ویزای آسان انگلیس، تحقق سهولت در مراحل اخذ ویزا

یک نت ـ ویزای انگلیس، از آن دسته ویزاهای پرمخاطبی‌ست که همه ساله افراد زیادی از سراسر جهان علاقمند به دریافت آن و سفر به این کشور هستند. مطمئناً ایرانیان هم از این قاعده مستثنی نیستند و علاقمندی به سفر انگلیس در میان گردشگران و خیل عظیمی از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، پررنگ است.

ویزا

یک نت ـ ویزای آسان انگلیس، تحقق سهولت در مراحل اخذ ویزا

ویزای انگلیس، از آن دسته ویزاهای پرمخاطبی‌ست که همه ساله افراد زیادی از سراسر جهان علاقمند به دریافت آن و سفر به این کشور هستند. مطمئناً ایرانیان هم از این قاعده مستثنی نیستند و علاقمندی به سفر انگلیس در میان گردشگران و خیل عظیمی از دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند، پررنگ است.

بعد از اتفاقات سال 2011 و تعطیلی سفارت انگلستان در ایران، ایرانیان مجبور شدند که برای گرفتن وقت سفارت انگلیس و انجام مراحل گرفتن ویزای انگلیس، به کشور سومی سفر کننند که معمولاً ترکیه و یا امارات متحده عربی بود. این سفر از آن سفرهای وقت‌گیر و پردردسر بود که خرج اضافه‌ای را روی دست مسافران انگلیس می‌گذاشت و آن‌ها را مجبور می‌کرد که نگران قوانین و خواسته‌های کشور سومی هم باشند.

اما پس از افتتاح دفتر نمایندگی سفارت انگلیس در تهران ) (VFS global نگرانی‌ها در مورد تورهای اروپا و تورهای انگلیس تا حدود زیادی فروکش کرد. این دفتر که مدت‌هاست از تأسیسش می‌گذرد، با راه‌اندازی وب‌سایتی قابل اتکاء اقدام به ثبت‌نام ویزای انگلیس می‌کند و به عنوان نماینده سفارت انگلیس، در صورت وجود شرایط، در مدت زمانی کوتاه ویزای مورد نظر را صادر می‌کند.

البته مدارک و ویژگی‌های زیادی برای رسیدن به ویزای انگلستان مورد نیاز است که کارشناسان سالیان سفر به بهترین شکل شما را در مورد آن‌ها راهنمایی خواهند کرد. باید اذعان کرد که مراحل رسیدن به ویزاهای انگلیس تا حدودی آسان‌تر شده است؛ اما این بدان معنی نیست که از شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای انگلستان چشم‌پوشی کنیم. تکمیل مدارک و آگاهی از این شرایط گام مهمی‌ در جهت پیشرفت در مسیر رسیدن به ویزای توریستی انگلستان است که بهتر است در مورد این مرحله مهم پیش از هر کاری، از کارشناسان امر مشورت بگیرید. سالیان سفر -مجری تخصصی تورهای اروپا- گردشگران و مسافران انگلیس را در بهترین کیفیت ممکن به سمت مقصودشان هدایت خواهد کرد.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده