چند سال پيش طلاق گرفتم

یک نت ـ چند سال پيش طلاق گرفتم البته بعد از نه ماه واينکه اصلا نامزدم رو دوست نداشتم.وبه خاطر رفتارهاي ناپختش کم کم ازش متنفر شدم.

طلاق

یک نت ـ لطفا پاسخ منو بدين بار دومه که ميپرسم،من چند سال پيش طلاق گرفتم البته بعد از نه ماه واينکه اصلا نامزدم رو دوست نداشتم.وبه خاطر رفتارهاي ناپختش کم کم ازش متنفر شدم.

در دوران عقد وقتي به برادرم ميگفتم حس مثبتي نسبت بهش ندارم ميگفت خودت بايد اونجور که دوست داري تربيتش کني که اين زرنگيتو ميرسونه وتو زرنگ نيستي وعرضه نداري و از اين حرفا.

بعد از جدايي هم خيلي سرکوفت وسرزنش شنيدم. با اينکه از کسي به اسم شوهر دلزده شده بودم اما بازم تصميم گرفتم بزارم خواستگار بياد با يکي دونفري که صحبت کردم بلکه پشيمون شدم.

آخه حرفاي خانوادم خصوصا برادرم همش توي گوشمه.اينکه من نتونستم اون آدمو اونجوري که ميخوام بار بيارم.نميتونستم حرفامو بهش بزنم.حتي اينکه اون به قول خودش عاشق بود اما بعد يکي دو ماه از انتخابش پشيمون بود به گفته خودش(توي شوخيهاي زياد از حدش).

البته يه خواستگار هم داشتم که خودش واطرافياش ميگفتن عاشقه ودست از سر من برنميداشت که فهميدم عاشقه اما نه عاشق من عاشق يکي از خانمهاي متاهل دوروبري هاي من.اين يکي ديگه باعث شد به کل قيد فکر کردنه به ازدواجو بزنم.

از اونجايي که نميشه تنها بود و تنهايي سرکردن آسون نيست واينکه حس من نسبت به همسر با توجه به اتفاقات بالا منفي شده شما فکر ميکنيد من چيکار کنم.يه راه يه فکر يه چيزي جلو پاي من بذاريد که در آينده پشيمون نشم.منتظر جوابتون هستم.

با تشکر

پاسخ:

با سلام، بایستی به مشاوره حضوری مراجعه کنید و مشاور به شما کمک کند.

بطور کلی این گام ها را توصیه می کنیم:

1)بهبود رابطه با پدر و مادر و خواهر و برادر

2)بهبود روابط با دوستان و خویشاوندان

در نتیجه احساس ارامش و نشاط و محبت زیادی در رابطه با دو گروه فوق ایجاد شود و احساس تنهایی کاهش یابد.

3)هذفگذاری شغلی یا درسی یا هنری مانند خیاطی یا  شیرینی پزی، به گونه ای که احساس رشد و پیشرفت و خودشکوفایی در شما تقویت شود و از بیکاری و بی حوصلگی فاصله بگیرید.

4)بررسی ملاک های همسر مناسب و توافق بر سر ملاک ها و راهکارهای بررسی ملاک ها با خانواده و مشاور. یعنی شما باید بدانید که همسر مناسب شما چه شرایطی بایستی داشته باشد و این شرایط را چگونه می تواند بررسی کنید و خانواده با شما موافق باشند.

مرحله 4 را بعد از اینکه در سه مرحله اول به موفقیت هایی دست یافتید، اغاز کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده