مهر یه پسر عجیب تو دلم نشسته و عاشقش شدم

یک نت ـ یک روز یک خاستگار میاد واسم که پسر نماز خون بود بهم گفت که نماز بخونید حجابتون رعایت کنید این چیزا که من از اون پسر واقعا خوشم اومد مهرش عجیب توی دلم نشست و عاشقش شدم .
عاشق

یک نت ـ سلام وقت بخیر من گذشته خیلی بدی داشتم همیشه دنبال تفریح دوست بازی بودم نماز نمیخوندم ولی ته دلم راضی نبودم به این کارا بعضی وقتا پشیمون میشدم نماز میخوندم ولی باز دوباره شروع میکردم به کارای قبلیم آرزوی بزرگم بود که به راه راست هدایت بشم
تا این که یک روز یک خاستگار میاد واسم که پسر نماز خون بود بهم گفت که نماز بخونید حجابتون رعایت کنید این چیزا که من از اون پسر واقعا خوشم اومد مهرش عجیب توی دلم نشست و عاشقش شدم .

بعد از اون رکعتی نمازم خدارو شکر ترک نشد دیگ همه چیو گذاشتم کنارو گذشته رو فراموش کردم هم ظاهر هم درونمو درست کردم به ارزوم رسیدم ولی اون پسره تا مرحله کاغذ پیش رفتیم و همیشه بهم میگفت خیلی علاقه مند شده بهم ولی یک هو همه چی عوض شد دیگه سراغمو نگرفت هر دفعه یک دلیلی میاورد که خانواده مشکل پیش اومده و این که من یک نفرو داشتم که ازش خبر میاورد میگفت خود پسره دودل شد مادرم به مامانش زنگ زدن و گفت که ما حتما میام  دوباره ولی هیچ خبری نیست من به پسره پیام دادم دوباره که چرا این طوری شده گفت قضییه تموم شده ولی دلیل شو نمیگه میگه اتفاقی توی خونه افتاده که نمیتونم بگم.

من واقعا عاشق اون پسرم و میترسم کسی دیگ وارد زندگیم بشه که اهل ایمان نباشه نمیدونم چرا خدا جوابمو نمیده من واقعا دوسش دارم حاضر به ازدواج با هیچ کس جز اون نیستم.

ممنون میشه اگه پاسخ بدین
__________________________

پاسخ:

با سلام، نگرانی زیادی دارید. ویژگی‌های آن آقا چه بود؟ ویژگی‌های خوب او را بنویسید. ویژگی‌های بد و نقاط ضعف او را بنویسید. اگر ویژگی‌ بدی نداشته است، یعنی شما تحت احساسات هستید و نمی‌توانید مسائل را واقع بینانه و صحیح بررسی کنید. شما مادرتان را دوست دارید و ویژگی‌های مثبت زیادی برای او میشناسید اما از دیدگاه شما، مادرتان نقاط ضعفی نیز دارد. مادرتان را واقع بینانه می‌شناسید.

حال که ویژگی‌های مثبت و منفی این آقا را نوشتید، فرض کنید آقای دیگری با این ویژگی‌های مثبت، بدون آن ویژگی‌های منفی به خواستگاری شما آمده است. آیا شما ازدواج نمی‌کنید؟ چرا؟

در بسیاری از آقایان یک ویژگی است که دوست دارند برای آنچه که میخواهند تلاش کنند و اگر مثلا خانمی ابراز علاقه کند، آقا فاصله می‌گیرد و بی‌اعتنایی می‌کند و دیگر علاقه‌ای ندارد. بنابراین دیگر به این آقا توجه نکنید، اگر امکانی برای ازدواج باشد، در صورت بی‌اعتنایی شما احتمال ازدواج بیشتر است.

بطور کلی اگر به فکر کردن و خیال‌بافی درباره این آقا ادامه دهید ممکن است دچار آسیب‌های روحی، روانی شوید و موقعیت‌ مناسب ازدواج آینده را نیز از دست دهید، بنابراین بهتر است این آقا را فراموش کنید و به دنبال هدف‌گذاری‌های درسی و تلاش‌های درسی باشید، انشالله با توجّه به ویژگی‌های معنوی و مذهبی که دارید، خداوند همسر مناسبی را برای شما قرار دهد، به خدا توکل کنید.

منبع:کانال مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده