سفر با تورهای کیش در تابستان 96

یک نت ـ با اینکه بسیاری از گردشگران سفر به جنوب ایران در تابستان را صحیح نمی‌دانند، اما سؤالاتی که در مورد سفر به کیش در تابستان امسال مطرح می‌شود، این نکته را ثابت می‌کند که نوع نگاه به جزیره کیش کاملاً تغییر کرده است و در حال حاضر گردشگران از هر فرصتی برای سفر به این جزیره استفاده می‌کنند؛ مخصوصاً اگر قیمت‌ تورهای آن کاهش یابند.

کیش

یک نت ـ سفر با تورهای کیش در تابستان 96

با اینکه بسیاری از گردشگران سفر به جنوب ایران در تابستان را صحیح نمی‌دانند، اما سؤالاتی که در مورد سفر به کیش در تابستان امسال مطرح می‌شود، این نکته را ثابت می‌کند که نوع نگاه به جزیره کیش کاملاً تغییر کرده است و در حال حاضر گردشگران از هر فرصتی برای سفر به این جزیره استفاده می‌کنند؛ مخصوصاً اگر قیمت‌ تورهای آن کاهش یابند.

مروارید خلیج فارس بیش از اینکه به واسطه ویژگی‌های حیرت‌آور طبیعی‌اش محبوب باشد، به خاطر تنوع بسیار بالای مراکز تفریحی استثنایی‌اش در ذهن گردشگران داخلی جا باز کرده است. مراکز تفریحی خاصی که در جای جای جزیره کیش آماده پذیرایی ازمهمان‌های این جزیره هستند و با اینکه آب و هوای جزیره کیش در بهار و تابستان رو به گرمی می‌رود، اما طرفداران‌شان را از سراسر کشور و حتی خارج از کشور به دور هم جمع می‌کنند.

نکته مهمی که به آن اشاره شد این است که اگر چه آب و هوای جزیره کیش در بهار و تابستان گرم می‌شود، اما بسیاری از تفریحات این جزیره، در هوای گرم جزیره لطف دیگری دارند! غواصی، جت‌اسکی، پاراسل، اسکی روی آب و ده‌ها تفریح آبی دیگر، در فصل گرما با چنان استقبالی روبرو می‌شوند که ممکن‌است بسیاری از گردشگران را شگفت زده کنند.

از این‌ها گذشته قیمت تور کیش هم در تابستان ارزان‌تر از سایر زمان‌های سال است. این کاهش قیمت در تابستان، در سال‌های اخیر محل مناسبی برای آن دسته از گردشگران حرفه‌ای‌تر شده است که علاقمند به سفر با هزینه‌های کمتر هستند. از حق نگذریم که یک سفر به دو روزه به جزیره کیش هم نباید آنقدر هزینه بردارد که نشود تفریحاتش را تجربه کرد.

هتل‌های کیش در تابستان  هم به مانند سایر فصول سال آماده ارائه خدمات هستند؛ با این تفاوت که تقریباً تمام آن‌ها، تخفیفات 20 تا 30 درصدی را برای مهمان‌های‌شان در نظر می‌گیرند. قیمت پروازهای کیش هم در این زمان‌ها از سال، کاهش می‌یابد تا گردشگران بتوانند به راحتی تورهای کیش موردعلاقه‌شان را انتخاب کنند.

این کاهش قیمت سبب می‌شود که آفر تور کیش در تابستان، پردامنه شود؛ به این معنی که هر روز کارگزاران تورهای کیش، پیشنهادات ویژه‌ای برای گردشگران رو می‌کنند. تورهای لحظه‌آخری کیش هم با قوت به کار خود ادامه می‌دهند تا گردشگران بتوانند در هر زمان از تابستان که بخواهند، با یک تماس و رزرو تور کیش، مهیای سفر به این جزیره شوند.

نگران گرمای هوای جزیره کیش نباشید! این را در نظر بگیرید که مقاصد ساحل دار، حتی اگر هم گرم باشند، برای مسافرت مطلوب هستند؛ حالا تصور کنید که این سواحل، سواحل مرجانی جزیره کیش باشند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده