من با مردهای غريبه چت ميکنم

یک نت ـ با مردهاي غريبه چت ميکنم کمبودهايي که همسرم برام ميزاره فراموش ميکنم  عذاب وجدان دارم که به همسرم خيانت ميکنم

خیانت

یک نت ـ سلام من 28سالمه و 12سال ازدواج کردم همسرم اصلا به من توجه نداره بخاطر همينم من با مردهاي غريبه چت ميکنم کمبودهايي که همسرم برام ميزاره فراموش ميکنم  عذاب وجدان دارم که به همسرم خيانت ميکنم چيکلر کنم عادت بدمو ترک کنم و همسرمم به من توجه کنه فقط سرگرم  زندگيه خودشه که ورزش بره با دوستاش باشه   منم تو شهرم کسيو ندارم همه خانوادم شهرستانن اجازه بيرون رفتن به من نميده حق ندارم هيچ کلاسي برم حتي پارک دم خونه اجازه ندارم برم ميگه اگه زني بشين خونه بچه هاتو بزرگ کن مردها زن نميخوان برده ميخوان خودش تحمل يه روز خونه موندن نداره هر روز يه جا سرش گرمه ببخشيد طولاني شد لطفا راهنماييم کنيد

پاسخ:

با سلام و تحیت خدمت شما

اینکه عدم همراهی لازم از سوی همسرتان دشواریها و مشکلات عاطفی برای شما ایجاد کرده باشد قابل درک است. طبیعی است که محدود شدن شما از جانب همسر برای انجام فعالیتهای هنری، ورزشی و...جای هیچ توجیهی ندارد. نیاز است به اتفاق همسرتان به مشاور مراجعه و در مسیر تغییر برخی رفتارها اقدام کنید. همچنین نیاز است تا در مسیر افزایش عزت نفس خود تلاش کنید تا از میزان وابستگی شما به همسر و دیگران کمتر شود.

بنابراین هرچند رفتار و نگرش همسر شما قابل قبول نیست، اما راه حل مسئله در شیوه غلط و بسیار خطرناکی که در پیش گرفته اید نیست. فرض کنید فردی به هر دلیلی یک دست خود را از دست داده است ایا به منظر شما تا چه اندازه منطقی است که بابت این نقص و اسیب، دست دیگر و چشمان خود را نیز گرفتار اسیب کند؟!

ممکن است با این روابط در یک لحظه احساس سبکی و ارامش کنید اما واقفید که در ادامه عذاب وجدان شما را رها نکرده و مشکل شما را دوچندان می کند. از این مهمت اینکه باید توجه داشته باشید که ماهیت اینگونه روابط  به گونه ای است که اگر از همان ابتدا قطع نشود، عمق بیشتری پیدا می کند و به مراحل خطرناکی منتهی می شود که چه بسا هیچگاه در ذهن خود تصور نکرده و نمی کنید!!

لازم است با دوراندیشی به تبعات این روابط خطرناک بیندیشید، پیامدهای مادی و معنوی را بنویسید و مرور کنید.

از خدای بزرگ کمک بگیرید،

خود را در قطع این روابط توانمند بدانید،

پلهای ارتباطی را کاملا قطع کنید و در غیر ضرورت از اینترنت استفاده نکنید. در صورت لغزش مجدد خود را جریمه و تنبیه کنید به گونه ای که در دفعات بعدی برای تکرار انگیزه چندانی نداشته باشید.

تلاش کنید که برای اوقات تنهایی و بیکاری، جایگزین مناسبی بیابید.

همانگونه که گفته شد روابط خود با همسرتان را ترمیم کنید

توبه کنید و رابطه خود را از طریق نماز اول وقت، دعا و مناجات و...با خدای بزرگ تقویت کنید

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده