خانواه شوهرم منو اذیت می کنند

یک نت ـ شوهر من خيلي خوبه اهل کار و نماز اهل دعوا نيس سالمه ولي خانوادش منو اذيت ميکنه و هيچ وقت حق رو به من نميده خودش ميدونه من مقصر نيستم ولي با اوناست منو ميفروشه چيکار کنم

خانواه شوهر

یک نت ـ سلام شوهر من خيلي خوبه اهل کار و نماز اهل دعوا نيس سالمه ولي خانوادش منو اذيت ميکنه و هيچ وقت حق رو به من نميده خودش ميدونه من مقصر نيستم ولي با اوناست منو ميفروشه چيکار کنم هرچي هم ميگم ميگه اگه سختته برو موندم چيکار کنم

پاسخ:
با سلام و تشکر بسیار متأسفیم که دچار چنین مسأله ای در زندگی شده اید و امیدواریم که هر چه سریعتر برای این مسأله یک راهی انتخاب کنید.

بهتر بود نمونه از اذیت کردن خانواده همسرتان را مطرح می کردید تا ما بهتر با فضای ارتباطی شما با خانواده همسرتان آشنا می شدیم .

اما در مرحله اول شما نباید این مسأله را در زندگی زناشویی دخالت دهید همیشه سعی کنید خوبی ها و محبت ها ونقاط مثبت همسرتان را در ذهن داشته باشید و حتی به خود ایشان هم گوشزد کنید . سعی نکنید احساسات و هیجانات منفی که نسبت به خانواده همسرتان دارید را به عنوان سرزنش و غر زدن و انتقاد بر سر همسرتان بریزید.

قبل از دردل کردن و بازگو کردن مسایلی که با خانواده شوهرتان دارید به ایشان بگویید اگر من مسایلی را از خانواده ات می گویم قصد آزار و اذیت شما را ندارم فقط برای تخلیه روحی و هیجانی صحبت می کنم و انتظار دارم شما با گوش دادن و دل داری دادن اجازه تخلیه هیجانی به من بدهید. قطعاشما هم خودتان راموظف کنید که انتظارات همسرتان را در موقعیت های مختلف طبق میل ایشان انجام دهید.

گاهی اوقات رفتارهای مثبت خانواده ایشان را هم بگویید تا نگرش همسرتان این نباشد که همسرم کلا از خانواده من بدش می آید.

از طرفی سعی کنید با جرأت ورزی و هنرمندی و مدیریت اذیت های آنان را خودتان پیگیری و مدیریت کنید.

قطعا از همسرتان به دلیل اینکه حق را به شما می دهند تشکر کنید زیرا ایشان یک قدم از مردهایی که این حق را به همسرشان نمی دهند بهتر و جلو تر هستند.

موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده