محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات زمستانی +سند

یک نت ـ قرمزهای تبریزی مانند استقلال تهران با حکم فیفا از پنجره نقل و انتقالات زمستانی محروم شدند.
سند محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات

یک نت ـ محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات زمستانی 

باشگاه تراکتورسازی تبریز از محرومیت در بازار نقل و انتقالات زمستانی محروم شده است. تراکتورسازان زمانی متوجه این اتفاق شدند که دیشب و در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی  برای دریافت کارت ITC سجاد شهباززاده از سیستم TMS استفاده کردند. قرمزهای تبریزی پس از اینکه از این سیستم بین‌المللی خواستار صدور کارت بازی شهباززاده شدند، متوجه شدند که از سوی فیفا اجازه فعالیت در بازار زمستانی را ندارند.

این اتفاق در حالی رخ داده که باشگاه تراکتورسازی تبریز، پیش از این روز 15 دی ماه در اولین روز نقل و انتقالات فوتبال ایران دو بازیکن را به خدمت گرفته بود و این دو بازیکن یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی برای این تیم در چهار دیدار گذشته به میدان رفته‌اند.

باشگاه استقلال نیز پیش از این از سوی فیفا با این محرومیت رو به رو شده بود اما آبی‌های تهرانی از هیچکدام از خریدهای تازه خود استفاده نکردند تا دردسری برای آنها ایجاد نشود.

به این ترتیب تراکتورسازی اجازه جذب شهباززاده را ندارد و دو بازیکن دیگر این تیم یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی بازیکنان غیر مجاز قرمزهای تبریزی محسوب می‌شوند.

این بدترین خبر ممکن برای لیگ ایران است که باید از این به بعد تمامی پرونده‌های حقوقی را جدی بگیرد. علت محرومیت تراکتور که تیمی فوق‌العاده را برای لیگ امسال آماده کرده بود شکایت بازیکن استرالیایی فصل پیش آنهاست.

در این تصویر، توقف فعالیت باشگاه تبریزی در تی ام اس و محرومیت آنها مشخص است.

منبع: ورزش 3

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده