من مطلقه هستم

یک نت ـ من مطلقه هستم و 20سال دارم حدود 8ماه است که از همسرم جدا شده ام. يک پسر مجرد 23ساله ازمن خواستگاري کرد و اوايل ميگفت خانوادم با اين وصلت مخالفت نميکنن و اگر هم مخالفت کنند من تو را ميخواهم.

مطلقه

یک نت ـ من مطلقه هستم و 20سال دارم حدود 8ماه است که از همسرم جدا شده ام.

يک پسر مجرد 23ساله ازمن خواستگاري کرد و اوايل ميگفت خانوادم با اين وصلت مخالفت نميکنن و اگر هم مخالفت کنند من تو را ميخواهم، ولي بايد براي ازدواج صبر کنيم...

ولي الآن ميگويد بعضي از اعضاي خانواده ناراضي هستن و باز هم صبر کنيم حدود7ماه است که با هم ارتباط داريم ولي خانواده ي من اطلاعي از اين موضوع ندارند و از وقتي اين پسر وارد زندگي من شده من ديگر به هيچکسي حسي ندارم، و اينکه دلم ميخواهد فقط او توي زندگيم باشد و هر چه زودتر ميخوام باهاش ازدواج کنم..اگر خانوادش راضي نشدند بنظرتون باهاش ازدواج کنم؟

پاسخ:

در شرایط حساسی هستید. بهتر است این ارتباط را قطع کنید و فقط مشروط به عقد کنید. اینطور چهار فایده دارد:

 1)ان اقا تحت فشارقرارمیگیرد که تکلیف شما را مشخص کند، یا خانواده اش را راضی کند و یا بین خانواده اش و شما ، شما را انتخاب کند و یا به این رابطه پایان دهد.

2)اگر این رابطه ادامه پیدا کند و در اینده این اقا رابطه راقطع کند، اسییب به مراتب شدیدتری میبینیدعلاوه بر اینکه ممکن است امکان ازدواج با مورد دیگری را نیز از دست دهید.

3)از گناه جلوگیری می کنید ، بالاخره رابطه عاطفی با نامحرم  گناه است و موجب اسیب معنوی به شما میشود.

4)این اقا ارزش  شما را میفهمد و درک می کند که بدون پذیرفتن مسئولیت زندگی نمی تواند از محبت شما بهره مند شود.

منبع: کانال مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده