پادشاهان زمین خواهند شد.

 

این ویدئو با تصاویری از اجساد کودکان سوری و عراقی آغاز می‌شود و سپس شخصی به زبان عربی می‌گوید: ‌داعش جنگ علیه شما را آغاز نکرده و منتظر باشید تا با بازگشت پسرانتان با نقص عضو یا در کفن، هزینه این جنگ را بدهید.

 

در ادامه این ویدئو جنگ، بمباران و حملات تروریستی نشان داده شد و آن شخص بار دیگر با زبان عربی ادامه می‌دهد: زمانیکه در خیابان‌هایتان راه می‌روید از مسلمانان می‌ترسید و ما به شما حمله می‌کنیم، شما حتی در رختخواب‌هایتان هم احساس امنیت نمی‌کنید.

 

در این ویدئو هم‌چنین پیامی به زبان‌های عربی و انگلیسی نوشته شده است: ما قادریم تا سایت‌های حساس ارتش آمریکا، وزارت کشور، وزارت امور خارجه و سایر سایت‌های دولتی را هک کنیم و می‌توانیم هزاران اطلاعات با ارزش و محرمانه را به دست بیاوریم.

 

در ادامه این پیام آمده است: ما این اطلاعات را برای نیروهای تک‌روی خود می‌فرستیم تا آنها شما را ترور کنند و عملیات علیه شما را افزایش دهند.

 

در ادامه این فیلم همچنین یکسری آدرس و نام کارمندان وبسایت‌های آمریکایی نشان داده شده که این گروه مدعی شده آنها را به وسیله هک کردن به دست آورده است.

 

مواردی که داعش در این فیلم به آنها اشاره کرده وزارت خارجه یا ارتش آمریکا نیستند بلکه سایت‌هایی با امنیت پایین‌تر شامل جامعه زمین‌شناسی نوادا و انجمن ملی غارهای آمریکا هستند.

 

یکی از مقام‌های گروه ناظر بر عملیات داعش گفت: مشکل است که مشخص کنیم این تهدید چقدر واقعی است. شاید آنها دارند از این روش استفاده می‌کنند که "هی! ما یکسری اطلاعات داریم، ما یکسری اطلاعات را هک کردیم و آنها را برای نیروهای تک‌روی خود فرستادیم."

 

این ادعا از سوی داعش پس از آن مطرح شد که گروه هکری داعش تهدید کرد تا یکسری حملات سایبری در سراسر جهان را که از آمریکا آغاز می‌شود، انجام دهد. در پایان این ویدئو این گروه تروریستی هدف بعدی خود را هک سایت‌های روسیه اعلام کرده است.

 

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده