با یکی عقد کردم الان منو نمی خواد

یک نت ـ به صورت سنتي به عقد اقاي با 23 سال سن در امده ام وبعد ازگذشت 4ماه بعد ازعقد به صورت يکدفعه گفت که بنده رو نميخواد وهيچ حسي بهم نداره

طلاق

یک نت ـ من دختري با 22سال سن 9ماه به صورت سنتي به عقد اقاي با 23 سال سن در امده ام وبعد ازگذشت 4ماه بعد ازعقد به صورت يکدفعه گفت که بنده رو نميخواد وهيچ حسي بهم نداره در صورتي که اصلا اينطور نبوديم الان بعد از پنج ماه نه اقدامي برا طلاق کرده نه عروسي واقعا بلاتکليفم راهنمايم کنيد چيکارکنم؟

پاسخ:
با عرض سلام و تشکر قطعا حالت بلاتکلیفی و از بین روفتن عشق و علاقه طرف مقابل نسبت به شما آزاردهنده است و از این بابت بسیار متأسفیم.

از آنجا که ما علت از بین رفتن احساس علاقه مندی ایشان نسبت به شما و به طور کلی از شخصیت ایشان اطلاعی نداریم نمی توانیم مشاوره جامعی خدمت شما ارایه کنیم فقط شما بهتر است با استفاده از واسطه ها و بزرگترها از ایشان بخواهید که با مشاور صحبت کرده و علت این تغییرات روحی و روانی را با مشاور درمیان بگذارند و درمان آن را از مشاور بگیرند.

قطعا در یک فرصت یکماهه که شما و خانواده تان به ایشان خواهند داد ایشان باید تصمیم خود را بگیرد و در غیر این صورت شما اقدام حقوقی برای روشن شدن تکلیفتان انجام دهید

قطعا جداشدن به عنوان راهکار آخر پیشنهاد می شود و شما و ایشان باید مسایل تان را باکمک مشاور حل کنید و به زندگی تان ادامه دهید .

موفق باشید.

 

منبع: کانال مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده